cysiek18

Pasjonat
  • Zawartość

    585
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

O cysiek18

    Informacje

    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      Polska

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    911 wyświetleń profilu
    1. cysiek18

      Też bym turbo obstawiał, wirnik nie ma luzu wzdłużnego ?
    2. cysiek18

      Może warto spróbować tu:
    3. cysiek18

      Przerabiałem ostatnio temat u siebie. Zablokuj zamek maski, najlepiej nadaje się do tego klucz imbusowy, tylko trzeba uważać później przy odblokowaniu maski bo ten może wyskoczyć na kilka metrów w górę. Tak samo zablokowałem zamek drzwi kierowcy. Wtedy zamknąłem samochód z pilota i czekałem kilka minut aż wszystko pójdzie spać. Po 10 minutach nadal miałem 250mA. Wyciągałem po kolei bezpieczniki i czekałem chwilę na reakcję. U mnie zapomniałem o Elm wpiętym w złącze obd
    4. cysiek18

      Spójrz na poniższe zdjęcie. W to czarne złącze z yatour wpinasz np gdy masz ori zmieniarkę, takie rozgałęzienie. Obstawiam że masy nie podpiąłeś do radia i dlatego nie działa
    5. cysiek18

      TA niebieska to jest główna kostka od zmieniarki i wpinasz ja w miejsce w radiu zaznaczone na niebiesku. Do tego czarny przewód z oczkiem do masy radia i ma działać. Ta czarna wychodząca z yatour jest do podłączenia innego urządzenia, nic tam na razie nie wpinaj.
    6. cysiek18

      W radiu w miejscu zaznaczonym na niebiesko co masz wpięte, zrób zdjęcie. Właśnie tam trzeba wpiąć tą niebieską kostkę z emulatora
    7. cysiek18

      Logi faktycznie mogłeś pociągnąć do 6-6,5 tys. Przepływomierz mało pokazuje (na pewno nowy ?). Sprawdził bym szczelność dolotu a potem ewentualnie zmienił przepływomierz
    8. cysiek18

      Czujnik temperatury wyciąg z dolnej rury chłodnicy
    9. cysiek18

      Uszczelka do wymiany. Ale raczej te 3l oleju to uciekły gdzieś indziej. Najpierw bym umył ten silnik i zobaczył gdzie wycieka.
    10. cysiek18

      How to replace blinker fluide - ChrisFix za bardzo wszedł
    11. cysiek18

      20k km to wcale nie tak dużo jak na świecie, zrób logi 002+033 na LPG. Logi po skasowaniu błędów
    12. cysiek18

      Można by trochę podkręcić klapkę wg, żeby trochę lepiej wstawało.
    13. cysiek18

      Możesz zapodać prawie 330 na zacisku z T5, było coś o tym wspomniane. Robił to ostatnio u siebie @danielstol
    14. cysiek18

      Jak ogarniasz trochę elektrykę/elektronikę to sam sobie coś stwórz, najlepsze zabezpieczenie Można też zaingerować w komputer. Zapytaj @roman_tyk
    15. cysiek18

      Pierwszy błąd od pompy SAI, nie ma ona wpływu na twój problem. Ale trzeba ją sprawdzić, czy w ogóle jest i co się z nią stało że nie działa. Drugi błąd, to prawdopodobnie ten twój świst. Jak dolot na pewno szczelny to trzeba się przejrzeć turbinie Nie osiąga zadanego ciśnienia.