Jump to content

kaman

Pasjonat
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7

About kaman

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    M-c Podl.

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,095 profile views
  1. kaman

    B6 DIVISION

    Na bank nie zalałem bo mocno podłogi nie moczyłem. Poza tym niedawno go wyciągałem - był suchy i szczelny. Problem z klapa rozwiązany - wkładka była ustawione w złej pozycji. Gdy próbowałem otworzyć bagażnik grotem to przekręciłem kluczyk na zamknięcie i tak zostawiłem - brawo ja! Także obstawiam ten nieszczęsny czujnik... Komputer raczej mi tego nie potwierdzi?
  2. kaman

    B6 DIVISION

    Panowie dziwna sytuacja u mnie w Audi nastąpiła... Ale po kolei. Wszystko zaczęło się od odłączenia akumulatora i wyciagnięcia foteli bo prałem wnętrze. Po ponownym włożeniu i podłączeniu foteli oraz akumulator zamek klapy odmówił posłuszeństwa - nie da się podnieść klapy, jedyna opcja to otwieranie z pilota. Dwa dni później zaczęły świrować mi czujniki cofania - przy odpaleniu samochodu słychać jedno piknięcie jakbym wrzucał wsteczny - mimo ze mam 1 bądź luz. Dzisiaj wieczorem zobaczyłem, ze palą mi się ciagle światła wsteczne. Obstawiacie ze jest walnięty czujnik cofania? Tylko dlaczego klapa przestała się otwierać i muszę ją odblokowywać z pilota? Kabla żeby się podłączyć i sprawdzić błędy nie mam. Jutro odłączę na chwile akumulator i zobaczę czy coś się zmieniło. Jeśli nie to będę musiał wyciągnąć bezpiecznik żeby te światła mi się ciagle nie paliły i nie myliły innych kierowców. Za światła cofania odpowiada bezpiecznik 31?
  3. To jakbyś ogarnął same diody od strony pasażera to pisz na priv - podjadę w tygodniu po pracy
  4. A nie masz może samych ledów? Od strony pasażera mi się przepaliły Chyba że ledy są wtopione w tą plastikową blendę to wtedy przygarnę cały plastik
  5. kaman

    B6 DIVISION

    Trochę przejechałem i 0,5 cm opadło. Jest teraz o niecały centymetr wyżej niż było wcześniej. Ale w miarę równo jest z przodem - wcześniej tył siedział 1,5 cm niżej niż przód Także na razie zostawię tak jak jest, a jak stwierdzę ze trzeba zejść jeszcze w dół to zacznę rozglądać się za gwintem Pozostało uporać się jeszcze z odklejeniem lotki ze starej klapy i można wrzucać zdjęcia do tematu bo z nowym rokiem trochę się pozmieniało
  6. kaman

    B6 DIVISION

    Jak będę w domu to rozbiorę wszystko i zerknę jakie są założone odboje. Wcześniej do nadkola miałem 64,5 cm.
  7. kaman

    B6 DIVISION

    Sprężyny mam ori 1BE
  8. kaman

    B6 DIVISION

    Panowie musiałem zmienić w swojej A4 tylne amortyzatory. Wymieniłem z ori 1BE na TRW JGT314T wraz z odbojami - takie były na stanie w sklepie, a czas mnie gonił żeby postawić samochód na koła bo nie miałem samochodu zastępczego. No i się rozczarowałem bo teraz tył stoi wyżej niż wcześniej Sprężyny są te same co były wcześniej. Możliwe że po zmianie amorków samochód poszedł w górę?
  9. kaman

    B6 DIVISION

    Dzięki Panowie za porady, jeszcze przed Świętami postaram się to ogarnąć
  10. kaman

