Jump to content

daniok

Pasjonat
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About daniok

Informacje

  • First name
    Daniel
  • Location
    Wasilków /Białystok

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od 2012 roku w A był dostępny silnik od S
  2. Jeśli mogę podpytać to na czym ogólnie polega naprawa w tych nowszych, "poprawionych" silnikach, na jakie koszty się przekłada i na ile ma pomóc ? Ciągle mnie kusi "poprawiona" benzyna 2.0, ale Audi A4 praktycznie nie ma na rynku wtórnym (quattro, automat, avant) to przeglądam również Passaty B8 z silnikami 220km i 280km, a niektóre 3-latki (2016) też już mają przebiegi w okolicach 200 tys. km - jakich przebiegów już się bać ?
  3. Dokładnie tak: https://www.youtube.com/watch?v=1fL14YHOw4g.
  4. Kiedyś brat kupił sobie Passata B5 z 1.8T 150KM, chwilę pojeździł na benzynie, wszystko było w porządku, założył gaz lecz instalacja nie pracowała jak należy, przy kolejnej próbie regulacji instalacji na drodze serwisant od gazu zaczął podejrzewać, że autko przyspiesza lepiej niż powinno, okazało się, że był chipowany... Brat kupił drugi, "seryjny" komputer (ten modyfikowany jeszcze sprzedała za dobre pieniądze), podmienił i skończyły się problemy z instalacją gazową... Proponuję to samo - przywrócić auto do serii, kiedy wszystko będzie dobrze to dopiero zacząć modyfikacje, kiedy nie wiadomo co się ma to można zgadywać i stracić co najmniej dużo czasu.
  5. Cofnij się kilka odpowiedzi wstecz, Dev zwykle ma kilka kompletów tych zacisków na stanie, odezwij się bezpośrednio...
  6. W A4 B7 nie ma "standardowych" tarcz/zacisków, były stosowane różne rozmiary, do tarcz 320mm pasują tylko zaciski pod te tarcze.
  7. Może ktoś poznał nowe, możliwe przyczyny problemu ? Problem pojawił się po około roku-półtora od zakupu auta... Wszyscy w kółko piszą tylko o bagnetach i uszkodzonych czujnikach, mechanicy również od tego zaczynają, więc zmieniłem bagnet i czujnik na nowe, oryginalne, niestety nic się nie zmieniło, kiedy olej jest zalany pod maksimum po 100 km zapala się kontrolka poziomu oleju, kasuję otwarciem maski... Jak podglądałem poziom oleju wskazywany przez czujnik to była duża różnica (około 15mm jeśli dobrze pamiętam) między poziomem oleju na wolnych obrotach, a poziomem na wyższych obrotach (około 3000), gdzie spadek jest poniżej minimalnego poziomu... Kiedy zalazłem tyle, aby nie spadał poniżej poziomu minimalnego - na bagnecie było to dobre 5 mm powyżej maksimum - to był spokój na kilka tys. km... Wygląda to tak, jakby olej zbierał się w górze silnika i nie nadążał spływać do miski olejowej ? Wszystko wskazuje na to, że coś się zmieniło (skoro problem nie występował od początku) tylko pytanie co ? Tak popularny silnik, od tylu lat na rynku, wierzyć się nie chce, że nikt jeszcze tego nie zdiagnozował/nie potrafi wytłumaczyć ? Nadmienię, że zależy mi na rozwiązaniu problemu, nie muszę poznać rozwiązania jeśli to "wiedza tajemna".
  8. Ogrzeję temat... A4 B7, po przeczytaniu kilku wątków skusiłem się na felgi 17x7.5 ET28 (8T0071497 z Audi A5) i opony 235/45/17 (Firestone Roadhawk), miało być tak pięknie, linia kół miała być równo z rantem, ale tak NIE jest... Tył ładnie chowa się w nadkolach (trochę brakuje do rantu błotnika), ale przód niestety wyszedł poza rant błotnika, przyczynia się do tego zapewne szerokość opony i jej dość głęboki rant ochronny... W ogóle nie rozumiem dlaczego jest taka różnica między tyłem i przodem ? W którym kierunku pójść, inne felgi (z mniejszym ET) i/lub węższe (szerokość 7.0 cali), czy może jednak węższe opony (225/45/17), które być może schowają się do środka w tym inny model opon ?
