Maniek70 0 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Logi statyczne Log (0 - 023) Log (1 - 018) Log (2 - 013,013) Log (3 - 007) Log (4 - 001) Dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 011) Log (2 - 013) Log (3 - 004) Log (4 - 003,003) Log (5 - 010) Bs Log (0 - 003) Log (1 - 011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 uuuu.Czas na szukanie nowych PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek70 0 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Jednego czy czterech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Wtyczki na PD sprawdzales ? Filtr paliwa dawno zmieniony ? Za ciekawie to faktycznie nie wyglada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek70 0 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Okablowanie nowe filtr ok 15tyś. Na zimnym nic mu nie jest trzyma normę ciepły czasami jest dobrze.Wydaje mi się że pierwszy PD niedomaga a reszta musi gonić żeby wyrównać obroty biegu jałowego .Problem narastał stopniowo od pojedynczego dygnięcia na biegu jałowym . Statyczne dzisiaj rano robione na zimnym silniku VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się