Skocz do zawartości

edekxp

Pasjonat
  • Postów

    2586
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O edekxp

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Szczebrzeszyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

2855 wyświetleń profilu

Osiągnięcia edekxp

16

Reputacja

  1. edekxp

    LPG a turbo

    Czarny oczywiście i 190KM obsłuży, kiedyś był tylko taki produkowany i był do 250. Zrobili czerwony różni się nie wiele, ale jest do 250 Co do króćca na wymieniałem się sporo w 1.8T, ale opócz króćca trzeba często wymienić oring na dolnym przewodzie wodnym.Często tu też cieknie
  2. Barracudy trochę są mało wydajne w górnym zakresie. Do serii owszem. Montuje ACW031BFC lepiej się sprawują Barracuda w Cuprze R 260KM już zapętlała, stagowskie działają bez zastrzeżeń
  3. Kat jest? Może zatkany, turbo osiąga 1500mb przy prawie 2700obr - wysoko Przy takich obrotach a czasem niżej jest 2100mbar po sofcie. Podmień od kogoś przepływkę i wtedy zrób logi
  4. Tak z allegro i były zamontowane, wyglądały jak oryginały a nie jakiś plastik chiński. Do tej pory raczej działają - auto w tamtym roku sprzedane
  5. https://i3.photobucket.com/albums/y51/edekxp/Audi%20A4%20B6/Schematnr9_zps27872f15.jpg] Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  6. zavoli s trochę słabo działa z silnikami turbo Sprawdzałeś na lpg logi? Druga sprawa czy masz miedź lub faro 8mm i wielozawór extra?
  7. edekxp

    LPG do TFSI

    Jeżeli spalanie wyniesie 5% to jakie bedzie smarowanie wtrysków. Można wtedy w ogóle w oprogramowaniu usunąć dotrysk benzyny i jeździć aż się zapieką i wymieniać. Stag 400 ma zaprogramowane około 0,5L na cylinder. Jakiś czas temu montowałem w Passacie FSI 160KM. Spalanie około 2,5L PB oraz 7-8L LPG.Właścicielka zadowolona. Podobnie jest w Mazdzie CX-7 2.3 DISI spalanie 3L pb, 12L LPG ale moc 260KM. Jeżeli ktoś jeździ dużo to koszt instalacji zwróci się dość szybko
  8. Niestety ciężko się te śrubę wybija w B6, bo zwrotnica jest z aluminium. Podgrzać i wybijać, jeżeli jest urwany łep to trzeba zakręcać nakrętkę i śruba idzie w drugą stronę
  9. Dołączę się do tematu Jak zmienić kodowanie aby był aktywny przycisk wysuwania płyty cd. znalazłem taki opis: [37] - Navigation Channel 068: Ejection Lock 0 = Eject Button active 1 = Eject Button inactive (Anti-Theft) w kanale 068 nie ma nic płytę z nawigacją wyjąłem po podłączeniu vcds z radiem (diagnostic) Oczywiście płyty cd/mp3 czyta
  10. Chyba jeden z pierwszych zastosowałem IC z B5 2.5tdi. Miałem pełno PW co trzeba itp. Może niektórym nie odpowiedziałem bo brakuje czasu. Teraz większość będzie montować takie icki i może cena pójść w górę, lub IC z bexa w dół. Auto zmieniłem na B7 i znowu muszę to zrobić.
  11. Ramki owszem, może jeszcze Michał się dopisze jak coś kupi
  12. Jak będą inni to przyjadę, trochę modów muszę zrobić. LPG już jest.
  13. Ja już pożegnałem się z B6, zmiana na B7 1.8TQ Szyby też okleję tylko później, wiadomo pakiet podstawowy ,LPG, obniżenie zawieszenia,może inne felgi itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...