Jump to content
IGNORED

VW Bora 2001r 1.9TDI 74kw


Recommended Posts

Posted (edited)

Cześć,
u mnie w diagnostyce mojej A4 B6 okazaliście się bardzo pomocni i teraz podobnej rzeczy potrzebuje kolega - pomyślałem, że wrzucę :)
Autko pozornie nie ma mocy (kolega twierdzi, że jakiś czas temu było lepiej) a co najważniejsze przy mocniejszym depnięciu wpada w tryb awaryjny.
Błąd jaki się pokazuje to:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Auto to VW Bora 2001r 74kw - VIN WVWZZZ1JZ1W356603 (może uda się rozszyfrować jaki dokładnie to kod silnika, bo w bagażniku nie ma wlepki...)

Auto prawdopodobnie ma uwalony termostat albo czujnik temperatury (to sobie sprawdzimy), ponieważ nie udawało nam się osiągać temepratury roboczej...

Statyczny:
000 http://vaglogi.pl/log-000_5pZ68w9.html
001 http://vaglogi.pl/log-001_8i44L.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_65QqrZK.html
004 http://vaglogi.pl/log-004_CjriHb3.html
007 http://vaglogi.pl/log-007_4yyGc.html
013 http://vaglogi.pl/log-013_Y3LQ7w.html
018 http://vaglogi.pl/log-018_1wlz1.html
023 http://vaglogi.pl/log-023_1DpYNe8.html

Dynamiczny:
000 http://vaglogi.pl/log-000_Jxqzo5.html
001 http://vaglogi.pl/log-001_jG0ZL3.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_K63uc.html
004 http://vaglogi.pl/log-004_cWdIVM.html
008 http://vaglogi.pl/log-008_7NBTIW.html
010 http://vaglogi.pl/log-010_37u3035.html
011 http://vaglogi.pl/log-011_5XxW9.html
018 http://vaglogi.pl/log-018_Gm88BH.html

Basic Settings:
000 http://vaglogi.pl/log-000_yuS2y.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_52M99.html
011 http://vaglogi.pl/log-011_G5Pu38.html

 

Bardzo proszę o analizę logów i zwrócenie nam uwagi na wszystko co jest podejrzane :)

Edited by holker
przedwczesne zatwierdzenie...
Posted

Naprawdę nikt nic nie podpowie? ?

To ja koledze powiedziałem, że na pewno będzie jakiś odzew a tu takie rozczarowanie ?

Posted

Turbo przeładowuje, przycina się w max otwarciu... Do tego mam wrazenie ze MAF też gdzieś ucieka. Także albo na prostą długą i parę razy przycisnąć na 3 biegu, albo turbo na stół i czyścić... Zobaczcie szczelność węży powietrznych na opaskach itd..

Posted (edited)

Dzięki @kamil-vag

Turbo było regenerowane dosłownie parę miesięcy temu, więc chyba mała szansa na zapieczenie, tym bardziej, że znam nogę kolegi ?

Czy to może być wina N75? Jest sens go podmieniać z N18?

 

Co do przepływki to zmieniana niecały rok temu na Magnetti Marelli i tu jest nutka wątpliwości...

Edited by holker

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...