czu13 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Tydzień temu założono mi LPG stag (nie mam rozpiski przy sobie, uzupelnie). Wcześniej tylko tydzień jeździłem na pb. Mam wrażenie, że turbo rzadko kiedy się uruchamia. Auto nie przyspiesza na LPG jak na pb, a turbo rzadko kiedy słychać. Nie mam błędów na desce. Instalator zauważył, że że skraplacza syczy powietrze. Czy to wszystko może mieć związek? Wiecie, widzieliście? Ps właśnie zauważyłem, że ubyło mi płynu chłodniczego. WTF??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 14 minut temu, czu13 napisał: Tydzień temu założono mi LPG stag (nie mam rozpiski przy sobie, uzupelnie). Wcześniej tylko tydzień jeździłem na pb. Mam wrażenie, że turbo rzadko kiedy się uruchamia. Auto nie przyspiesza na LPG jak na pb, a turbo rzadko kiedy słychać. Nie mam błędów na desce. Instalator zauważył, że że skraplacza syczy powietrze. Czy to wszystko może mieć związek? Wiecie, widzieliście? Ps właśnie zauważyłem, że ubyło mi płynu chłodniczego. WTF??? Logi na PB po skasowaniu błędów: 002+033, 003+020, 115+118, potem na lpg, wystarczy tylko 002+033. Turbo zawsze działa, kręci się cały czas jak silnik odpalony. Płynu ubyło pewnie bo się układ odpowietrzył po spuszczeniu płynu do montażu LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Słaby gazownik i tyle. Źle wyregulowane LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hascher85 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 W dniu 25.04.2019 o 09:38, cysiek18 napisał: Płynu ubyło pewnie bo się układ odpowietrzył po spuszczeniu płynu do montażu LPG Tak jak kolega napisał ja miałem to samo po montażu gazu po jakimś czasie wyskoczyła kontrolka niskiego stanu płynu. Po otwarciu zbiorniczka wyleciało powietrze dolalem wody i jest ok. Gazownicy zle odpowietrzali lub wogole nie odpowietrzali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czu13 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Dzięki za zainteresowanie. wyszło tak: -zawór odmy nie trzymał szczelności - wymieniony na aso - nie syczy spod maski - okazało się, że jeden króciec (nie znam się nie umiem powiedzieć jak się nazywał, sorry) był pęknięty i płyn chłodniczy kapał po dłuższym grzaniu silnika, kiedy odparował przestawało syczeć. - syczenie spod silnika - była nieszczelnośc pod pokrywą silnika, po paprackiej naprawie handlarza - syczało powietrze zkomory korbowej po rozgrzaniu na gazie mam mniej dynamiczne auto niż na pb (nie ciska w fotel), gazownik zalecił jazdę co 1000km na pb przez 30 km-dla "regulacji" wtryskow. raz próbowałem, na jakiś czas moze pomaga. przejechalem 6tys km. na nastepny przeglad lpg podjade gdzie indziej i zobacze jak wyreguluja. ps. silnik jest oryginał - pali 10,2L w trasie (120--140km/h), w mieszanym - 13L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Niezłe bzdury Ci wciska ten gaziarz. Jedź do kogoś ogarniętego, bo szkoda silnika. Ma to być wystrojone podczas jazdy z podglądem korekt sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hascher85 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 4 godziny temu, czu13 napisał: okazało się, że jeden króciec (nie znam się nie umiem powiedzieć jak się nazywał, sorry) był pęknięty i płyn chłodniczy kapał po dłuższym grzaniu silnika, kiedy odparował przestawało syczeć. Stardowa przypadłość naszych 1.8T króciec plastikowy z tyłu silnika, tez wymienialem. 4 godziny temu, czu13 napisał: na gazie mam mniej dynamiczne auto niż na pb (nie ciska w fotel), gazownik zalecił jazdę co 1000km na pb przez 30 km-dla "regulacji" wtryskow. raz próbowałem, na jakiś czas moze pomaga. Ja na gazie mam tak samo a może nawet lepiej zbierający się auto, ale wfotel mnie nie wbija :P. Co do jazdy na PB to zmień gazownika bo nie po to gaz zakładałeś żeby teraz na benzynie latać. Ja miałem tak ustawiony gaz zavpierwszym razem że na pierwszym serwisie po 1000km chłopaki prawie nic nie zmieniali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czu13 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 dzięki, zmienię gazownika. spróbuję w AMS Olsztyn przy Szarych Szeregów. znów mam wyciek płynu z tyłu silnika, więc fachowca od wymiany króćca też na wszelki wypadek zmienię;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamm_85 2 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 W dniu 17.08.2019 o 09:01, czu13 napisał: dzięki, zmienię gazownika. spróbuję w AMS Olsztyn przy Szarych Szeregów. znów mam wyciek płynu z tyłu silnika, więc fachowca od wymiany króćca też na wszelki wypadek zmienię;-) A można wiedzieć gdzie zakładałeś gaz, bo widzę, że z Olsztyna jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czu13 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) Gaz zakładałem w Olsztynku Edytowane 18 Stycznia 2020 przez czu13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czu13 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) z opisu na homologacji mam taki zestaw. Parownik AC R-01 150 zawór Valtek 03 LPG, 07 LPG jednostka sterująca AC GoFast wtryskiwacz AC W03 czujnik ciśnienia AC - PS-04 może być dobrze? Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez czu13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Lepiej jakby był ac r01 250, ale u mnie w a3 zwykły do 150km obrabiał prawie 210 bez problemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czu13 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 16 minut temu, przem8 napisał: Lepiej jakby był ac r01 250, ale u mnie w a3 zwykły do 150km obrabiał prawie 210 bez problemu. u mnie fabryka 163KM :] traktuje to jako zewnętrzne poczucie kontroli chroniące przed punktami karnymi dzięki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matres85 0 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Parownik do 150KM do auta z 163KM serio? Naprawdę nie szkoda Wam tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Czarny oczywiście i 190KM obsłuży, kiedyś był tylko taki produkowany i był do 250. Zrobili czerwony różni się nie wiele, ale jest do 250 Co do króćca na wymieniałem się sporo w 1.8T, ale opócz króćca trzeba często wymienić oring na dolnym przewodzie wodnym.Często tu też cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się