Dev 1,465 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 (edited) http://vaglog.com/log_198480.html druga czesc logów, pierwsza spaprane http://vaglog.com/log_198479.html http://vaglog.com/log_198478.html Edited December 31, 2014 by Dev Link to comment Share on other sites More sharing options...
edekxp 16 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 (edited) Za mało paliwa lub coś ze świecami - cewkami, szczególnie 2,3,4 cylinder Jakaś nieszczelność bo ciśnienie nie osiągnięte tak jak powinno, przepływka też za mało pokazuje lub lewe powietrze. Może też być wysłużona turbina Sonda też wskazuje na ubogą mieszankę, winna może pompa paliwa Edited December 31, 2014 by edekxp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galetto 7 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Mocno ubogo.. Pierwsze co to szczelność do sprawdzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Szczelność ok ( próba nadcisnienia 1 Bar) ,niewielka pianeczka na ezektorze (uszczelniono) pod wtryskami i łaczniku(usunięto) w mojej ocenie nie ma to wpływu na póżne wstawanie turbiny, ciśnienie paliwa 4 (Bar).Kat sprawdzony pod katem stopienia i pęknięc ok. DV sprawny ,Slady większej ilosci oleju w doładowaniu (troszke zużywa oleju),sprawdzony grzybek szczelny korpus turbiny bez sladów pęknięc a mocy dalej nie ma .Pytanie co dalej robić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 202 Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 (edited) Odepnij wtyczke od n75 i daj loga 115, po za tym ta przeplywka bedzie do wymiany , choc na slabo ladujace turbo ona nie pomoze. Edited January 11, 2015 by ?ukasz13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 wtyczka od N75 odpieta test drogowy i mół jak ch.... logów nie zrobiłem z uwagi brak dostepu do VCDS. Jednak jak zdjołem przewód od puszki podcisnienia moc była ale od ok.2800 rp, czyli bez zmian. Jak podmienie przepływomierz to napiszę co i jak . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 202 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Szkoda że nie miałes jak zrobić loga podczas tych testów, po zdjeciu przewodu z gruszki auto przełądowało czy jechało normalnie do końca tylko lepiej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
german81 1 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 (edited) zrób jeszcze raz logi a zwłaszca z bloku 115 tylko zloguj go osobno .w jednym z logów podejrzanie wyglonda zachowanie DV co moze byc spowodowane uszkodzonym DV lub n249 co bedzei powodowało pózne wstawnie turbo i słabe wskanie przepływki .logi były robione na PB czy na LPG Edited January 11, 2015 by german81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 przewód od puszki zacisnołem więc zebrał sie od 2800 rpm i po ok 4 sek tryb awaryjny. Logi robione na Pb i kasowana za każdym razem pamieć usterek .Dv sprawdzana organoleptycznie nie przycina się i jest podciśnieniowo sprawna .Jechałem nawet na zdjętym podciśnieniu z Dv i turbina dalej póżno wstawała . Zrobiłem sobie podgląd podciśnienia wakuometrem i to co mam w jeżdzie to jest na wakuometrze . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tkuczera 2 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Sprawdź czy spaliny nie uciekają przez WG. Załóż sprężynę która pomoże gruszce utrzymać WG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekml 19 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 podciśnienia z DV nie zciągaj bo DV będzie puszczało do tip-a a najlepiej to podepnij DV pod kolektor ssący jak w AEB-e Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 spaliny nie uciekają przez WG sprawdziłem to sciągając katalizator . Natomiast jutro DV podłącze tak jak w AEB . Dam znać co i jak . Link to comment Share on other sites More sharing options...
