Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 01247 , 16486 , 16518


adamooldzz

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie po wykasowaniu dwa pierwsze błędy 01247, 16486 wracają a trzeci 16518 tylko przy pracy na gazie :kwasny:

faa.jpg

Jak wyeliminować usterki aby błędy nie wracały ? Wiem ze na 16486 może pomóc czyszczenie przepływomierza lecz nie wiem jak z 01247 oraz 16518...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz oprnosc na zaworku par paliwa i zy dochodzi napiecie i zrób logi na PB z bloku 2 7 2 13 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16518 to chyba padnięta grzałka na sondzie lambda- zapal silnik, przejedź się zagrzej do 90"C i skasuj błąd

jak zniknie to wyjdź z ECU i jeszcze raz wejdź i sprawdź czy są jakieś

błędy. Jak nie tzn. że grzałka na sondzie jest uszkodzona na 100%

01247 to zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa, jest na filtrze paliwa, może kostka i piny nie stykają ale

raczej jest na zwarciu bo daję do masy styk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na zaworku odpowietrzeniu par paliwa jest na ssaniu 7.60V bez ssania 7.52V a na przepływce nie ma napięcia ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dostań się do skrzynki komputera silnika i wymień tezpiecznik bo powinieneś znalesć tak jednego chyba 15A mały. Jak miałem racę to wisisz mi browca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiedziałem że tam są bezpieczniki :shock3: za parę chwil pójdę i zobaczę co i jak ;)

---------- Post dopisany 26-04-2014 at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 19:08 ----------

No i pupa przy kompie nie ma żadnych bezpieczników... dziś leciałem cała wiązkę i nic nie znalazłem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pokusiłeś się żeby odpiać kostki od kompa i te za ECU co się łączą z wiązką z pod deski? Może tam coś jest zawilgocone i styki pokryte śniedzią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak wysuniętych na przód działań nie podejmowałem uznałem że jest to zbyteczne bo wydaje mi się że ECU jest bezpośrednio połączony z przepływomierzem oraz zaworem N80... Leciałem po wiązce i szukałem takich kolorów jak przy N80 i przepływce lecz przy wtyczkach od koma owcych kolorów nie było , bo chciałem sprawdzić czy jest przejście na kablach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak Tyś sprawdził przejście multimetrem przewodów jak piny w kostkach ECU są chermetyczne tak jak w kostkach na silniku czy przepływomierzu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...