holker

Pasjonat
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O holker

    Informacje

    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      Ostrowiec Świętokrzyski / Kraków

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    404 wyświetleń profilu
    1. holker

      Cześć, niestety i mnie dopadł temat zapieczonego/przytartego mechanizmu wycieraczek... W sobotę działały bez problemu, a w niedzielę już w ogromnym slow motion Jako, że pod blokiem nie mam szans na większe majsterkowanie to dzisiaj rozebrałem co się da i napsikałem mnóstwo czegoś podobnego do wd40 tak aby zreanimować chociaż na chwilę mechanizm. Zdjąłem ramiona wycieraczek i rozebrałem od góry trzpień aby do środka wpsikać "smar". Trzpień od strony pasażera - pełno syfu, ale chodzi lekko zarówno jeśli chodzi o obrót jak i góra dół, więc zdjąłem ten seger, podkładkę i poruszałem nim góra dół, może na trochę to go rozrusza. Trzpień po stronie kierowcy - masakra.... drgnąć nie chciał, jednak po nakręceniu nakrętki i delikatnym popukaniu zaczął się ruszać i nawet osunął się o jakieś 1-1,5 cm, no ale bez rozbierania odrzutnika wody nie miałem miejsca żeby ponownie go wyciągnąć do góry tak żeby seger zaskoczył... i zmuszony byłem założyć podkładkę i nakręcić ramię - nie opadnie, bo zabiera się o tulejkę, więc spoko Grunt, że już nie muszę się obawiać deszczu i wycieraczki działają, a w weekend będę miał szansę dokładnie wszystko rozebrać, przeczyścić i poskładać jak trzeba Ale do rzeczy - zwracam się do Was z dwiema sprawami: 1) jak zdjąłem seger i podkładkę to powinienem widzieć ten oring? Czy jest on może gdzieś niżej na trzpieniu i nie widać go od góry? Obawiam się, że "nasi tu byli" i nie założyli oringów... Co nie zmienia faktu, że jeśli ktoś tu grzebał to nawet skutecznie, bo auto mam cztery lata i dopiero teraz ten problem z wycieraczkami, więc nie najgorszy wynik 2) jak już sobie wszystko rozbiorę to jakiego smaru użyć? Jakiś taki do łożysk (np. https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/auto-i-garaz/oleje-i-smary/smar-lozyskowy-lt43-0-5-kg.html) wystarczy czy szukać czegoś innego? Jakbyście wskazali konkretny rodzaj smaru to będę wdzięczny
    2. Cześć, kupię korek wlewu paliwa do A4 B6 1.9 TDI AWX. Zależy mi na tym żeby był zupełnie sprawny oraz żeby ta "gumka" do powieszenia była w całości. Część jaką mam obecnie w aucie to 1J0201553C, wg. katalogu pasują także 8E0201550F oraz 8E0201550H. Oferty poproszę najlepiej na pw (cena oraz zdjęcie). Zdjęcie poglądowe:
    3. holker

      Jakby ktoś miał podobne rozterki to napiszę, że zdecydowałem się na Steelmate Ebat D1 flush mount. Zamontowane w fabrycznych miejscach, haka nie widzą i da się je ustawić (przełącznik na centralce) w taki sposób żeby dodawały parę cm do obrysu auta żeby hakiem w coś nie przywalić u mnie obecnie są tak ustawione że przy ciągłym pisku mam jakieś 10 cm od haka do przeszkody
    4. @Mariox37, śrubek przy grillu w masce nie ma, więc śmiało ciągnij. Co do sposobu to tak jak pisałem ja i w kolejnych postach również było potwierdzenie, że lepiej ściągać grill od góry bo tam są mniejsze zaczepy niż te dolne
    5. holker

      Dzięki @kamil-vag Turbo było regenerowane dosłownie parę miesięcy temu, więc chyba mała szansa na zapieczenie, tym bardziej, że znam nogę kolegi Czy to może być wina N75? Jest sens go podmieniać z N18? Co do przepływki to zmieniana niecały rok temu na Magnetti Marelli i tu jest nutka wątpliwości...
    6. holker

      Naprawdę nikt nic nie podpowie? To ja koledze powiedziałem, że na pewno będzie jakiś odzew a tu takie rozczarowanie
    7. holker

