Skocz do zawartości

czu13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czu13

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czu13

0

Reputacja

  1. czu13

    LPG a turbo

    u mnie fabryka 163KM :] traktuje to jako zewnętrzne poczucie kontroli chroniące przed punktami karnymi dzięki za odp
  2. czu13

    LPG a turbo

    z opisu na homologacji mam taki zestaw. Parownik AC R-01 150 zawór Valtek 03 LPG, 07 LPG jednostka sterująca AC GoFast wtryskiwacz AC W03 czujnik ciśnienia AC - PS-04 może być dobrze?
  3. czu13

    LPG a turbo

    Gaz zakładałem w Olsztynku
  4. czu13

    LPG a turbo

    dzięki, zmienię gazownika. spróbuję w AMS Olsztyn przy Szarych Szeregów. znów mam wyciek płynu z tyłu silnika, więc fachowca od wymiany króćca też na wszelki wypadek zmienię;-)
  5. czu13

    LPG a turbo

    Dzięki za zainteresowanie. wyszło tak: -zawór odmy nie trzymał szczelności - wymieniony na aso - nie syczy spod maski - okazało się, że jeden króciec (nie znam się nie umiem powiedzieć jak się nazywał, sorry) był pęknięty i płyn chłodniczy kapał po dłuższym grzaniu silnika, kiedy odparował przestawało syczeć. - syczenie spod silnika - była nieszczelnośc pod pokrywą silnika, po paprackiej naprawie handlarza - syczało powietrze zkomory korbowej po rozgrzaniu na gazie mam mniej dynamiczne auto niż na pb (nie ciska w fotel), gazownik zalecił jazdę co 1000km na pb przez 30 km-dla "regulacji" wtryskow. raz próbowałem, na jakiś czas moze pomaga. przejechalem 6tys km. na nastepny przeglad lpg podjade gdzie indziej i zobacze jak wyreguluja. ps. silnik jest oryginał - pali 10,2L w trasie (120--140km/h), w mieszanym - 13L
  6. czu13

    LPG a turbo

    Tydzień temu założono mi LPG stag (nie mam rozpiski przy sobie, uzupelnie). Wcześniej tylko tydzień jeździłem na pb. Mam wrażenie, że turbo rzadko kiedy się uruchamia. Auto nie przyspiesza na LPG jak na pb, a turbo rzadko kiedy słychać. Nie mam błędów na desce. Instalator zauważył, że że skraplacza syczy powietrze. Czy to wszystko może mieć związek? Wiecie, widzieliście? Ps właśnie zauważyłem, że ubyło mi płynu chłodniczego. WTF???
  7. Cześć Wszystkim, jestem szczęśliwym posiadaczem a4 b6 1.8T '04 Autko będzie służyć do codziennych, radosnych dojazdów do pracy dwupasmową drogą krajową. Już zacząłem o nie należycie dbać, opierając się o doświadczenie i wiedzę forumowiczów a4-klub. Dzięki Niech nam dobrze jeżdżą!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...