cysiek18

Pasjonat
  • Zawartość

    450
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

O cysiek18

    Informacje

    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      Polska

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    631 wyświetleń profilu
    1. cysiek18

      Jak masz możliwość to pewnie, szybciej i prościej pod blokiem troszkę średnio
    2. cysiek18

      Przemo gdzie do wymiany DV potrzeba kanał i ściągać dolną osłonę ? TIP wystarczy wyjąć i dostęp elegancki
    3. cysiek18

      Krzysiek i to jest właśnie to o czym mówiliśmy na samym początku. Za przeproszeniem od tyła strony zabrałeś się za ten program. Trzeba było zrobić porządne logi, sprawdzić szczelność, wrzucić drugi IC, zamontować większe wtryski i hop na program, a tak masz babo placek. Ale to i tak lepiej ode mnie, ja IC włożyłem, hamulce większe założyłem a programu jak nie było tak nie ma, zawsze coś, zawsze kasa pójdzie na coś innego
    4. cysiek18

      To pewnie zrobię taki test, kupię ori i zobaczę . Wiele dałeś ?
    5. cysiek18

      Jakiś czas temu wpadł mi w ręce za grosze właśnie ten zaworek z Toprana, założyłem bo i tak był lepszy niż mój. Korek elegancko podskakuje
    6. cysiek18

      Tylko Bosch jest w miarę pewny
    7. cysiek18

      Też używam i jestem zadowolony, ale według mnie efekt jest zbyt krótki. Samo kropelkowanie utrzymuje się dość długo ale efekt czarnej opny już nie No chyba że ja to źle aplikuje
    8. cysiek18

      Widać po akcji z moim znajomym, sprawdzenie silnika to teraz u niego sprawa obligatoryjna (i bardzo dobrze). Ze swojej strony proponuję zrobić ci komplet logów przez założeniem instalacji, będziesz pewny że nie jedziesz w ciemno 150 km
    9. cysiek18

      Bardzo dobre podejście, jak mechanik nie ogarnia tematu to trzeba go zmienić Jak nie znajdziesz innego to próbuj sam, nic trudnego, jest ładna instrukcja na forum.
    10. cysiek18

      Jak ci wpadł mały kawałek bagnetu to nie ma tragedii, smok ma większą powierzchnię, ale przygotował bym się podczas następnej wymiany oleju na wyczyszczenie miski. Zrób jak pisze @przem8 logi grupy 93 i nagraj nowy filmik, na pierwszy słuch jakiejś tragedii nie ma. Co to za gaziarz miał taką wyobraźnię zamontować ci elektrozawór od gazu na ściance grodziowej, pierwsze widzę taki sposób montażu
    11. cysiek18

      Ja bym na twoim miejscu najpierw sprawdził wszystkie wycieki, odmę, turbo i ciśnienie sprężania z próbą olejową.
    12. cysiek18

      Wyciągnij przepływkę, okręć z niej wkład i zamocz na kilka godzina w izopropanolu (czysty alkohol), potem wyciągnij i niech odparuje. Przy sprawdzaniu szczelności zaślep odmę przy tip, odkręć korek wlewu oleju i pompuj powoli, zaczynając od małego ciśnienia podkręcając do ok. 1 bar. Potem załóż odmę i pompuj 0.2 bar, więcej nie pompuj bo rozwalisz odmę.
    13. cysiek18

      Sporo tego oleju, sprawdź czy nie bierze gdzie indziej, odma turbo itd. W ceramziery bym się nie bawił bo to nie rozwiąże problemu takiego poboru oleju
    14. cysiek18

      A dużo ci tego oleju bierze ?
    15. cysiek18

      Auto po programie, turbo w ogóle nie osiąga zadanego ciśnienia, mizerny przepływ powietrza. Zaczął bym od szczelności dolotu