  9. Kupię wkręty do mocowania nadkoli wykonane ze stali nierdzewnej, wyglądają jak na załączonym do ogłoszenia zdjęciu, jeśli dobrze znalazłem to posiadają numer oryginału N90775001, potrzebuję kompletu na cztery koła (Tiguan I po lifcie), muszę policzyć dokładnie ile będzie potrzebnych, z górką szacuję około 30 sztuk, byłoby idealnie, gdyby były jeszcze w czarnym kolorze (za zachowaną czarną warstwą), może komuś zostały z demontaży aut lub zachowa je z kolejnych. Miałem takie wkręty w A4 B5 (zastanawiałem się dlaczego po kilkunastu latach wkręty wyglądają jak nowe bez kropki korozji), posiadam takie w A4 B7, ale okazuje się, że w nowszych autach są już wykonane ze zwykłej stali, która naturalnie koroduje (skoroduje). Jak odróżnić stal nierdzewną od zwykłej - tej pierwszej nie przyciąga magnes.
  10. Zobacz ofertę Kupię wkręty do mocowania nadkoli inox / stal nierdzewna Kupię wkręty do mocowania nadkoli wykonane ze stali nierdzewnej, wyglądają jak na załączonym do ogłoszenia zdjęciu, jeśli dobrze znalazłem to posiadają numer oryginału N90775001, potrzebuję kompletu na cztery koła (Tiguan I po lifcie), muszę policzyć dokładnie ile będzie potrzebnych, z górką szacuję około 30 sztuk, byłoby idealnie, gdyby były jeszcze w czarnym kolorze (za zachowaną czarną warstwą), może komuś zostały z demontaży aut lub zachowa je z kolejnych. Miałem takie wkręty w A4 B5 (zastanawiałem się dlaczego po kilkunastu latach wkręty wyglądają jak nowe bez kropki korozji), posiadam takie w A4 B7, ale okazuje się, że w nowszych autach są już wykonane ze zwykłej stali, która naturalnie koroduje (skoroduje). Jak odróżnić stal nierdzewną od zwykłej - tej pierwszej nie przyciąga magnes. Dodający daniok Wysłano 07.06.2019 Kategoria Kupię
  11. Padły odpowiedzi tylko najwyraźniej nie każdemu chce się je przeczytać, w tym wątku jest opis montażu takiego zestawu, a odpowiedź na pytanie w drugim zdaniu: https://a4-klub.pl/topic/307345-montaż-prawego-intercoolera-bex/?do=findComment&comment=5298737.
  12. Chciałem tylko pokazać różnicę między średnicą a wysokością tarczy, rysunek był poglądowy...
  13. 320 mm to średnica tarczy... Wysokość to parametr "D" na schemacie poniżej:
  14. Jeśli masz czas i pieniądze to możesz próbować sprawdzić swoją teorię w praktyce, jeśli będziesz chciał ją sprawdzić to do zapisów w umowie należałoby dodać w jaki sposób zostanie potwierdzone/udowodnione nadmierne pobieranie oleju (na przykład pomiar przez ASO jak to było opisywane przy autach na gwarancji - nie wiem ile kosztuje taka usługa), kto poniesie koszty tego sprawdzenia i w jakim zakresie (jak wycenisz swój czas). Ja doświadczony kilkoma sporami w życiu staram się ich po prostu unikać.
  15. Słabo przeglądasz te ogłoszenia Ja przeglądam ogłoszenia od około 3 miesięcy i było takie ogłoszenie na OTOMOTO w zeszłym tygodniu - chyba pierwsze - chciałem teraz podesłać link, ale już go nie ma. Poza tym czego oczekujesz o naszych "polskich" sprzedawców, że będą informować potencjalnego klienta o tym jaki wydatek ich czeka ? Dopiero jak pytałem o usunięcie dobrze znanej wady olejowej to otrzymywałem odpowiedzi, że oczywiście nie. Myślę, że to możliwe i z silnika już wiele nie zostało. Też się nad tym zastanawiałem i gdybym miał gdzie zrobić to chyba bym się skusił, oczywiście to kwestia stanu reszty auta (przebieg) i ceny za auto, kusi też wykonanie przy tej "okazji" podniesienia mocy. Dodam też, że niektórzy sprzedawcy proponowali mi rabat na taką usługę.
×
×
  • Create New...