Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analizę logów


Gość Lokiszta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o sprawdzenie moich wtrysków ponieważ na razie nic się nie dzieje a z 4 wtryskiem wyraźnie jest coś nie tak chciałbym zamieścić logi.

1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Zalałem go wczoraj STP nie wiem czy to coś da jak auto pochodzi przez 15 min.na wolnych obrotach ten 4 wtrysk pokazuje 2.6 a pozostałe 3 również wyglądają lepiej.Pytanie co z tym zrobić żeby później się nie zdziwić.

---------- Post dopisany 16-09-2013 at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-09-2013 at 22:24 ----------

Witam proszę o sprawdzenie moich wtrysków ponieważ na razie nic się nie dzieje a z 4 wtryskiem wyraźnie jest coś nie tak chciałbym zamieścić logi.

1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Zalałem go wczoraj STP nie wiem czy to coś da jak auto pochodzi przez 15 min.na wolnych obrotach ten 4 wtrysk pokazuje 2.6 a pozostałe 3 również wyglądają lepiej.Pytanie co z tym zrobić żeby później się nie zdziwić.

ehy rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik widzi 4 cylinder jako słabszy i podlewa mu więcej paliwka ;) Przyczyn może być wiele, ale i ten wynik nie musi świadczyć o jakimś dużym problemie. BIPy na 1 i 2 cylindrze sporawe więc można by przejrzeć wiązkę do pompek (wszelkie kostki i wtyczki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 cylinder lub wtrysk o jakie dokładnie kostki i wtyczki ci chodzi.Czy dobrze rozumiem,że jak mam korekcje na plus na tym 4 wtrysku i załóżmy,że on jest przyczyną to jest on zatkany czy leje może kupić coś do wtrysków?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jakie dokładnie kostki i wtyczki ci chodzi

Ja jak mogę osobiście coś doradzić to zająłbym się przede wszystkim dużą korekcją 4-tego pompowtrysku. Zawyżone (ale nie tragiczne) BIP'y można ewentualnie próbować naprawić przez "poprawę" połączenia kostek listwy zasilającej po zdjęciu pokrywy zaworów. (umiejętne dogięcie konektorków w kostkach). Może to coś da - ale ????

4 cylinder lub wtrysk.

Żeby to stwierdzić musisz zamienić pompowtryski miejscami tzn. ten 4-ty np z 1-wszym i zrobić logi. Jeśli dodatnia korekcja "pójdzie za nim" - winny pompowtrysk. Jeśli zostanie winy trzeba szukać w całym układzie pracy 4-tego cylindra - ot wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...