Skocz do zawartości

german81

Pasjonat
  • Postów

    933
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O german81

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Liftback
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia german81

1

Reputacja

  1. te logi na zimnym silniku robi sie przed odpaleniem silnika z bloku 7 .co do temperatury przy rozgrzanym silniku ,jest ona za niska termostat do wymiany .
  2. jesli na cylindrach nie ma juz jodełki z honowania fabryczengo to samo honowanie nie pomoze .jak bedziesz miał wyjete tłoki to zawies blok do dobrego szlifierza niech go pomierzy ,bo cylindy w czasie pracy robia sie owalne i jesli nie bedzie sie miescił w wymiarach to ani wymiana pierscieni i honowanie nie pomoze .
  3. jak sciagałes kata to jaki miał kolor w srodku .
  4. silnik nie dogrzany lub termostat uszkodzony i korekcie na wstryskach troche za duze .
  5. naj pradopodobniej turbo do wyjecia i wyczyszczenia geometria ,ale wczesnij sprawdz czy geometria chodzi płynie w całym zakesie .jesli tak to do sprawdzenia i ewentualnej wymiany wezyki podcisnienieowe .jesli bład z czujnika stopu powraca to czujnik do wymiany .
  6. pierwszy bład tyczy sie katalizatora a dokładnie jego małej wydajnosci ,drugi jest z wiazany ze złym działaniem zmienych faz rorzadu a trzci tyczy sie nie prawidłowego działania pierwszej sody i moze byc on powoedem wystepowania błedu katalizatora zrób logi dynamiczne z bloku 1 2 31 90 93 dynaicznie
  7. sprawdz sróbe odpowietrzajaca w odmie pod kolektorem .a program narazie zostaw w spokoju .
  8. zrób logi dynamicze z bloku 2 33 dynamicznie po kasowaniu błedów .
  9. zrób jeszcze raz logi a zwłaszca z bloku 115 tylko zloguj go osobno .w jednym z logów podejrzanie wyglonda zachowanie DV co moze byc spowodowane uszkodzonym DV lub n249 co bedzei powodowało pózne wstawnie turbo i słabe wskanie przepływki .logi były robione na PB czy na LPG
  10. jesli jestes z wrocławia lub okolic to podjedz to ci to ogarne
  11. po kasowaniu błedów błedy wracaja ? błedy tycza sie układu SAI , układu przełacznia długosci kolektora , masz problem ze składem mieszanki , i cos jest nie tak z czujnikiem temperatury silnika . zrób logi dynamiczne z bloów 2 7
  12. silnik jest niedogrzany i geometria sie przycina
  13. do sprawdzenia szczelnosc układu i przydały by sie logi z cisnienia paliwa .
  14. ta procedura dotyczy przepustnicy w benzynach .u ciebie nie robi sie adaptacji .
  15. zeby dostac sie do poduszki musisz zdjac poszycie z fotela .musisz zmierzyc opornosc poduszki . wymiana tylko poduszki ci nie pomoze musisz tez usunac crash date ze sterownika poduszki lub wymienic sterownik na inny .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...