Jump to content

tkuczera

Pasjonat
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About tkuczera

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Jastrzębie Zdrój

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pokaże. Poczekam jeszcze tydzień i jak nikt się nie zgłosi do porównania to zamieszczę wykresy jak i zdjęcia z RL z czasami.
  2. Jeśli jest tak jak piszesz to chcę to pokazać i mam nadzieję że wspólnymi siłami wyeliminujemy takich "mądrych" inaczej z branży. Płacę za usługę (nie małe pieniądze) i oczekuję rzetelnych informacji. Poza tym jeśli chodzi o silniki 3.0TFSI to istny wyścig szczurów i coraz większe bajki ludzie zamieszczają. Znalazłem już nawet przypadek że tuner twierdzi że na seryjnym kółku i samym programem wycisnął 450KM. Dlatego jestem za tym żeby zweryfikować wykresy z rzeczywistością i doprowadzić do konfrontacji. Pozdrawiam i czekam. Jeśli macie/znacie kogoś z takim motorem przekażcie moją prośbę. Podejrzewam że będzie bardzo ciekawie jak uda się skonfrontować kilka aut. Skończy się idiotyczny wyścig na kreski tunerów jak zobaczą, że ludzie mówią "sprawdzam"
  3. Witam Poruszam dość "wrażliwy" temat zdaję sobie z tego sprawę ale do rzeczy Jestem w posiadaniu A7 3.0TFSI w wersji poliftowej oznaczenie silnika CREC skrzynia biegów 8 stopniowy tiptronic. Auto jest po STAGE 2 (mniejsze koło kompresora plus program). Teraz najciekawsze. Byłem z nim na 2 hamowniach (dwie topowe firmy na śląsku) w tym samym dniu (różnica 2h wynikająca z dzielącej je odległości i umówionego terminu) i co najważniejsze na tym samym paliwie (PB98). Wyniki różniły się na jednej i drugiej hamowni o przeszło 10% co jest niedopuszczalne (koszt samej hamowni 2x300zł). Po wszystkim odnoszę wrażenie że "tunerzy" mają nas klientów za idiotów i podają dane jakie im najbardziej odpowiadają. Najbardziej niepokojące jest to, że jeśli ktoś robi program w takiej firmie to na ile może być pewny, że wynik podany przez tunera jest zgodny z rzeczywistością? Dlatego prośba dla wszystkich użytkowników A6 i A7 z silnikami 3.0TFSI po STAGE 2 najlepiej z województwa śląskiego o to by zgłosili się w temacie bądź na Priv. Zweryfikujmy wykresy z rzeczywistością i udokumentujemy w końcu wiarygodność i sprawdzalność firm tuningowych (zamieścimy wykresy plus film z przejazdu bądź czasy kręcone przez auta mierzone Race logic na tej samej drodze w tych samych warunkach) . Liczę na pomoc w odnalezieniu chętnych na takie porównanie (można się umówić na jakimś zlocie AUDI - najlepiej w województwie śląskim) Proszę zauważyć że firmy tuningowe zawsze podają moc silnika 3.0TFSI po stage 2 w granicach 440-450KM i 530-550Nm. Zaś same czasy, które uzyskują te auta są już diametralnie różne a powinny być bardzo zbliżone. Dlatego dążę do konfrontacji, żeby w chwili porównania warunki dla aut były identyczne i tym samym wykluczyć możliwe różnicę. Swoje wykresy zamieszczę po co najmniej 1 weryfikacji z innym użytkownikiem, żeby były jakieś podstawy do debaty. Pozdrawiam i czekam
  4. Jest jasno postawiony temat rozmowy i jeśliby nie trzeba było to bym nie pytał o ten olej.
  5. Nie wiem co to ma za znaczenie jak napisałem jaki olej tam przychodzi w oryginale. Samochód to Audi A6 C7 2013 rok z skrzynią NNT 8HP55.
  6. Witam Chciałem się zapytać czy ma ktoś dostęp do oleju G055145A2? Może co można zalać zamiast niego cena w serwisie ponad 400zł za litr.
  7. Witam Chciałem się dowiedzieć czy w sterowniku ABS w Audi A6 C7 2012rok jest Component Protection (CP)? Jeśli tak to czy jest ktoś poza ASO kto jest w stanie sobie z tym poradzić?
  8. Witam Chcę zmienić język w MMI 3G BASIC w Audi A6 C6 2010r na hiszpański i kiedy chcę to zrobić to wyskakuje mi komunikat że mam włożyć płytę CD a żadnej takowej nie posiadam. I pola tekstowe zmieniły język a komendy w nawigacji dalej są po niemiecku. Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Pozdrawiam
