daniok

Pasjonat
  • Zawartość

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O daniok

    Informacje

    • Imię
      Daniel
    • Lokalizacja
      Wasilków /Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. daniok

      Słabo przeglądasz te ogłoszenia Ja przeglądam ogłoszenia od około 3 miesięcy i było takie ogłoszenie na OTOMOTO w zeszłym tygodniu - chyba pierwsze - chciałem teraz podesłać link, ale już go nie ma. Poza tym czego oczekujesz o naszych "polskich" sprzedawców, że będą informować potencjalnego klienta o tym jaki wydatek ich czeka ? Dopiero jak pytałem o usunięcie dobrze znanej wady olejowej to otrzymywałem odpowiedzi, że oczywiście nie. Myślę, że to możliwe i z silnika już wiele nie zostało. Też się nad tym zastanawiałem i gdybym miał gdzie zrobić to chyba bym się skusił, oczywiście to kwestia stanu reszty auta (przebieg) i ceny za auto, kusi też wykonanie przy tej "okazji" podniesienia mocy. Dodam też, że niektórzy sprzedawcy proponowali mi rabat na taką usługę.
    2. daniok

      Na razie wszystko dobrze, tylko wystarczy zmienić samo pokrętło, a na zdjęciu masz jeszcze połączone z osią - odepnij oś od pokrętła, trzyma się na dwa zatrzaski.
    3. daniok

      Polecam A3 8P, pokrętło będzie pasowało idealnie, od VW będzie wymagało dystansu 2mm i klejenia, A4 B8 pewności już nie mam, ale chyba w ogóle nie podejdzie.
    4. daniok

      W takim razie pozostaje zrobić to samo co gazownicy - nawiercić kolektor i wkręcić kruciec.
    5. Co chcesz zrobić z czujnikiem płynu ?
    6. daniok

      W wątku były wymieniane tylko silniki o mocy 225KM jako poprawione, chciałem się upewnić czy silniki o mocy 180KM (A4 B8 2015) też jest poprawioną konstrukcją pod względem pobierania oleju ? Przy okazji - z czym wiąże się podniesienie mocy w tym silniku do 225KM/265KM ?
    7. daniok

      Informacyjnie - 2.6V6 ma przepustnicę mechaniczną, połączoną z pedałem za pomocą stalowej linki, więc nie ma czego adaptować. Co najwyżej można sprawdzić czy linka nie jest zbyt napięta lub się nie zacina i przepustnica się nie zamyka. Jałowymi obrotami steruje silnik krokowy i jemu można byłoby się profilaktycznie przyjrzeć. Miałem takie autko (B5 z 2.6V6) przez kilka lat i niestety podobne objawy jak opisujesz, problem występował rzadko, co ciekawe tylko w okresie wiosennym i jesiennym (duże różnice temperatur, wilgoć ?), pomagało zagrzanie silnika, zgaszenie i ponowne uruchomienie, obroty się wtedy uspokajały. Sprawdziłem i zrobiłem chyba wszystko w dolocie (między innymi dwa raz zmieniony krokowy, raz na zamiennik, drugi raz na oryginał Pierburga), szukałem informacji w internecie, pytałem każdego napotkanego mechanika i finalnie nie wyjaśniłem tego problemu, to czego nie zdążyłem zrobić to uszczelnienie kolektora ssącego (miałem już kupiony drugi, ale wcześniej sprzedałem auto), ale z tego co piszesz to Tobie nie pomogło. Powodzenia w znalezieniu przyczyny problemu.
    8. daniok

      Chcieć zawsze można, tylko kto to kupi - może ktoś kto nie zna cen lub nie ma czasu na szukanie pojedynczych części... Jeśli czytałeś wątek to widziałeś, że zestaw od 2.0 TFSI nie przekroczył 200 zł i to jest realna cena jeśli poświęcisz trochę czasu na szukanie - intercoolery można trafić od 50 zł, rura górna 20-30 zł (mam, przymierzałem się do takiego zestawu), do tego łapacz powietrza od 50-70 (w zależności od stanu, mam nadmiarowy cały z końcówką H), dodatkowe kolanko, złączkę, obejmy za około 50-60 zł, na finalną cenę wpłyną jeszcze przesyłki.
    9. daniok

      Chciałem tylko zwrócić uwagę, że ciekawą alternatywą jest zestaw z 2.0 TFSI z B7 - zostało to opisane wcześniej w tym wątku.
    10. daniok

      Chodzi o zaciski, a nie felgi.
    11. daniok

      Nic innego nie będzie pasowało, zrobiłeś błąd kupując intercooler bez uchwytu, teraz pozostaje polować na jakąś sztukę z auta z uszkodzonym intercooler'em lub kupić komplet i sprzedawać intercooler, niestety na Allegro została już tylko oferta za 600 zł. Do rozważnie pozostaje też opcja z intercooler'em od 2.0 TFSI.
    12. daniok

      Pomyliłeś numery, kupiłeś uchwyt od między innymi 2.0 TFSI, potrzebujesz uchwyt o numerze 8E0145814B: http://pl.realoem.me/Audi/CA/A4/2005/249/R/1/145/145086.
    13. daniok

      Z tego co opisujesz to ten "mechanik" ma niewielkie pojęcie o swojej pracy - skoro podejrzewa krzywą piastę to dlaczego tego najzwyczajniej w świecie tego nie sprawdził ? Jeśli to on montował tarcze to rozumiem, że też nie sprawdził ani bicia piasty, ani bicia tarcz ? To sugeruje też, że mógł popełnić błędy przy montażu - brudna lub "nasmarowana" piasta... Jak dla mnie to średnica tarcz (288 jeśli dobrze znalazłem), kolor tarczy (zdjęcia mogą przekłamywać) i zwichrowanie sugerują przegrzanie tarczy - poza sprawdzeniem bicia piasty, poprawnym montażem, polecanymi na forum markami tarcz i klocków w tym przypadku poważnie rozważyłbym przejście na większe i wydajniejsze tarcze 312mm (relatywnie małe koszty, również jeśli chodzi o wymianę, gdyż wystarczy zmienić same jarzma jeśli masz sprawne zaciski, jak dobrze trafisz to znajdziesz z tarczami, gdyż wiele osób zmienia na 320mm).
    14. daniok

      Nie rozumiem w takim razie - nic nie pisałeś o tym, że posiadasz swap'a na 320/288, czy może jednak masz serię 312/255 ?
    15. daniok

      Jeśli na prawdę Ci zależy to bez wymiany zacisków się obejdzie, a to kosztuje i obawiam się, że Twój zapał ostygnie kiedy usłyszysz kwoty - ile możesz wydać ?