Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi BEX, mógłby ktos zerknąc ?


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Na jałowych ubogo, na gazie przynajmniej korekty w miarę ok :P

Trzeba sprawdzić standardowo dla 1.8t czyli szczelność dolotu, odmę, w ostateczności podmienić przepływkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lpg na wolnych potrafi przerywać.  Ale możliwe że wtryski  nie pracują jak powinny . w piątek mam je sprawdzić. i możliwa wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, przem8 napisał:

Na jałowych ubogo, na gazie przynajmniej korekty w miarę ok :P

Trzeba sprawdzić standardowo dla 1.8t czyli szczelność dolotu, odmę, w ostateczności podmienić przepływkę.

Może najpierw poczyscic przepływke nP czyscikiem hamulcowym? 

A dolot  sprawdzić tzn. że napompowac  bar w kolektor? 

Jest jakaś specjalna procedura? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot szczelny nic nie puszcza nic nie syczy nie ma żadnych babelkow. Jedynie bulgotanie oleju i bzeczenie z ezektora lub zaworów pod nim

Nagranie brzeczenia.. To normalne?  Powietrze podawałem od strony filtra.

 

Dodatkowo sprawdził ciśnienie na cylindra h i jest 

1- 12

2- 11.5

3-12

4-12.  

20200207_181218.amr

Edytowane przez pako7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysły się  mi kończą. Dziś sprawdziłem nagar na tłokach i w kolektorze jest znikomy tylko nalot. odma jest szczelna. tak jak i dolot.

W poniedziałek wrzucę wtryski do myjki ultradźwiękowej.

później podłącze sondę  z pomiarem  AFR i sprawdzę jak to się ma.

Graty mam w garażu to tylko robić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wyżej pisałeś o sprawdzaniu nagaru, a tak z ciekawości szczelność sprawdziłeś jak wyżej radzili? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2020 o 18:04, 3r4 napisał:

już wyżej pisałeś o sprawdzaniu nagaru, a tak z ciekawości szczelność sprawdziłeś jak wyżej radzili? ;) 

Wszystko szczelne sprawdzone. Jedynie słychać po podaniu ciśnienia bulgotanie i bzeczenie z ezektora. Nagrałem dźwięk i jest w poście wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy eżektor powinien brzęczeć po podaniu na niego ciśnienia. Stare wersje są zgrzewane i lubiły puszczać a nawet rozpadać się "na pół". w nowym ten problem wyeliminowali bo jest skręcany, łatwo zobaczyć różnicę nawet no fotkach

Bez nazwy-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2020 o 21:09, 3r4 napisał:

nie wiem czy eżektor powinien brzęczeć po podaniu na niego ciśnienia. Stare wersje są zgrzewane i lubiły puszczać a nawet rozpadać się "na pół". w nowym ten problem wyeliminowali bo jest skręcany, łatwo zobaczyć różnicę nawet no fotkach

Eżektor nie przepuszcza bo po podaniu ciśnienia pryskałem płynem i nie bomblował. chyba że gumki  w nim przepuszczają wewnątrz skorupy.

Po za tym dziś latałem z sondą AFR i na PB jest 12.9 13.5 dopiero powyżej 6.000 obr jest 11,5  na lpg jest 13,4- 14,0 powyżej 6 000obr.  11,8.  nic się to ma do sondy zamontowanej w aucie bo pokazuje inne wartości. Że na pb jest ubogo ia na lpg jest w miarę ok.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...