thenaturat2 0 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Mam pytanie, jak można sprawdzić dwumasę w multitroniku czy jest do wymiany? Czy drgania na biegu jałowym mogą być tego przyczyną? W czasie jazdy nie słyszę żadnych stuków ani nic podobnego na biegu jałowym też nic nie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1977 0 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Prawdopodobnie masz sprzęgło do wymiany. Mój znajomy też miał podobne objawy. Niestety koszty mogą przerazić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Mam pytanie, jak można sprawdzić dwumasę w multitroniku czy jest do wymiany? Czy drgania na biegu jałowym mogą być tego przyczyną? W czasie jazdy nie słyszę żadnych stuków ani nic podobnego na biegu jałowym też nic nie słychać. Dwumasa może być tego przyczyną, jednak to bardzo pesymistyczny wariant. Najprawdopodobniej są to objawy początku końca którejś poduszki pod silnikiem, ewentualnie poduszką pod skrzynią biegów. Drgania mogą również pochodzić od nierównej pracy silnika - wtedy podepnij komputer i sprawdź przyczynę (mogą również to być wtryski). Jeżeli silnik chodzi równo - w 90% obstawiam poduszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenaturat2 0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Już doszedłem co było przyczyną. Zła synchronizacja wałków rozrządu +3,60 stopnia. Jest ustawione i jest git ,nic niedrga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się