-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O TomiB8
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Żywiec
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
709 wyświetleń profilu
Osiągnięcia TomiB8
1
Reputacja
-
Hejka. Ja robiłem... Prawda taka, że wszystko zależy w jakiej cenie kupisz graty... A ceny są różne I to czy wykonasz to sam...
-
Siema. Temat spotów umarł śmiercią naturalną czy się integrujecie?
-
Montaz Pakietu wewnętrznego QQ1 oswietlenia przestrzeni nóg , kratek , schowka
TomiB8 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
-
Do Modułu Centralnej Elektryki MCE09 Tu masz link w którym wszystko jest opisane :
-
Marzenia spełnione Quattro założone Podziękowania dla Grzegorza który przetarł szlaki U mnie zrobiony swap Quattro do CAGC 2.0 TDI wszystkie graty jak w poście pierwszym Pompa ABS założona: 8K0 907 379 AH + dołożony przycisk Auto Hold auto z systemem Start/Stop i wszystko działa. 8K0 907 379 CP To kolejny numer pompy pod Quattro który działa z (AHA) a dodatkowo ma możliwość kodowania (HHC) Hill Hold Control.
-
Tak to jest zaślepka bagnetu. W jej miejsce możesz dokupić i zamontować bagnet
-
Silniki: CAGA 143Km, CAGB 136 i CAGC 120KM Nie różnią się osprzętem. Różnica mocy wynika z wgranego oprogramowania i na jaki kraj Europy była produkcja... Np. Belgia czy Niemcy obliczają ubezpieczenie i podatek nie od pojemności silnika (jak w Polsce) tylko od mocy (KM) Ja posiadam 2.0 CR CAGC seria 120KM Założyłem fabrycznie nową turbosprężarkę z silnika CAHA Borg Warner o nr. 03L145701E + program w CompSport Bielsko-Biała wyszło 208Km i 414NM Śmiało polecam CompSport
-
Cześć! Pochodzę z okolic Żywca, jestem Klubowiczem na forum Leon Club Team. Był Leon 1M Top Sort po modyfikacjach a teraz nadszedł czas A4 8k Avant, wiec witam wszystkich serdecznie Pozdrawiam Tomasz