Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG a turbo


czu13

Rekomendowane odpowiedzi

Tydzień temu założono mi LPG stag (nie mam rozpiski przy sobie, uzupelnie).

Wcześniej tylko tydzień jeździłem na pb.

Mam wrażenie, że turbo rzadko kiedy się uruchamia. Auto nie przyspiesza na LPG jak na pb, a turbo rzadko kiedy słychać.

Nie mam błędów na desce.

Instalator zauważył, że że skraplacza syczy powietrze.

Czy to wszystko może mieć związek?

Wiecie, widzieliście?

Ps właśnie zauważyłem, że ubyło mi płynu chłodniczego. WTF???

IMG_20190425_101759.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, czu13 napisał:

Tydzień temu założono mi LPG stag (nie mam rozpiski przy sobie, uzupelnie).

Wcześniej tylko tydzień jeździłem na pb.

Mam wrażenie, że turbo rzadko kiedy się uruchamia. Auto nie przyspiesza na LPG jak na pb, a turbo rzadko kiedy słychać.

Nie mam błędów na desce.

Instalator zauważył, że że skraplacza syczy powietrze.

Czy to wszystko może mieć związek?

Wiecie, widzieliście?

Ps właśnie zauważyłem, że ubyło mi płynu chłodniczego. WTF???

 

Logi na PB po skasowaniu błędów: 002+033, 003+020, 115+118, potem na lpg, wystarczy tylko 002+033.

Turbo zawsze działa, kręci się cały czas jak silnik odpalony. Płynu ubyło pewnie bo się układ odpowietrzył po spuszczeniu płynu do montażu LPG. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2019 o 09:38, cysiek18 napisał:

Płynu ubyło pewnie bo się układ odpowietrzył po spuszczeniu płynu do montażu LPG

Tak jak kolega napisał ja miałem to samo po montażu gazu po jakimś czasie wyskoczyła kontrolka niskiego stanu płynu. Po otwarciu zbiorniczka wyleciało powietrze dolalem wody i jest ok. Gazownicy zle odpowietrzali lub wogole nie odpowietrzali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie.

wyszło tak:

-zawór odmy nie trzymał szczelności - wymieniony na aso - nie syczy spod maski

- okazało się, że jeden króciec (nie znam się nie umiem powiedzieć jak się nazywał, sorry) był pęknięty i płyn chłodniczy kapał po dłuższym grzaniu silnika, kiedy odparował przestawało syczeć.

- syczenie spod silnika - była nieszczelnośc pod pokrywą silnika, po paprackiej naprawie handlarza - syczało powietrze zkomory korbowej po rozgrzaniu

 

na gazie mam mniej dynamiczne auto niż na pb (nie ciska w fotel), gazownik zalecił jazdę co 1000km na pb przez 30 km-dla "regulacji" wtryskow. raz próbowałem, na jakiś czas moze pomaga.

przejechalem 6tys km. na nastepny przeglad lpg podjade gdzie indziej i zobacze jak wyreguluja.

ps. silnik jest oryginał - pali 10,2L w trasie (120--140km/h), w mieszanym - 13L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe bzdury Ci wciska ten gaziarz. Jedź do kogoś ogarniętego, bo szkoda silnika. Ma to być wystrojone podczas jazdy z podglądem korekt sondy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czu13 napisał:

okazało się, że jeden króciec (nie znam się nie umiem powiedzieć jak się nazywał, sorry) był pęknięty i płyn chłodniczy kapał po dłuższym grzaniu silnika, kiedy odparował przestawało syczeć.

Stardowa przypadłość naszych 1.8T króciec plastikowy z tyłu silnika, tez wymienialem.

 

4 godziny temu, czu13 napisał:

na gazie mam mniej dynamiczne auto niż na pb (nie ciska w fotel), gazownik zalecił jazdę co 1000km na pb przez 30 km-dla "regulacji" wtryskow. raz próbowałem, na jakiś czas moze pomaga.

Ja na gazie mam tak samo a może nawet lepiej zbierający się auto, ale wfotel mnie nie wbija :P. Co do jazdy na PB to zmień gazownika bo nie po to gaz zakładałeś żeby teraz na benzynie latać. Ja miałem tak ustawiony gaz zavpierwszym razem że na pierwszym serwisie po 1000km chłopaki prawie nic nie zmieniali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, zmienię gazownika. spróbuję w AMS Olsztyn przy Szarych Szeregów.

znów mam wyciek płynu z tyłu silnika, więc fachowca od wymiany króćca też na wszelki wypadek zmienię;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2019 o 09:01, czu13 napisał:

dzięki, zmienię gazownika. spróbuję w AMS Olsztyn przy Szarych Szeregów.

znów mam wyciek płynu z tyłu silnika, więc fachowca od wymiany króćca też na wszelki wypadek zmienię;-)

A można wiedzieć gdzie zakładałeś gaz, bo widzę, że z Olsztyna jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz zakładałem w Olsztynku

Edytowane przez czu13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z opisu na homologacji mam taki zestaw.

 

Parownik AC R-01 150

zawór Valtek 03 LPG, 07 LPG

jednostka sterująca AC GoFast

wtryskiwacz AC W03

czujnik ciśnienia AC - PS-04

 

może być dobrze?

Edytowane przez czu13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej jakby był ac r01 250, ale u mnie w a3 zwykły do 150km obrabiał prawie 210 bez problemu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, przem8 napisał:

Lepiej jakby był ac r01 250, ale u mnie w a3 zwykły do 150km obrabiał prawie 210 bez problemu.

u mnie fabryka 163KM :] traktuje to jako zewnętrzne poczucie kontroli chroniące przed punktami karnymi

dzięki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny oczywiście i 190KM obsłuży, kiedyś był tylko taki produkowany i był do 250.

Zrobili czerwony różni się nie wiele, ale jest do 250

Co do króćca na wymieniałem się sporo w 1.8T, ale opócz króćca trzeba często wymienić oring na dolnym przewodzie wodnym.Często tu też cieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...