cysiek18

Pasjonat
  • Zawartość

    526
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Lokalizacja
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

749 wyświetleń profilu
  1. cysiek18

    Sprawdź sobie: https://sklep.motorpolwroclaw.pl/sklep/
  2. cysiek18

    Masz za duże zadane doładowanie jak na swój osprzęt. Od początku było zbyt duże. Jedź na korektę
  3. cysiek18

    LEM przód u chłopaków z forum coś ponad 2 tys. Tył raczej nie do kupienia, tylko tuleje na wymianę
  4. cysiek18

    Ktoś coś mówił jeszcze o bezpiecznikach ale to mam zawsze w aucie na zapas, choć nigdy nie użyłem
  5. cysiek18

    Pamiętaj o komplecie żarówek Wideorejestrator nie zasłania ci widoczności wiec możne być. Nawigacja w takim miejscu żeby nie przeszkadzała, czyli kratka nawiewu itp. miejsca.
  6. cysiek18

    Gruszka tak
  7. Staram się doprowadzić to moje 1.8t do jakiegoś ładu i składu (podobno 80% silników 1.8t to trupy ). Miałem luźne nakrętki kolektora więc wymieniłem uszczelkę i nakrętki. Zawory nie wyglądały najlepiej, widać że uszczelniacze zaworowe nie są już w najlepszym stanie. Ten biały nalot to norma, auto jeździ na lpg ? Co ciekawe nie puszcza dymka, nawet rano po dłuższym postoju. Kat też nie wygląda na zawalony. Poniżej filmik z porannego odpalenia. Oleju trochę ubywa (1-1.2l na 10k km) ale mam też wyciek spod pokrywy _______________________________________________________________________________________________________________________ Druga sprawa to luzy na turbosprężarce. Są dość spore, a mimo to turbo w miarę trzyma serię. Zmieniać czy jeszcze chwilę pojeździ ? Logi 115+118, PB na zewnątrz 32-34 stopnie. http://www.vaglogi.pl/log-115_118_ErBIG.html We wrześni planuję wakacje w Chorwacji, pytanie czy jechać z takim turbo czy zbyt duże ryzyko. Uszczelniacze na zaworach raczej jeszcze chwilę pojeżdżą i nie padną całkowicie z dnia na dzień Co radzicie ?
  8. cysiek18

    Przeczytaj sobie opis aukcji i się zastanów
  9. cysiek18

    Wyregulowałeś już tą klapkę WG ?
  10. cysiek18

    Zrobisz komplet logów to może będzie wiadomo czy kat ok. Potem ewentualnie jedź na stację i sprawdź jakie ci wyjdą wyniki spalin, jak będzie ok to zostaw dla świętego spokoju kata i jedź na program. Ja reszta sprawna to 185 KM powinno być Paweł pracujesz w Niemcowni i chcesz robić wszystko po kosztach Zrób od razu z 300+ a nie bawisz się w półśrodki
  11. cysiek18

    CS spoko, długo się utrzymuje ale trochę za słodko w aucie. Testowałem wiele i cherry utrzymuje się najdłuższej. Obecnie testuje Areon Gold. Najpierw kupiłem do psikania i jest spoko ale często trzeba psikac. Potem dla testu wziąłem taki na kratkę nawiewu i chciałem do przyczepić pod fotelem ale nie można go montować pod takim kątem bo się wyleje. Teraz jeździ wpięty w środkowe kratki ale kompletnie go nie czuć Będę wieczorem w sklepie w którym jest aroma to wezmę czarny na testy. Cherry z Aroma podobny do CS Corrado Cherry
  12. cysiek18

    Łańcuch trochę wyciągnięty ale nie ma się co martwić. Sprężanie bez rewelacji, 9-13 to norma dla 1.8t. Robiłeś z próbą olejową ? Na ciepło na zimno ?
  13. cysiek18

    Stałe 4 bary pod obciążeniem
  14. cysiek18

    Błędy zawsze się kasuje nawet jak ich nie ma, kasujesz wtedy wszystkie nastawy sterownika (korekty itd.). Na końcu listwy przy ściance grodziowej powinien być zakręcony czarny korek a pod nim wentyl jak w kole. Wykrecasz go, nakrecasz wąż od manometru i w drogę.
  15. cysiek18

    Licząc na szybko taki 550x180x65 ma 6,44l pojemności a dwa IC jak w BEX 5,58l. 0,85 litra na plus FMIC i wydajniejszy rdzeń. Dwa IC w 190KM bex ledwo dają radę Czyli z prostej analizy wychodzi, że masz rację i taka 180, 300KM raczej dobrze nie ogarnie A sprzedawcy deklarują nawet 400+ I gdzie tu leży prawda