  9. Jazda mieszana 12,5 litra Jazda na trasie od 140 do 170km/h to spali do 11 litrów poniżej tych predkości to nawet do 7-8 można zejść Ciężka noga miasto 16 litrów Upalanie na maxa non stop gaz hamulec 21 litrów Także tragedii nie ma
  10. https://www.goapr.com/products/pulley_30tfsi.html Na stronie powyżej wszystko ładnie widać skąd taki zapas. Ale nie sztuka w zapasie bo on jest spory. Największym problemem jest to, że większość nie wie jak z tego skorzystać. A gregor10 w niecałe 2 dni ogarnął cały sterownik osiągając wynik najlepszych firm w Polsce. Jestem pewny, że byłoby jeszcze parę kucyków gdybym mógł zostać dłużej.
  11. Witam Od jakiegoś czasu oprócz A4 jestem posiadaczem A6 z silnikiem 3.0TFSI CAJA. Autem jeździło się dość dobrze jednak czegoś brakowało. W internecie na temat tych silników nie ma za wiele informacji. Szczególnie interesowała mnie różnica między moim silnikiem, a silnikiem który jest w wszystkich modelach z literką "S" na początku i ma aż 40 koni więcej czyli 330. Na ten temat nic pewnego nie znalazłem poza tym, że parametry które te silniki osiągają po chiptuningu, są identyczne. W związku z powyższym szukałem firmy która podejmie się tematu i tu było nie miłe zaskoczenie (w Polsce nie ma zbyt dużego wyboru, bo większość nie robi tego silnika a konkretnie sterownika - tylko największe firmy i ceny wahały się od 5000 do prawie 8000 zł). Na tym forum jestem już trochę czasu i zawsze interesująco wyglądały projekty gregor10 (miał ładne przyrosty i ludzie nie skarżyli się na niego). Z ciekawości zadzwoniłem do niego i spytałem czy miał już styczność z czymś takim. Z rozbrajającą szczerością powiedział, że nie, ale chętnie podejmie się tematu (w skrócie bo rozmowa była bardzo długa). Minął jakiś czas i złożyło się tak, że jechałem nad Solinę i wtedy przypomniałem sobie o gregor10 (mieszka w bliskim sąsiedztwie). Myślę sobie co mi tam zaryzykuje. W telegraficznym skrócie z auta zrobił mi rakietę. Z różnymi osobami z świata tuningu miałem kontakt, ale tak skromnego tunera z taką wiedzą jak gregor10 jeszcze nie spotkałem. WYKRES: Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA STOCK 290KM dokonane zmiany: mniejsze kółko na kompresorze i program by gregor10 Strach pomyśleć jakie parametry będzie osiągał później jeśli takie wyniki ma za pierwszym podejściem do tematu. Walczył z tym 2 dni chciał jeszcze, ale mi już czas nie pozwalał, a i wynik jest dla mnie więcej niż satysfakcjonujący. Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić gregor10, bo dla niego wydaję się nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdrawiam
  12. Witam W Ecu silnika zapisał się błąd: Address 01: Engine Labels: None Control Module Part Number: 4F1 910 551 HW: 4F1 907 551 B Component and/or Version: 3.0l V6 TFSI 0060 Software Coding: 0105000C190F0120 Work Shop Code: WSC 02325 785 00200 VCID: E0CB24B34883 1 Fault Found: 050211 - Implausible Data Received from Instrument Panel Control Module U0423 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 7 Mileage: 90522 km Time Indication: 0 Date: 2015.07.24 Time: 12:05:57 Freeze Frame: RPM: 0 /min Time: 0.0 s 0 Bin. Bits: 00000000 Voltage: 11.93 V Speed: 0.0 km/h Readiness: 0000 0000 Nie mogę tego skasować. Zaraz pojawia się spowrotem. Przestał też działać tempomat. Nie mam pojęcia co może być przyczyną i gdzie szukać rozwiązania. Poza tym nigdzie błędów nie ma. Ma ktoś pomysł co jest grane?
  13. Zwykłe 3.0TFSI po zmianie koła na kompresorze i programie i masz ponad 440KM i diesel moment może sobie zostawić na papierze.
  14. Witam Chciałem się dowiedzieć czy mogę zamiennie stosować miski olejowe o nr 06E103603p i 06E103603mPozdrawiam
×
×
  • Create New...