Skocz do zawartości

holker

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O holker

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski / Kraków

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    1.6 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1173 wyświetleń profilu

Osiągnięcia holker

1

Reputacja

  1. Jeśli nadal kogoś sukasz to spróbuj się skontaktować z https://www.facebook.com/vagprojekt1/ Korzystałem z ich usług (nie w Audi, ale w innym Vagu) i jestem bardzo zadowolony
  2. Cześć, niestety i mnie dopadł temat zapieczonego/przytartego mechanizmu wycieraczek... W sobotę działały bez problemu, a w niedzielę już w ogromnym slow motion Jako, że pod blokiem nie mam szans na większe majsterkowanie to dzisiaj rozebrałem co się da i napsikałem mnóstwo czegoś podobnego do wd40 tak aby zreanimować chociaż na chwilę mechanizm. Zdjąłem ramiona wycieraczek i rozebrałem od góry trzpień aby do środka wpsikać "smar". Trzpień od strony pasażera - pełno syfu, ale chodzi lekko zarówno jeśli chodzi o obrót jak i góra dół, więc zdjąłem ten seger, podkładkę i poruszałem nim góra dół, może na trochę to go rozrusza. Trzpień po stronie kierowcy - masakra.... drgnąć nie chciał, jednak po nakręceniu nakrętki i delikatnym popukaniu zaczął się ruszać i nawet osunął się o jakieś 1-1,5 cm, no ale bez rozbierania odrzutnika wody nie miałem miejsca żeby ponownie go wyciągnąć do góry tak żeby seger zaskoczył... i zmuszony byłem założyć podkładkę i nakręcić ramię - nie opadnie, bo zabiera się o tulejkę, więc spoko Grunt, że już nie muszę się obawiać deszczu i wycieraczki działają, a w weekend będę miał szansę dokładnie wszystko rozebrać, przeczyścić i poskładać jak trzeba Ale do rzeczy - zwracam się do Was z dwiema sprawami: 1) jak zdjąłem seger i podkładkę to powinienem widzieć ten oring? Czy jest on może gdzieś niżej na trzpieniu i nie widać go od góry? Obawiam się, że "nasi tu byli" i nie założyli oringów... Co nie zmienia faktu, że jeśli ktoś tu grzebał to nawet skutecznie, bo auto mam cztery lata i dopiero teraz ten problem z wycieraczkami, więc nie najgorszy wynik 2) jak już sobie wszystko rozbiorę to jakiego smaru użyć? Jakiś taki do łożysk (np. https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/auto-i-garaz/oleje-i-smary/smar-lozyskowy-lt43-0-5-kg.html) wystarczy czy szukać czegoś innego? Jakbyście wskazali konkretny rodzaj smaru to będę wdzięczny
  3. Jakby ktoś miał podobne rozterki to napiszę, że zdecydowałem się na Steelmate Ebat D1 flush mount. Zamontowane w fabrycznych miejscach, haka nie widzą i da się je ustawić (przełącznik na centralce) w taki sposób żeby dodawały parę cm do obrysu auta żeby hakiem w coś nie przywalić u mnie obecnie są tak ustawione że przy ciągłym pisku mam jakieś 10 cm od haka do przeszkody
  4. @Mariox37, śrubek przy grillu w masce nie ma, więc śmiało ciągnij. Co do sposobu to tak jak pisałem ja i w kolejnych postach również było potwierdzenie, że lepiej ściągać grill od góry bo tam są mniejsze zaczepy niż te dolne
  5. Dzięki @kamil-vag Turbo było regenerowane dosłownie parę miesięcy temu, więc chyba mała szansa na zapieczenie, tym bardziej, że znam nogę kolegi ? Czy to może być wina N75? Jest sens go podmieniać z N18? Co do przepływki to zmieniana niecały rok temu na Magnetti Marelli i tu jest nutka wątpliwości...
  6. Naprawdę nikt nic nie podpowie? ? To ja koledze powiedziałem, że na pewno będzie jakiś odzew a tu takie rozczarowanie ?