    B6 DIVISION

    Panowie musiałem wymienić cała tylna klapę (A4 B6 Avant). W starej klapie miałem lotkę - przyklejona klejem do szyb - nie żałowałem kleju, dałem go po całej długości lotki i prawie po całej szerokości... I teraz głowie się jak tą lotkę odkleić by jej nie uszkodzić? Ktoś kiedyś miał identyczna sytuacje i ma na to jakiś patent? Klapa idzie na złom wiec mogę ją pociąć, ale po wstępnych oględzinach nie wiem czy to coś mi da bo jak zacznę wycinać w okolicach lotki to mogę przez przypadek ją naciąć
  11. Pomarańczową kostkę masz przy podstopnicy kierowcy i do niej się wpinasz zarówno z bledną lusterka lewego jak i prawego. Niestety kolorów kabli nie pamiętam więc Ci nie pomogę. @kaju już trochę tych blend w swoim życiu podłączył to może coś podpowie
  12. Kolego miałem ten sam problem. Według tematu na forum plus powinienem wpiąć pod pin 17 w pomarańczowej kostce znajdującej się przy podstopnicy. W moim przypadku musiałem wpiąć się w tą samą kostkę, jednak w pin 13 oraz 15. Sprawdź dokładnie czy nie masz przewodu w pinie 13 Niestety rozpiski pinów nie posiadam, temat z podłączeniem blend ogarniał mi Domin bo poległem tak samo jak Ty
  13. kaman

    B6 DIVISION

    Panowie na dniach będę zakładać zderzak pod dwie fifki i poszukuje polerowanych końcówek wydechu - Ulter albo Buzzer (ewentualnie coś innego godnego polecenia?) w rozmiarze 90. Handluje ktoś tym na forum i posiada końcówki w dobrych pieniądzach? Na razie pytam orientacyjnie bo dopiero w przyszłym tygodniu będę miał możliwość zmierzyć średnicę końcówek wydechu aby dobrać odpowiedni kielich montażowy, ale powoli zaczynam rozglądać się za końcówkami - wolę żeby leżały wcześniej w domu i czekały na montaż
  14. Kolego przerabiałem ostatnio ten problem - zatarł się mechanizm wycieraczek, po jego wymianie wycieraczki szły najpierw do dołu (ok 20-30 cm na podszybie) po czym szły do góry i wracały na pozycję wyjściową, czyli zatrzymywały się gdzieś w połowie szyby. Okazało się, że przez zatrzymanie się wycieraczek przez zapieczony mechanizm, silniczek nie jest w swojej właściwej pozycji, mimo że robił pełen obrót. Wystarczyło ręcznie przekręcić silniczek wycieraczek na wyłączonym zapłonie - ustawiłem go w pozycji z której wycieraczki szły do góry, po czym założyłem ramiona, włączyłem je i wszystko bangla - piórka idą najpierw do góry po czym wracają do właściwej pozycji. Także spróbuj zdjąć ramiona, przekręć ręcznie silniczek (ten króciec na który wciskasz ramiona mechanizmu - wiesz o co chodzi?) do dołu o te kilka centymetrów, załóż ramiona i sprawdź czy idą do góry czy jeszcze do dołu. Jak będą szły do dołu to przekręć jeszcze trochę silniczek i tak do skutku aż ramiona wycieraczek zaczną iść do góry Po prostu przez zapieczony mechanizm silniczek "zwariował" i ustawia się w złej pozycji wyjściowej - info od znajomego mechanika, a już miałem kupować nowy silniczek bo myślałem że mój jest walnięty
  15. kaman

    B6 DIVISION

    Marcin, widziałem właśnie ten gwint od MTS. Nie powiem, że nie bo trochę się na niego napaliłem Ale muszę podejść do tematu z chłodną głową bo za 40 dni mam ślub więc wydatków aktualnie jest sporo także nie mogę sobie pozwolić na wydanie 1600 zł. Dlatego też biorę pod uwagę kupno nowych amortyzatorów. Tylko że ceny są bardzo różne i jeżeli za dwa amortyzatory mam zapłacić np 700 zł to wolę dopłacić te 300 zł i kupić gwint, o ile w tej cenie jakiś sensowny się znajdzie Jest też inne wyjście kupuję teraz amortyzatory MTS (np: http://allegro.pl/2-amortyzatory-sportowe-mts-audi-a4-8e-b6-tyl-i7079627740.html -o ile będą dobre(?)) i za jakiś czas zmieniam ponownie zawieszenie, ale już na gwint
×
×
  • Create New...