Jump to content

daniok

Pasjonat
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About daniok

Informacje

  • First name
    Daniel
  • Location
    Wasilków /Białystok

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chciałem tylko pokazać różnicę między średnicą a wysokością tarczy, rysunek był poglądowy...
  2. 320 mm to średnica tarczy... Wysokość to parametr "D" na schemacie poniżej:
  3. Jeśli masz czas i pieniądze to możesz próbować sprawdzić swoją teorię w praktyce, jeśli będziesz chciał ją sprawdzić to do zapisów w umowie należałoby dodać w jaki sposób zostanie potwierdzone/udowodnione nadmierne pobieranie oleju (na przykład pomiar przez ASO jak to było opisywane przy autach na gwarancji - nie wiem ile kosztuje taka usługa), kto poniesie koszty tego sprawdzenia i w jakim zakresie (jak wycenisz swój czas). Ja doświadczony kilkoma sporami w życiu staram się ich po prostu unikać.
  4. Słabo przeglądasz te ogłoszenia Ja przeglądam ogłoszenia od około 3 miesięcy i było takie ogłoszenie na OTOMOTO w zeszłym tygodniu - chyba pierwsze - chciałem teraz podesłać link, ale już go nie ma. Poza tym czego oczekujesz o naszych "polskich" sprzedawców, że będą informować potencjalnego klienta o tym jaki wydatek ich czeka ? Dopiero jak pytałem o usunięcie dobrze znanej wady olejowej to otrzymywałem odpowiedzi, że oczywiście nie. Myślę, że to możliwe i z silnika już wiele nie zostało. Też się nad tym zastanawiałem i gdybym miał gdzie zrobić to chyba bym się skusił, oczywiście to kwestia stanu reszty auta (przebieg) i ceny za auto, kusi też wykonanie przy tej "okazji" podniesienia mocy. Dodam też, że niektórzy sprzedawcy proponowali mi rabat na taką usługę.
  5. Na razie wszystko dobrze, tylko wystarczy zmienić samo pokrętło, a na zdjęciu masz jeszcze połączone z osią - odepnij oś od pokrętła, trzyma się na dwa zatrzaski.
  6. Polecam A3 8P, pokrętło będzie pasowało idealnie, od VW będzie wymagało dystansu 2mm i klejenia, A4 B8 pewności już nie mam, ale chyba w ogóle nie podejdzie.
  7. W takim razie pozostaje zrobić to samo co gazownicy - nawiercić kolektor i wkręcić kruciec.
  8. W wątku były wymieniane tylko silniki o mocy 225KM jako poprawione, chciałem się upewnić czy silniki o mocy 180KM (A4 B8 2015) też jest poprawioną konstrukcją pod względem pobierania oleju ? Przy okazji - z czym wiąże się podniesienie mocy w tym silniku do 225KM/265KM ?
  9. Informacyjnie - 2.6V6 ma przepustnicę mechaniczną, połączoną z pedałem za pomocą stalowej linki, więc nie ma czego adaptować. Co najwyżej można sprawdzić czy linka nie jest zbyt napięta lub się nie zacina i przepustnica się nie zamyka. Jałowymi obrotami steruje silnik krokowy i jemu można byłoby się profilaktycznie przyjrzeć. Miałem takie autko (B5 z 2.6V6) przez kilka lat i niestety podobne objawy jak opisujesz, problem występował rzadko, co ciekawe tylko w okresie wiosennym i jesiennym (duże różnice temperatur, wilgoć ?), pomagało zagrzanie silnika, zgaszenie i ponowne uruchomienie, obroty się wtedy uspokajały. Sprawdziłem i zrobiłem chyba wszystko w dolocie (między innymi dwa raz zmieniony krokowy, raz na zamiennik, drugi raz na oryginał Pierburga), szukałem informacji w internecie, pytałem każdego napotkanego mechanika i finalnie nie wyjaśniłem tego problemu, to czego nie zdążyłem zrobić to uszczelnienie kolektora ssącego (miałem już kupiony drugi, ale wcześniej sprzedałem auto), ale z tego co piszesz to Tobie nie pomogło. Powodzenia w znalezieniu przyczyny problemu.
  10. Chcieć zawsze można, tylko kto to kupi - może ktoś kto nie zna cen lub nie ma czasu na szukanie pojedynczych części... Jeśli czytałeś wątek to widziałeś, że zestaw od 2.0 TFSI nie przekroczył 200 zł i to jest realna cena jeśli poświęcisz trochę czasu na szukanie - intercoolery można trafić od 50 zł, rura górna 20-30 zł (mam, przymierzałem się do takiego zestawu), do tego łapacz powietrza od 50-70 (w zależności od stanu, mam nadmiarowy cały z końcówką H), dodatkowe kolanko, złączkę, obejmy za około 50-60 zł, na finalną cenę wpłyną jeszcze przesyłki.
  11. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że ciekawą alternatywą jest zestaw z 2.0 TFSI z B7 - zostało to opisane wcześniej w tym wątku.
  12. Chodzi o zaciski, a nie felgi.
  13. Nic innego nie będzie pasowało, zrobiłeś błąd kupując intercooler bez uchwytu, teraz pozostaje polować na jakąś sztukę z auta z uszkodzonym intercooler'em lub kupić komplet i sprzedawać intercooler, niestety na Allegro została już tylko oferta za 600 zł. Do rozważnie pozostaje też opcja z intercooler'em od 2.0 TFSI.
  14. Pomyliłeś numery, kupiłeś uchwyt od między innymi 2.0 TFSI, potrzebujesz uchwyt o numerze 8E0145814B: http://pl.realoem.me/Audi/CA/A4/2005/249/R/1/145/145086.
×
×
  • Create New...