      Cześć, u mnie w diagnostyce mojej A4 B6 okazaliście się bardzo pomocni i teraz podobnej rzeczy potrzebuje kolega - pomyślałem, że wrzucę Autko pozornie nie ma mocy (kolega twierdzi, że jakiś czas temu było lepiej) a co najważniejsze przy mocniejszym depnięciu wpada w tryb awaryjny. Błąd jaki się pokazuje to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Auto to VW Bora 2001r 74kw - VIN WVWZZZ1JZ1W356603 (może uda się rozszyfrować jaki dokładnie to kod silnika, bo w bagażniku nie ma wlepki...) Auto prawdopodobnie ma uwalony termostat albo czujnik temperatury (to sobie sprawdzimy), ponieważ nie udawało nam się osiągać temepratury roboczej... Statyczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_5pZ68w9.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_8i44L.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_65QqrZK.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_CjriHb3.html 007 http://vaglogi.pl/log-007_4yyGc.html 013 http://vaglogi.pl/log-013_Y3LQ7w.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_1wlz1.html 023 http://vaglogi.pl/log-023_1DpYNe8.html Dynamiczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_Jxqzo5.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_jG0ZL3.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_K63uc.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_cWdIVM.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_7NBTIW.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_37u3035.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_5XxW9.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_Gm88BH.html Basic Settings: 000 http://vaglogi.pl/log-000_yuS2y.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_52M99.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_G5Pu38.html Bardzo proszę o analizę logów i zwrócenie nam uwagi na wszystko co jest podejrzane
    8. Cześć, postanowiłem doposażyć sobie autko w czujniki parkowania na tył Jednak jak się okazuje to nie jest takie proste w moim przypadku, chodzi o to, że w aucie poprzedni właściciel zamonotwał niefabryczny hak - taki, że nie jest zdejmowany I teraz tak, potrzebuję czujników parkowania, które będą w stanie zignorować hak (znalazłem parę takich, chociażby zestaw z Valeo). Dodatkowo kolejnym moim wymaganiem jest żeby można je było umalować w kolor - z tego co widzę to niekażdy producent się tym chwali... Kolejny wymóg to brak wyświetlacza, chciałbym tylko brzęczyk Czy ktoś może polecić jakiś godny zaufania zestaw? Najlepiej jakaś nazwa albo link Co do ORI to może i bym się zdecydował na montaż, ale koszt spory... Zderzak zmienić, ori graty do parktronica, zabawa z wiązką i dodatkowo nie wiem jak by się ori zachowywał z hakiem, więc zdecydowałem się na jakieś uniwersalne. Znalazłem coś takiego: https://sklephadron.pl/czujniki-cofania/4142-czujnik-cofania-steelmate-pts-400ex-mat.html https://sklephadron.pl/czujniki-cofania/4306-czujnik-cofania-steelmate-pts-410ex.html Ale zastanawiam się czy taka cena za tak podstawowy zestaw jest odpowiednia
    9. W opisie jest napisane, że leawrek to 8E0011031L W katalogu na stronce realoem.me znalazłem następującą rozpiskę: Czyli dla Avanta może być 8E0011031D, 8E0011031N ?, 8E0011031P ? i 8E0011031L ? Orientuje się ktoś jakie są różnice pomiędzy D,N, P, L? Jak widać ostatnie daw mają jakieś dopiski AUS i KSA Czy może w ogóle nie ma znaczenia i większych różnic?
    10. holker

      Coś udało się dowiedzieć 8Z0959855A (stara ikonka, wtyczka 4 pin) podobno już niedostępny i dostępne są tylko: 8Z0959855 - stara ikonka, 10 pin, dla 09/00 - 06/02 8Z0959855C - nowa ikonka, 4 pin, dla 07/02 - 12/04 Potrzebowałem nowego przełącznika, więc postanowiłem przerobić instalację żeby pasowała do 8Z0959855. Zostawię tu jakieś informacje na temat przeróbki, bo może komuś się przyda Wtyczka 10 pin to 8L0972980, natomiast 4pin to 8E0973754A (zastąpiona została 8K0973754A). W instalacji do przełącznika szyby pasażera dochodzą 3 kabelki. Poniżej "tabelka" pokazująca kolor kabelka w instalacji oraz do którego pinu powinie być podpięty w kostce KOLOR KABELKA NR PINU W KOSTCE 4PIN NR PINU W KOSTCE 10PIN brązowo-zielony 3 2 brązowo-niebieski 1 1 brązowy 2 5 Jeżeli chodzi o numerację pinów to umieszczona jest zarówno na wtyczkach jak i na samym przełączniku szyb, więc z tym nie powinno być problemu Dzięki powyższej rozpisce można robić w razie czego zamiany z jednej wtyczki na drugą
    11. Cześć, mam problem z przełącznikiem szyby pasażera. Może ktoś miał podobnie i pokieruje co zrobić. Dokładnie chodzi o to, że w aucie mam 8Z0959855A (stara ikonka, 4pin) w ASO dobrali mi wg VINu 8Z0959855 (stara ikonka, 10 pin z czego 3 użyte), ale są inne wejścia na wtyczki, inne rozmieszczenie pinów i inna ich liczba. Wg ifinterface.com są dwa typy przełączników: 8Z0959855 - stara ikonka, 10 pin, dla 09/00 - 06/02 8Z0959855C - nowa ikonka, 4 pin, dla 07/02 - 12/04 W takim wypadku który z powyższych ma być w zamian za mój 8Z0959855A skoro jeden ma złą ikonkę a drugi ma inną wtyczkę? Sprawdzałem na http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/ to już 8Z0959855A nie jest chyba dostępny na nawet zamówienie... Pozostaje mi zmiana wtyczki na 10 pin? ale jak to podłączyć skorow obecnym włączniku są 4 piny a w nowym 3 wykorzystane? Poza tym wtyczka pod 10 pin kosztuje ok. 51 zł
    12. Dzięki, czyli samą klapką się nie przejmuję, tak? Później pozycję adaptacja ogarnia? Czy po prostu klapka zostaje na swoim miejscu i nie przemieszcza się po odpięciu silniczka?
    13. Cześć, mnie też czeka demontaż i czyszczenie tych cudeniek Mam pytanie odnośnie samego demontażu siłowniczków - czy po odpięciu od danej klapki trzeba jakoś zaznaczyć położenie klapki? Czy po prostu odpinam i nie przejmuję się klapką? Chciałbym się zabezpieczyć przed tym, że później klapka może chodzić w złym zakresie albo co gorsze - w ogóle
    14. holker

      Dzięki wielkie za interpretacje i cenne uwagi
    15. holker

      Dzięki za wskazówki Spodziewałem się tego żeby zacząć od wymiany uszczelnień na pompowtryskiwaczach. Zaniepokoiło mnie to co wcześniej napisałeś o wgraniu serii w obawie o turbo - mógłbyś rozwinąć? Co się złego dzieje?