Jump to content

cysiek18

Pasjonat
  • Content Count

    734
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47

About cysiek18

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    Polska

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

2,046 profile views
  1. Wiesz, że te mostki są nie bez powodu ponumerowane i nie można ich sobie tak dowolnie przekładać ? One są spasowane i obrobione razem z głowicą.
  2. Widzę że lokalizacja Lublin to tylko kierunek Tomaszowice Kolonia do @Galetto z Soft-Mod Performance SOFT-MOD Performance - Strona główna | Facebook WWW.FACEBOOK.COM SOFT-MOD Performance, Kolonia Tomaszowice, Lublin, Poland. 4271 osób lubi to · 76 osób mówi o tym · 2 użytkowników tu było. CHIPTUNING!!! HAMOWNIA 4x4!!! LUBLIN!!! Profesjonalne podejście...
  3. Na fb też dobry kontakt, wczoraj właśnie z nim rozmawiałem o tych lampkach
  4. A jak u ciebie ze szczelnością dolotu ?
  5. Szybkie pytanie. Do ośka BFB to sprzęgło pasuje bez akcji ze skracaniem tulejki ?
  6. Cześć, na zdjęciu wygląda na lewa
  7. Jak nie ma jak ma ? Coś chyba nie ten co trzeba kupiłeś. Zakładałem u siebie mahle i wszystko jeden do jeden, identyczny jak ori.
  8. Masz problem z grzaniem, więc lepszą metodą odpowietrzania będzie ściągnięcie rury z powrotu od nagrzewnicy. W gumowym wężu od powrotu z nagrzewnicy jest od góry otwór, zdejmujesz z tego węża opaskę i zsuwasz go trochę aż miejsce w którym jest ten otwór zejdzie z metalowej rurki od nagrzewnicy. Powinno polecić powietrze a potem płyn. Poniżej filmik. Jak to nie pomoże to musisz szukać problemu gdzie indziej
  9. Sprawdź odmę, oil catch tank sobie odpuść. Wyczyść tylko rury od dolotu i czekaj na turbo. Ciśnienie oleju możesz profilaktycznie sprawdzić.
  10. Śmierdzi bo jest coś nie tak z silnikiem lub osprzętem. Dopóki był katalizator to maskował ten problem
  11. To samo miałem kilka lat temu. Dopóki było ciepło na zewnątrz, było ok. Nie zwracałem aż tak na to uwagi ze długo się silnik dogrzewał. Ale jak zaczęły się temperatury ujemne to tak jak u ciebie, nie można było się zatrzymać bo w środku robiło się zimno. Pamietam ze jak w sylwestra było poniżej -10 to nawet w trasie była tragedia. Uszkodzony okazał się termostat, pękł plastik który trzymał ten grzybek ze sprężyna. Przez to cały czas był duży obieg Wymieniłem termostat na Mahle i od tamtej pory, odpukać wszystko w porządku.
  12. Mechanik ci głupoty opowiada, ten odbój z przodu ma dość spory zakres regulacji i trzeba go odpowiednio ustawić. Fachowo nazywa się to wspornik momentu. Poniżej info jak należy ustawić, u ciebie jest odwrotnie niż na tym rysunku, odbój jest przy silniku a ogranicznik przykręcony do pasa przedniego. Masz numery tych poduszek, które założyłeś ?
  13. Widziałeś jakieś testy gdzie Ravenol deklasuje Motula ? Pytam z ciekawości czy to wyczytana opinia czy podparta jakimś testem
  14. Ja do swojej czarnej dałem kolor L8AU i teraz nie wiem czy nie zrobił bym standardowych L1H7, te grafitowe jakoś strasznie znikają i wydają się małe Z palety Ral podobny do mojego będzie Ral 9006.
  15. U mnie to samo było wczoraj jak było minus 14. Wróciłem do domu dobiłem powietrza do butli i jest git. Wieczorem jechałem przy minus 18 i było OK. Nie ma się co przejmować, jutro będzie cieplej i wszystko wróci do normy
×
×
  • Create New...