  7. Cześć, u mnie w diagnostyce mojej A4 B6 okazaliście się bardzo pomocni i teraz podobnej rzeczy potrzebuje kolega - pomyślałem, że wrzucę Autko pozornie nie ma mocy (kolega twierdzi, że jakiś czas temu było lepiej) a co najważniejsze przy mocniejszym depnięciu wpada w tryb awaryjny. Błąd jaki się pokazuje to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Auto to VW Bora 2001r 74kw - VIN WVWZZZ1JZ1W356603 (może uda się rozszyfrować jaki dokładnie to kod silnika, bo w bagażniku nie ma wlepki...) Auto prawdopodobnie ma uwalony termostat albo czujnik temperatury (to sobie sprawdzimy), ponieważ nie udawało nam się osiągać temepratury roboczej... Statyczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_5pZ68w9.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_8i44L.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_65QqrZK.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_CjriHb3.html 007 http://vaglogi.pl/log-007_4yyGc.html 013 http://vaglogi.pl/log-013_Y3LQ7w.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_1wlz1.html 023 http://vaglogi.pl/log-023_1DpYNe8.html Dynamiczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_Jxqzo5.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_jG0ZL3.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_K63uc.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_cWdIVM.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_7NBTIW.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_37u3035.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_5XxW9.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_Gm88BH.html Basic Settings: 000 http://vaglogi.pl/log-000_yuS2y.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_52M99.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_G5Pu38.html Bardzo proszę o analizę logów i zwrócenie nam uwagi na wszystko co jest podejrzane
  8. Cześć, postanowiłem doposażyć sobie autko w czujniki parkowania na tył Jednak jak się okazuje to nie jest takie proste w moim przypadku, chodzi o to, że w aucie poprzedni właściciel zamonotwał niefabryczny hak - taki, że nie jest zdejmowany I teraz tak, potrzebuję czujników parkowania, które będą w stanie zignorować hak (znalazłem parę takich, chociażby zestaw z Valeo). Dodatkowo kolejnym moim wymaganiem jest żeby można je było umalować w kolor - z tego co widzę to niekażdy producent się tym chwali... Kolejny wymóg to brak wyświetlacza, chciałbym tylko brzęczyk Czy ktoś może polecić jakiś godny zaufania zestaw? Najlepiej jakaś nazwa albo link Co do ORI to może i bym się zdecydował na montaż, ale koszt spory... Zderzak zmienić, ori graty do parktronica, zabawa z wiązką i dodatkowo nie wiem jak by się ori zachowywał z hakiem, więc zdecydowałem się na jakieś uniwersalne. Znalazłem coś takiego: https://sklephadron.pl/czujniki-cofania/4142-czujnik-cofania-steelmate-pts-400ex-mat.html https://sklephadron.pl/czujniki-cofania/4306-czujnik-cofania-steelmate-pts-410ex.html Ale zastanawiam się czy taka cena za tak podstawowy zestaw jest odpowiednia
  9. W opisie jest napisane, że leawrek to 8E0011031L W katalogu na stronce realoem.me znalazłem następującą rozpiskę: Czyli dla Avanta może być 8E0011031D, 8E0011031N ?, 8E0011031P ? i 8E0011031L ? Orientuje się ktoś jakie są różnice pomiędzy D,N, P, L? Jak widać ostatnie daw mają jakieś dopiski AUS i KSA Czy może w ogóle nie ma znaczenia i większych różnic?
