Skocz do zawartości

xonik5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xonik5

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

448 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xonik5

0

Reputacja

  1. Czesc. Odkopujac temat chcialbym wstawic quattro do oski ale w a6 dlatego mam pytanie czy i jak mozna sie skontaktowac z wrclaguna bo wydaje mi sie ze jest to jedyna osoba ktora ma wiedze aby udzielic mi odpowiedzi. Dzieki za pomoc
  2. Dołączam się do dołączenia. Ktoś wie jak się to wszystko je? Bo przydała by się dłuższa skrzynia w 1.9 avf Q
  3. Ponawiam pytanie ktoś ma namiary na magików którzy robią taka robote? Jakis nr., mail czy cos.
  4. Ktos ma kontakt do tego magika?
  5. Przesyłam schemat ułożenia paska klinowego. Oryginał to nr. 1 taki jest schemat w 1.9 tdi, następne rysunki to moje pomysły na umieszczenie kompresora Rys. 2 Wywalenie pompy klimy w miejsce wentylatora chłodnicy, a zamontować elektryczny wentylator na chłodnicy. Daje to miejsce na kompresor w miejsce pompy klimy. Rys.3 Przeniesienie pompy klimy gdzieś w miejsce obok alternatora, pompy wspomagania i wentylatora. Kompresor nadal w miejsce pompy klimy Rys.4 Kompresor w miejsce pompy klimy, klima w miejsce pompy wspomagania przy tym zmiana układu kierowniczego z hydraulicznego na elektryczny. LEGENDA: ACC-klima; ALT-alternator; PS-wspomaganie; FAN-wentylator; TENS-napinacz KOMPR-kompresor CRANSHT-kolo pasowe
  6. Cześć. Auto: Audi A4 B6 2002r Avant Silnik: AVF 1.9 TDI 131 km Interesuje mnie od dłuższego czasu modyfikacja mojego "złomka". Zastanawiałem się nad kombinacją kompresora i turbo. W teorii wszystko wydaje się być proste, ale nie wygrzebałem nigdzie konkretów na ten temat. Największym problemem wg. mnie jest znalezienie miejsca na kompresor w AVF w A4 B6. Budowa, działanie i wystrojenie nie powinny sprawiać dużych problemów. Widzę to tak: zbieram graty, montuje kompresor, podpinam paskiem pod wał, buduje układ dolotowy, daje nowe ECU (albo jeśli się da to modyfikuje stare); Wg. mnie powinno to działać tak: kompresor działa od 1100-1200 rpm do 2000-2200 rpm później odłącza się przy pomocy elektro-sprzęgła przy czym rozkręcona turbina zaczyna swoją pracę od 2000-2200 rpm do 4500-5000 rpm. Budując to można pomyśleć nad 2-3 programami, które np odłączały by kompresor przy 1500-1800 rpm albo zmniejszać dawkowanie paliwa itd itp kwestia poboczna. Pytanie 1: czy przy budowie układu dolotowego warto zbudować to tak aby kompresor i turbo nie było w jednym układnie, a były przełączane przy pomocy jakiegoś elektro-zaworu. Pytanie 2: ktoś też ma/miał takie pomysły budowy takiego cuda... Pytanie 3: gdzie umieścić taki kompresor? //myślałem nad wywaleniem kompresora klimy i wstawienie w jego miejsce tego o którym myślę, a klime wstawić gdzieś indziej. Pytanie 4: do kogo kumatego można się zgłosić żeby przedyskutować ten temat Kwoty rzędu 10-20-30 tyś na takie zabawy nie są straszne biorąc pod uwagę, że chciałbym w tych kwotach zmieścić się również z tuningiem/remontem całego silnika z przeniesieniem napędu. KTOŚ COŚ? POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...