cysiek18

Pasjonat
  • Zawartość

    609
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

11

O cysiek18

    Informacje

    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      Polska

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    953 wyświetleń profilu
    1. cysiek18

      Zadzwoń i pytaj o Michała, potem powiedz ze z klubu. Powinno zadziałać bo właśnie Michał się że mną ostatnio kontaktował. http://www.skv.pl/Contact/
    2. cysiek18

      Popatrz dobrze gdzie idzie ta rurka, bo wydaje mi się że powinna do eżektora
    3. cysiek18

      Do pompy sai są tylko dwie rury, żadnej cienkiej tam nie ma. No chyba że chodzi ci o podciśnienie do zaworu kombinowanego.
    4. cysiek18

      Taa
    5. cysiek18

      Pompę wiadomo out. W dziurę po rurze w filtrze powietrza korek od pepsi Rurkę od pompy do góry (przykręcona do turbo) też out. Dalej idzie metalową przykręconą do pokrywy. Tą rurę zostawiłem. Dalej krótkim łącznikiem ta metalowa rura jest połączona z zaworem kombinowanym. Łącznik wyrzuciłem, zawór odkręciłem i odrysowałem. Dorobiłem aluminiową zaślepkę, podłożyłem pod nią ori uszczelkę spod zaworu i przykręciłem. I to wszystko, wtyczkę zaizolować i do tunera na wyłączenie. Albo tak jak ja, jak się pojawi check to szybko elm327 + Torque i kasowanie do następnego razu
    6. cysiek18

      Ciśnienie oleju małe. Wklejam ci poniżej tabelkę z Audizine, przelicz sobie z psi na bar Co do paliwa. To troszkę inaczej. Żeby jakikolwiek regulator dobrze działał (w twoim przypadku ten w filtrze) to ciśnienie przez regulatorem musi być większe, że miał z czego ten regulator zbić. Z reguły powinna pompa dawać 4 bary
    7. cysiek18

      Odradził z uwagi na ciągle rosnąca cenę a nie jakość Tak miało być
    8. cysiek18

      Maiłem ostatnio kupić, ale @tomekhxc mi odradził i się z nim zgadzam. Cena ciągle idzie w górę, zrobił się bum na tej olej i ciągle windują ceny. Ja bym brał na twoim miejscu Motul 8100 X-cess 5W40 Jako że jesteś z RZ pisz do Tomka (Kolbuszowa) a najlepiej dzwoń na numer z jego sklepu http://best-parts.pl/ .
    9. cysiek18

      JA się tam za bardzo nie znam, wiem tylko co diagnozowałem swój. Ale po logach nic nie widać, jak dla mnie bardzo dobrze wyszły.
    10. cysiek18

      Od tego bym zaczął, chłopak się zna i na pewno ogranie ci furę bez zbędnego wydawania kasy. Pogadaj z nim, powie Ci co powinieneś zrobić zanim zabierzecie się za strojenie.
    11. cysiek18

      No z dostawą ponad 200
    12. cysiek18

      W HP Performance robił chyba @tomekhxc, ale jak robią to nie wiem. Do @Galetto z Soft Mod Performance możesz jechać, ogarnie ci na pewno, a wcale tak daleko nie jest Dużo osób poleca Gregora ale czy pojechał bym do niego na strojenie serii, raczej nie. Chyba szkoda kasy. Może, może gdyby to były grube mody, tak ponad 300KM Możesz pogadać z @Łukasz13, jak umiesz logi robić to ci to ogarnie zdalnie
    13. cysiek18

      Też mam taki plan, @grubcio1980 podeślij mi na PW link
    14. cysiek18

      250KM ten silikonowy powinien wystarczyć i się nie zapadać. Taki silikonowy jest po prostu trochę sztywniejszy od zwykłego gumowego
    15. cysiek18

      Wszystko jak najbardziej ok, kupiłeś silikonowy dolot to masz. Zachowuje się dokładnie jak powinien. A to że chciałeś sztywny to inna sprawa. Po co w takim razie kupiłeś silikonowy ? Sztywny dolot jest spawany z nierdzewki