Skocz do zawartości

TomiB8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O TomiB8

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

709 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TomiB8

1

Reputacja

  1. Hejka. Ja robiłem... Prawda taka, że wszystko zależy w jakiej cenie kupisz graty... A ceny są różne I to czy wykonasz to sam...
  2. Siema. Temat spotów umarł śmiercią naturalną czy się integrujecie?
  3. Do Modułu Centralnej Elektryki MCE09 Tu masz link w którym wszystko jest opisane :
  4. Marzenia spełnione Quattro założone Podziękowania dla Grzegorza który przetarł szlaki U mnie zrobiony swap Quattro do CAGC 2.0 TDI wszystkie graty jak w poście pierwszym Pompa ABS założona: 8K0 907 379 AH + dołożony przycisk Auto Hold auto z systemem Start/Stop i wszystko działa. 8K0 907 379 CP To kolejny numer pompy pod Quattro który działa z (AHA) a dodatkowo ma możliwość kodowania (HHC) Hill Hold Control.
  5. Tak to jest zaślepka bagnetu. W jej miejsce możesz dokupić i zamontować bagnet
  6. TomiB8

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Silniki: CAGA 143Km, CAGB 136 i CAGC 120KM Nie różnią się osprzętem. Różnica mocy wynika z wgranego oprogramowania i na jaki kraj Europy była produkcja... Np. Belgia czy Niemcy obliczają ubezpieczenie i podatek nie od pojemności silnika (jak w Polsce) tylko od mocy (KM) Ja posiadam 2.0 CR CAGC seria 120KM Założyłem fabrycznie nową turbosprężarkę z silnika CAHA Borg Warner o nr. 03L145701E + program w CompSport Bielsko-Biała wyszło 208Km i 414NM Śmiało polecam CompSport
  7. Cześć! Pochodzę z okolic Żywca, jestem Klubowiczem na forum Leon Club Team. Był Leon 1M Top Sort po modyfikacjach a teraz nadszedł czas A4 8k Avant, wiec witam wszystkich serdecznie Pozdrawiam Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...