Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Diagnostyka turbawki


Zenion7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przegrzebałem cały internet(być może robię to źle) ale nigdzie nie znalazłem informacji jak dokładnie sprawdzić gruszkę i samo ciśnienie trubawki. Silniczek 2.5 tdi AKE, działał bym na Vag'u. Jest w ogóle możliwość sprawdzenia tego ? Zaciekawił mnie ten temat ponieważ kiedy dokręcę silnik na biegu jałowym (podczas jazdy też ale przy otwartym oknie) do 3.5k w górę (obrotów) słychać dziwne zbyrkanie z okolic turbiny a sztanga gruszki zaczyna mocno się ruszać, trzepać, drgać nie wiem jak to określić. To jest normalne ? Czy przyczyna może leżeć w zatkanym katalizatorze ? Śmie też twierdzić że nie czuć tych 180km może dlatego że to diesel :)

Edytowane przez Zenion7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj jak zrobić logi dynamiczne, jak juz ogarniesz co i jak to wstaw loga 11 dynamicznie i zobaczymy ile dmucha turbina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj jak zrobić logi dynamiczne, jak juz ogarniesz co i jak to wstaw loga 11 dynamicznie i zobaczymy ile dmucha turbina

Logi dynamiczne wykonujemy od 1.500rpm do 4.500rpm ? na 3 biegu (niestety różnie piszą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej na 4 ale do tego trzeba mieć kawałek szerokiej pustej drogi. Na 3 też może być.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie na 3 i jest git jesli logi robi sie pojedynczo, zaczynasz od 1500 pedał w podłoge i trzymasz do 4500 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...