german81 1 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 jak sciagałes kata to jaki miał kolor w srodku . Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 kat koloru białego lub biało szary? coś w tym stylu. blok 32 (Pb) pierwsza pozycja - 0.18% druga 8.0% po ok 80 km jazdy co to oznacza? Błędów brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edekxp 16 Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 (edited) Trochę ubogo Skoro szczelność ok, to pozostaje brak paliwa.Wstawanie turba to już inna sprawa, może luz na wirniku. Edited January 13, 2015 by edekxp Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregor10 12 Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Przepływomierz wymień na nowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 (edited) przepływka podmieniona o bfb przedwymianą test drogowy i bfb ciągnie od dołu a mój nie.Tak wiec pozostaje tylko turbina i tak podciąga olej to trzeba szukać kasy i regenerować. Turbina sprawdzona jest luz na wirniku osiowy ok 2mm tak więc turbo leci do regeneracji .Jak coś to dam znać (troszke póżniej bo kasę trzeba szykować). Turbo zregenerowane i zamontowano ,jest lepiej ale d*py nie urywa . Z racji na zużycie oleju wyjmę kata i wykonam test drogowy . Póżniej do sprawdzenia przepływka ,dam znać co i jak .Kat odpiety przeplywka zamieniona i silnik nie ma pelnej mocy .Jeszcze raz sprawdze cisnienie paliwa podczas jazdy i zrobie logi . Edited March 28, 2015 by krzysius Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmer80 8 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 (edited) poniżej logi kolegi krzysius grupy 003, 115, 001 zrobione dwa razy bo za pierwszym razem notlauf DYNAMICZNE: Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210706.html Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210707.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_210708.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_210705.html Edited March 28, 2015 by elmer80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edekxp 16 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 (edited) Drugi log tryb awaryjny, dlaczego tak ubogo Trzeci turbina wstaje dobrze Czwarty znowu ubogo i za mały przepływ, albo coś z pompą lub z filtrem paliwa Edited March 28, 2015 by edekxp Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmer80 8 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 no własnie jest ubogo a ponadto na benzynie wypada zapłon na 1 cylindrze na gazie jest ok czyli coś z zasilaniem paliwem!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 (edited) Na gazie silnik pracuje dobrze a na benzynie "popukuje" .Ciśnieinie paliwa zmierzone statycznie trzyma 4(Bar) no może spada do 3.95 (Bar) .Zamieniłem cewki i świece miejscami lecz dalej mam wypadanie zapłonu 1 cyl. W poniedziałek zamienię wtryski miejscami i dam znać .Ale mocy brakuje i na benzynie i na gazie z tym ,że na gazie jest lepiej( nie ma wypadania zapłonów ) Edited March 28, 2015 by krzysius Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekp94 0 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Zobacz czy wszystkie wtryski rozpylaja na rozruszniku jak je wyjmiesz z listwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
edekxp 16 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Zrób logi na lpg dla porównania Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekp94 0 Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Jak gaz dostrojony po sondzie to bd dobrze a na pb zle ale i tak po kilku dniach sie gaz rozjezdza mam takie same objawy u siebie i llogi tez podobne jeszcze musze sprawdzic z tymi wtryskami czy rozpylaja db zrobiłeś już te audi ? Co było ? mam to samo i mechanik sprawdzał i mówi że ciężki temat jak wszystko sprawdzone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Sprawdziłem jakość i ilość rozpylanego paliwa .1 cyl150(ml) 2 cyl180(ml) 3cyl(180) 4 cyl180(ml) ELSA pokazuje ,że musi wynosic ok 135(ml)+-10(ml). Pierwszy był zatkany czymś co przypominało grafit jednak po oczyszczeniu nadaje się tylko do wymiany (jest nieszczelny) .Co do jakości rozpylania to są ok. Ma ktoś do sprzedania jeden wtrysk 06a906031ba ?. Wywala mi ubogą mieszankę więc jak mam rozumieć to wszystko norma ELSA pokazuje ok 135 (ml) a u mnie jest ok 200(ml) skąd uboga?. tak jak pisałem wcześniej turbo ,szczelność dolotu ,przepływka , ciśnienie paliwa ,cewki,świece ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekp94 0 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Moze byc od 1 wtrysku elsa moze pokazywac norme ale dla wersji np 150 km Link to comment Share on other sites More sharing options...
edekxp 16 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 (edited) I pewnie nie te wtryski opisane w elsie Wtryski widziałem na allegro po 28zł. Trzeba np szukać od A3 silnik AUQ lub skody RS wtedy cena tańsza. Ostatnio kupiłem od skody listwę i 4 wtryski za 100zł Edited April 4, 2015 by edekxp Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysius 1 Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 (edited) Temat rozwiązany powodem całej zadymy był uszkodzony wtryskiwacz cyl1 . problem z uboga mieszanką też należy do przeszłości. Po 80 km jazdy na benzynie blok 32 ok 1.53% moc jest wiec dzięki wszystkim!!!.Elsa ma nieprawidłowe dane dot. ilosci przeplywu paliwa ale to szczegół. pzdr krzysiek Edited April 13, 2015 by krzysius Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmer80 8 Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 krzysius no nareszcie... to teraz dawaj na kreskę z moim klekotem :-) wysłane z Commodore 64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekp94 0 Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 u ciebie ten 1 wtrysk rozpylał troche czy był całkowicie zalepiony ? Bo moje patrzyłem rozpylają wszystkie tak samo taka delikatna mgiełka i nie wiem czy czyścic je czy to nie to. Wszystko sprawdzane przepływka, szczelnośc, ciśnienie na luzie ok 4 bar jak daje gazu na postoju to może do 3,5 spadnie. a korekta long 13 % Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now