Jump to content
IGNORED

Logi BEX, mógłby ktos zerknąc ?


Dev
 Share

Recommended Posts

http://vaglog.com/log_198480.html druga czesc logów, pierwsza spaprane



http://vaglog.com/log_198479.html



http://vaglog.com/log_198478.html

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Za mało paliwa lub coś ze świecami - cewkami, szczególnie 2,3,4 cylinder

Jakaś nieszczelność bo ciśnienie nie osiągnięte tak jak powinno, przepływka też za mało pokazuje lub lewe powietrze.

Może też być wysłużona turbina

Sonda też wskazuje na ubogą mieszankę, winna może pompa paliwa

Edited by edekxp
Link to comment
Share on other sites

Mocno ubogo.. Pierwsze co to szczelność do sprawdzenia.

Link to comment
Share on other sites

Szczelność ok ( próba nadcisnienia 1 Bar) ,niewielka pianeczka na ezektorze (uszczelniono) pod wtryskami i łaczniku(usunięto) w mojej ocenie nie ma to wpływu na póżne wstawanie turbiny, ciśnienie paliwa 4 (Bar).Kat sprawdzony pod katem stopienia i pęknięc ok. DV sprawny ,Slady większej ilosci oleju w doładowaniu (troszke zużywa oleju),sprawdzony grzybek szczelny korpus turbiny bez sladów pęknięc a mocy dalej nie ma .Pytanie co dalej robić?

Link to comment
Share on other sites

Odepnij wtyczke od n75 i daj loga 115, po za tym ta przeplywka bedzie do wymiany , choc na slabo ladujace turbo ona nie pomoze.

Edited by ?ukasz13
Link to comment
Share on other sites

wtyczka od N75 odpieta test drogowy i mół jak ch.... logów nie zrobiłem z uwagi brak dostepu do VCDS. Jednak jak zdjołem przewód od puszki podcisnienia moc była ale od ok.2800 rp, czyli bez zmian. Jak podmienie przepływomierz to napiszę co i jak .

Link to comment
Share on other sites

Szkoda że nie miałes jak zrobić loga podczas tych testów, po zdjeciu przewodu z gruszki auto przełądowało czy jechało normalnie do końca tylko lepiej?

Link to comment
Share on other sites

zrób jeszcze raz logi a zwłaszca z bloku 115 tylko zloguj go osobno .w jednym z logów podejrzanie wyglonda zachowanie DV co moze byc spowodowane uszkodzonym DV lub n249 co bedzei powodowało pózne wstawnie turbo i słabe wskanie przepływki .logi były robione na PB czy na LPG

Edited by german81
Link to comment
Share on other sites

przewód od puszki zacisnołem więc zebrał sie od 2800 rpm i po ok 4 sek tryb awaryjny. Logi robione na Pb i kasowana za każdym razem pamieć usterek .Dv sprawdzana organoleptycznie nie przycina się i jest podciśnieniowo sprawna .Jechałem nawet na zdjętym podciśnieniu z Dv i turbina dalej póżno wstawała . Zrobiłem sobie podgląd podciśnienia wakuometrem i to co mam w jeżdzie to jest na wakuometrze .

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź czy spaliny nie uciekają przez WG. Załóż sprężynę która pomoże gruszce utrzymać WG.

Link to comment
Share on other sites

podciśnienia z DV nie zciągaj bo DV będzie puszczało do tip-a a najlepiej to podepnij DV pod kolektor ssący jak w AEB-e

Link to comment
Share on other sites

spaliny nie uciekają przez WG sprawdziłem to sciągając katalizator . Natomiast jutro DV podłącze tak jak w AEB . Dam znać co i jak .

Link to comment
Share on other sites

kat koloru białego lub biało szary? coś w tym stylu.


blok 32 (Pb) pierwsza pozycja - 0.18% druga 8.0% po ok 80 km jazdy co to oznacza? Błędów brak.

Link to comment
Share on other sites

Trochę ubogo

Skoro szczelność ok, to pozostaje brak paliwa.Wstawanie turba to już inna sprawa, może luz na wirniku.

Edited by edekxp
Link to comment
Share on other sites

przepływka podmieniona o bfb przedwymianą test drogowy i bfb ciągnie od dołu a mój nie.Tak wiec pozostaje tylko turbina i tak podciąga olej to trzeba szukać kasy i regenerować.


Turbina sprawdzona jest luz na wirniku osiowy ok 2mm tak więc turbo leci do regeneracji .Jak coś to dam znać (troszke póżniej bo kasę trzeba szykować).


