holker Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 (edited) Cześć, u mnie w diagnostyce mojej A4 B6 okazaliście się bardzo pomocni i teraz podobnej rzeczy potrzebuje kolega - pomyślałem, że wrzucę Autko pozornie nie ma mocy (kolega twierdzi, że jakiś czas temu było lepiej) a co najważniejsze przy mocniejszym depnięciu wpada w tryb awaryjny. Błąd jaki się pokazuje to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Auto to VW Bora 2001r 74kw - VIN WVWZZZ1JZ1W356603 (może uda się rozszyfrować jaki dokładnie to kod silnika, bo w bagażniku nie ma wlepki...) Auto prawdopodobnie ma uwalony termostat albo czujnik temperatury (to sobie sprawdzimy), ponieważ nie udawało nam się osiągać temepratury roboczej... Statyczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_5pZ68w9.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_8i44L.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_65QqrZK.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_CjriHb3.html 007 http://vaglogi.pl/log-007_4yyGc.html 013 http://vaglogi.pl/log-013_Y3LQ7w.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_1wlz1.html 023 http://vaglogi.pl/log-023_1DpYNe8.html Dynamiczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_Jxqzo5.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_jG0ZL3.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_K63uc.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_cWdIVM.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_7NBTIW.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_37u3035.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_5XxW9.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_Gm88BH.html Basic Settings: 000 http://vaglogi.pl/log-000_yuS2y.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_52M99.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_G5Pu38.html Bardzo proszę o analizę logów i zwrócenie nam uwagi na wszystko co jest podejrzane Edited January 21, 2018 by holker przedwczesne zatwierdzenie...
holker Posted January 25, 2018 Author Posted January 25, 2018 Naprawdę nikt nic nie podpowie? ? To ja koledze powiedziałem, że na pewno będzie jakiś odzew a tu takie rozczarowanie ?
kamil-vag Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Turbo przeładowuje, przycina się w max otwarciu... Do tego mam wrazenie ze MAF też gdzieś ucieka. Także albo na prostą długą i parę razy przycisnąć na 3 biegu, albo turbo na stół i czyścić... Zobaczcie szczelność węży powietrznych na opaskach itd..
holker Posted January 25, 2018 Author Posted January 25, 2018 (edited) Dzięki @kamil-vag Turbo było regenerowane dosłownie parę miesięcy temu, więc chyba mała szansa na zapieczenie, tym bardziej, że znam nogę kolegi ? Czy to może być wina N75? Jest sens go podmieniać z N18? Co do przepływki to zmieniana niecały rok temu na Magnetti Marelli i tu jest nutka wątpliwości... Edited January 25, 2018 by holker
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now