  10. Coś udało się dowiedzieć 8Z0959855A (stara ikonka, wtyczka 4 pin) podobno już niedostępny i dostępne są tylko: 8Z0959855 - stara ikonka, 10 pin, dla 09/00 - 06/02 8Z0959855C - nowa ikonka, 4 pin, dla 07/02 - 12/04 Potrzebowałem nowego przełącznika, więc postanowiłem przerobić instalację żeby pasowała do 8Z0959855. Zostawię tu jakieś informacje na temat przeróbki, bo może komuś się przyda Wtyczka 10 pin to 8L0972980, natomiast 4pin to 8E0973754A (zastąpiona została 8K0973754A). W instalacji do przełącznika szyby pasażera dochodzą 3 kabelki. Poniżej "tabelka" pokazująca kolor kabelka w instalacji oraz do którego pinu powinie być podpięty w kostce KOLOR KABELKA NR PINU W KOSTCE 4PIN NR PINU W KOSTCE 10PIN brązowo-zielony 3 2 brązowo-niebieski 1 1 brązowy 2 5 Jeżeli chodzi o numerację pinów to umieszczona jest zarówno na wtyczkach jak i na samym przełączniku szyb, więc z tym nie powinno być problemu Dzięki powyższej rozpisce można robić w razie czego zamiany z jednej wtyczki na drugą
  11. Cześć, mam problem z przełącznikiem szyby pasażera. Może ktoś miał podobnie i pokieruje co zrobić. Dokładnie chodzi o to, że w aucie mam 8Z0959855A (stara ikonka, 4pin) w ASO dobrali mi wg VINu 8Z0959855 (stara ikonka, 10 pin z czego 3 użyte), ale są inne wejścia na wtyczki, inne rozmieszczenie pinów i inna ich liczba. Wg ifinterface.com są dwa typy przełączników: 8Z0959855 - stara ikonka, 10 pin, dla 09/00 - 06/02 8Z0959855C - nowa ikonka, 4 pin, dla 07/02 - 12/04 W takim wypadku który z powyższych ma być w zamian za mój 8Z0959855A skoro jeden ma złą ikonkę a drugi ma inną wtyczkę? Sprawdzałem na http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/ to już 8Z0959855A nie jest chyba dostępny na nawet zamówienie... Pozostaje mi zmiana wtyczki na 10 pin? ale jak to podłączyć skorow obecnym włączniku są 4 piny a w nowym 3 wykorzystane? Poza tym wtyczka pod 10 pin kosztuje ok. 51 zł
  12. Jeżdżę z butelką jakieś 600-700 km i w sumie oprócz skroplonych oparów bardziej nawet wody niż oleju to nie ma nic. Może ma na to wpływ sposób montażu - od "grzybka" odmy puściłem węża, który oplata silnik i wchodzi w butelkę umiejscowioną przy zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego, więc sam wąż na pierwszym odcinku ma trochę pod górę (fabrycznie przecież zaraz się zagina i leci w dół) i wyciekający olej może przegrywa z grawitacją, za jakiś czas zdejmę węża i zobaczę jak tam w środku. Pokusiłem się na ten test z butelką, bo u mnie dolot jest w nieciekawym stanie, do tego stopnia, że olej aż co jakiś czas kapnie gdzieś... ;( Turbina w sumie 12 tys od regeneracji (sierpień tamtego roku), więc raczej to nie ona, ale ewidentnie widać, że to najbardziej w jej okolicy się pojawia olej, więc teraz albo turbo albo odma... Z drugiej strony czytałem też, że jak ludzie odpięli wąż od odmy do turbo to ani w butelce nie było oleju ani w dolocie, bo podobno jak jest to złączone to podciśnienie "wysysa" ten olej, a jak się odłączy to już nie ma takiego ciągu i olej nie pojawi się w butelce - ile w tym prawdy to nie wiem, przekonam się sam.
  13. Na jaki OCT się zdecydowałeś? Prawdopodobnie też będę zakładał, ale jak na razie w ramach testu jeżdżę z butelką
  14. Dzięki, czyli samą klapką się nie przejmuję, tak? Później pozycję adaptacja ogarnia? Czy po prostu klapka zostaje na swoim miejscu i nie przemieszcza się po odpięciu silniczka?
  15. Cześć, mnie też czeka demontaż i czyszczenie tych cudeniek Mam pytanie odnośnie samego demontażu siłowniczków - czy po odpięciu od danej klapki trzeba jakoś zaznaczyć położenie klapki? Czy po prostu odpinam i nie przejmuję się klapką? Chciałbym się zabezpieczyć przed tym, że później klapka może chodzić w złym zakresie albo co gorsze - w ogóle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...