Skocz do zawartości

elmer80

Pasjonat
  • Postów

    1125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O elmer80

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia elmer80

8

Reputacja

  1. elmer80

    półoś

    Las rąk... To może od exeo? Ktoś sprawdził? wysłane z Commodore 64
  2. Dev zerknij na film. Zbiorniczek do wymiany + płyn i będzie git? wysłane z Commodore 64
  3. Po pierwsze to po cholerę tyle zdjęć... Po drugie przecieka tandem pompa. Pod pompą masz gumowy wąż. Zobacz jaki spuchnięty. To właśnie od ropy. Kolejne wycieki masz pewnie z klapy gaszącej. Konkretnie z ośki ale tego nie widać na foto. wysłane z Commodore 64
  4. Oto "fakty" ... Wszystkie krzywki w moim AVF wyglądają podobnie. Zjechane wierzchołki. Najmniej zużyte są od zaworów ssących na 2 i 3 cylindrze. Mają jeszcze "fazke". Na 1 i 4 już brak. Najbardziej zajechane są wydechowe. Do tego stopnia że utworzył się garb. Czy używany wałek pasuje od każdego 1.9 TDI PD? AWX, ARL, ASZ? wysłane z Commodore 64 ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 21:46 ---------- Czy ktoś mi odpowie z jakich silników pasują wałki do AVF:confused: wysłane z Commodore 64 wysłane z Commodore 64 Powyżej jak wygląda zużyty wałek od PD. Było na 2 stronie dla tych co się szukać nie chciało wysłane z Commodore 64
  5. W tej arrivie jest przewijanie czy tylko nagrywanie? Równocześnie można jeden oglądać a drugi kanał nagrywać? wysłane z Commodore 64
  6. Temat wydaje się być wyjaśniony, czytałem ten wątek milion razy a ten post teraz dopiero zauważyłem... wstyd. Wstyd...Jak to przerabiałem sam to też się zdziwiłem... No ale jak się zastanowić nad budową tego cholerstwa to wszystko staje się jasne. Reasumując można odciąć sam wężyk i EGR przestaje działać. Jeśli chcemy pozbyć się wycieków to trzeba zaślepić otworki oraz dać blaszkę. wysłane z Commodore 64
  7. Odepnij podciśnienie, zatkaj wężyk np. śrubką i pojeździj. Jak wywali check to wyłączyć trzeba programowo.Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  8. Najpierw to wypada sprawdzić czy zawias nie ma luzu a dopiero potem regulować. wysłane z Commodore 64
  9. Jeżeli chcecie zdiagnozować czy to sanki pękają, tykają itp to potrzebny kanał odpowiedniej długości i chętny mechanik który położy łapki na sankach w trakcie ruszania nad tym kanałem. Do przodu do tyłu ruszać i zatrzymywać a miszczu biega na dole i maca. wysłane z Commodore 64
  10. Poczekam aż się trafią wysłane z Commodore 64
  11. jakich zacisków szukasz? w sensie wielkość245 czy tam 255 te które wszyscy zamieniają na większe wysłane z Commodore 64
  12. Koledzy jak komuś leżą tylne zaciski po swapie to chętnie przytulę komplet. wysłane z Commodore 64
  13. elmer80

    Znaczenie ET Felgi

    1. Dystanse dajecie jakieś markowe czy taniocha z aledrogo? 2. Czy koła /piasty przód vs. tył są względem siebie równoległe? wysłane z Commodore 64
  14. Odkrecasz przykrecasz i gotowe. Wtyczka od poduszki 2pin vs 3pin różni się tylko masą. wysłane z Commodore 64
  15. Też kiedyś do mturbo dzwoniłem. Facet rozgarniety twierdził że głównie do niemiec wysyła!? wysłane z Commodore 64
×
×
  • Dodaj nową pozycję...