Turbo zregenerowane i zamontowano ,jest lepiej ale d*py nie urywa . Z racji na zużycie oleju wyjmę kata i wykonam test drogowy . Póżniej do sprawdzenia przepływka ,dam znać co i jak .Kat odpiety przeplywka zamieniona i silnik nie ma pelnej mocy .Jeszcze raz sprawdze cisnienie paliwa podczas jazdy i zrobie logi .

Edited by krzysius
Link to comment
Share on other sites

poniżej logi kolegi krzysius

grupy 003, 115, 001 zrobione dwa razy bo za pierwszym razem notlauf

DYNAMICZNE:
Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210706.html
Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210707.html
Edited by elmer80
Link to comment
Share on other sites

Drugi log tryb awaryjny, dlaczego tak ubogo

Trzeci turbina wstaje dobrze

Czwarty znowu ubogo i za mały przepływ, albo coś z pompą lub z filtrem paliwa

Edited by edekxp
Link to comment
Share on other sites

no własnie jest ubogo a ponadto na benzynie wypada zapłon na 1 cylindrze

na gazie jest ok czyli coś z zasilaniem paliwem!?

Link to comment
Share on other sites

Na gazie silnik pracuje dobrze a na benzynie "popukuje" .Ciśnieinie paliwa zmierzone statycznie trzyma 4(Bar) no może spada do 3.95 (Bar) .Zamieniłem cewki i świece miejscami lecz dalej mam wypadanie zapłonu 1 cyl. W poniedziałek zamienię wtryski miejscami i dam znać .Ale mocy brakuje i na benzynie i na gazie z tym ,że na gazie jest lepiej( nie ma wypadania zapłonów )

Edited by krzysius
Link to comment
Share on other sites

Zobacz czy wszystkie wtryski rozpylaja na rozruszniku jak je wyjmiesz z listwa

Link to comment
Share on other sites

Zrób logi na lpg dla porównania

Link to comment
Share on other sites

Jak gaz dostrojony po sondzie to bd dobrze a na pb zle ale i tak po kilku dniach sie gaz rozjezdza mam takie same objawy u siebie i llogi tez podobne jeszcze musze sprawdzic z tymi wtryskami czy rozpylaja db

zrobiłeś już te audi ? Co było ? mam to samo i mechanik sprawdzał i mówi że ciężki temat jak wszystko sprawdzone.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdziłem jakość i ilość rozpylanego paliwa .1 cyl150(ml) 2 cyl180(ml) 3cyl(180) 4 cyl180(ml) ELSA pokazuje ,że musi wynosic ok 135(ml)+-10(ml). Pierwszy był zatkany czymś co przypominało grafit jednak po oczyszczeniu nadaje się tylko do wymiany (jest nieszczelny) .Co do jakości rozpylania to są ok. Ma ktoś do sprzedania jeden wtrysk 06a906031ba ?. Wywala mi ubogą mieszankę więc jak mam rozumieć to wszystko norma ELSA pokazuje ok 135 (ml) a u mnie jest ok 200(ml) skąd uboga?. tak jak pisałem wcześniej turbo ,szczelność dolotu ,przepływka , ciśnienie paliwa ,cewki,świece ok.

Link to comment
Share on other sites

Moze byc od 1 wtrysku elsa moze pokazywac norme ale dla wersji np 150 km

Link to comment
Share on other sites

I pewnie nie te wtryski opisane w elsie

Wtryski widziałem na allegro po 28zł.

Trzeba np szukać od A3 silnik AUQ lub skody RS wtedy cena tańsza.

Ostatnio kupiłem od skody listwę i 4 wtryski za 100zł

Edited by edekxp
Link to comment
Share on other sites

Temat rozwiązany powodem całej zadymy był uszkodzony wtryskiwacz cyl1 . problem z uboga mieszanką też należy do przeszłości. Po 80 km jazdy na benzynie blok 32 ok 1.53% moc jest wiec dzięki wszystkim!!!.Elsa ma nieprawidłowe dane dot. ilosci przeplywu paliwa ale to szczegół. pzdr krzysiek

Edited by krzysius
Link to comment
Share on other sites

krzysius no nareszcie... to teraz dawaj na kreskę z moim klekotem :-)

wysłane z Commodore 64

Link to comment
Share on other sites

u ciebie ten 1 wtrysk rozpylał troche czy był całkowicie zalepiony ? Bo moje patrzyłem rozpylają wszystkie tak samo taka delikatna mgiełka i nie wiem czy czyścic je czy to nie to. Wszystko sprawdzane przepływka, szczelnośc, ciśnienie na luzie ok 4 bar jak daje gazu na postoju to może do 3,5 spadnie. a korekta long 13 %

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...