german81
Pasjonat-
Postów
933 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia german81
1
Reputacja
-
marcelinio301 obserwuje zawartość german81
-
Prośba o analize logów Czujnik temperatury oraz głosniejsza niz zwykle praca
german81 odpowiedział(a) na kubajvc temat w Audi A4 B6/B7
te logi na zimnym silniku robi sie przed odpaleniem silnika z bloku 7 .co do temperatury przy rozgrzanym silniku ,jest ona za niska termostat do wymiany . -
jesli na cylindrach nie ma juz jodełki z honowania fabryczengo to samo honowanie nie pomoze .jak bedziesz miał wyjete tłoki to zawies blok do dobrego szlifierza niech go pomierzy ,bo cylindy w czasie pracy robia sie owalne i jesli nie bedzie sie miescił w wymiarach to ani wymiana pierscieni i honowanie nie pomoze .
-
jak sciagałes kata to jaki miał kolor w srodku .
-
silnik nie dogrzany lub termostat uszkodzony i korekcie na wstryskach troche za duze .
-
naj pradopodobniej turbo do wyjecia i wyczyszczenia geometria ,ale wczesnij sprawdz czy geometria chodzi płynie w całym zakesie .jesli tak to do sprawdzenia i ewentualnej wymiany wezyki podcisnienieowe .jesli bład z czujnika stopu powraca to czujnik do wymiany .
-
pierwszy bład tyczy sie katalizatora a dokładnie jego małej wydajnosci ,drugi jest z wiazany ze złym działaniem zmienych faz rorzadu a trzci tyczy sie nie prawidłowego działania pierwszej sody i moze byc on powoedem wystepowania błedu katalizatora zrób logi dynamiczne z bloku 1 2 31 90 93 dynaicznie
-
sprawdz sróbe odpowietrzajaca w odmie pod kolektorem .a program narazie zostaw w spokoju .
-
zrób logi dynamicze z bloku 2 33 dynamicznie po kasowaniu błedów .
-
zrób jeszcze raz logi a zwłaszca z bloku 115 tylko zloguj go osobno .w jednym z logów podejrzanie wyglonda zachowanie DV co moze byc spowodowane uszkodzonym DV lub n249 co bedzei powodowało pózne wstawnie turbo i słabe wskanie przepływki .logi były robione na PB czy na LPG
-
jesli jestes z wrocławia lub okolic to podjedz to ci to ogarne
-
po kasowaniu błedów błedy wracaja ? błedy tycza sie układu SAI , układu przełacznia długosci kolektora , masz problem ze składem mieszanki , i cos jest nie tak z czujnikiem temperatury silnika . zrób logi dynamiczne z bloów 2 7
-
silnik jest niedogrzany i geometria sie przycina
-
do sprawdzenia szczelnosc układu i przydały by sie logi z cisnienia paliwa .
-
ta procedura dotyczy przepustnicy w benzynach .u ciebie nie robi sie adaptacji .
-
zeby dostac sie do poduszki musisz zdjac poszycie z fotela .musisz zmierzyc opornosc poduszki . wymiana tylko poduszki ci nie pomoze musisz tez usunac crash date ze sterownika poduszki lub wymienic sterownik na inny .