Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Interpretacja komórki w VAG'u


Dajmon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o interpretację znaczenia drugiej komórki (Receiver N.OK) grupy 02, bloku pomiarowego 08 w grupie Instruments 17.

Jedyne co rozumiem, to: receiver not ok - odbiór nieprawidłowy - czego nieprawidłowy?

12_wlany_olej_po_pracy.jpg

Jak możecie, wyjaśnicie mi również trzy ostatnie komórki w grupie 03, tj:

clock (dodam, że na pewno nie jest to zegarek na fisie)

duty cycle %

duty cycle %

Ogólnie walczę z "kontrolką OIL MIN". Mam próg w grupie 07 (08 bloki pomiarowe, 17 instruments) o wartości w drugiej komórce wynoszący 54-55mm (podczas postoju - pomiar dynamiczny), a mój odczyt ma 48mm - odczyt w komórce pierwszej. Dodam, że na zimnym silniku po nocy (pomiar statyczny) próg jest 54-55mm, a mój odczyt 55mm.

Powoduje to, że w grupie 07, 08, 17 w komórce trzeciej mam cięgle powtarzającą się ujemną wartość oleju w mm po każdych kolejnych 100km.

---------- Post dopisany 29-09-2013 at 10:26 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 23:30 ----------

Co oznacza druga komórka (Receiver N.OK) grupy 02, bloku pomiarowego 08 w grupie Instruments 17 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co oznacza druga komórka (Receiver N.OK) grupy 02, bloku pomiarowego 08 w grupie Instruments 17 ?

Spotkałem się, że wyświetlany był tam obecny stan paliwa w zbiorniku, ale to nie znaczy, że tu będzie tak samo. Wrzuć sobie odpowiednią labelkę z nr Twojego licznika i program będzie wyświetlał Ci więcej informacji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto labelka:

Licznik.jpg

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ----------

Wrzuciłem mój nr licznika w google i wyskoczył:

8E0 920 900 H.lbl - Labels vag com - Auto - panarti - Chomikuj.pl

po przetłumaczeniu:

Rozpiska.jpg

---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ----------

Wychodzi na to, że jest to "pojemność zbiornika paliwa". Żeby wskazanie się pojawiło to muszę bak zatankować do pełna etyliną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij ten plik. Jeżeli masz program zainstalowany na kompie to wejdź tam gdzie on jest. Najczęściej dysk C, program files i tam otwórz plik z nazwą Twojego programu i do folderu labels wklej ten plik ściągnięty z neta. Po wejściu w bloki pomiarowe licznika przy każdym okienku powinny pojawić się dokładniejsze opisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem jak pisałeś. Poszedłem do samochodu żeby sprawdzić. Są opisy tylko po niemiecku. Wolałby po angielsku.

Po_niemiecku_01_02_03.jpg

---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

Ale lepsze to niż nic

W każdym razie mam dodatkowo wyjaśnione

dimmung Kl.58.d

dimmung Kl.58.s

(nie wiem czy to jest związane z olejem ?)

---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ----------

chyba raczej jest to związane z oświetleniem wnętrza

dimmung Klemme 58.d :przyciemnianie terminala 58.d -

58.d: to z kolei: Regelbare Instrumentenbeleuchtung, czyli: Regulowane oświetlenie instrumentów

ciekawe co jest z 58.s.

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_288.PDF

Das Diagnose-Interface für Datenbus J533

sendet die Information über den CAN-Kombi

zum Schalttafeleinsatz J285, damit dort die

CAN-Informationen „Kl. 58s“ und „Kl. 58d“

erzeugt werden können. Diese sind zur

Beleuchtung der Schalter und des Displays

notwendig.

Więc:

dimmung „Kl. 58d“ ---> Displays notwendig ---> wyświetlacz

dimmung „Kl. 58s“ ---> Beleuchtung der Schalter ---> przełączniki do oświetlenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ta labelka, którą pobrałeś jest po niemiecku. Niestety nie mam takiej w języku EN poszukaj w sieci może gdzieś będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...