Jump to content

hascher85

Pasjonat
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About hascher85

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Legnica

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jak kolega pisze przedstawiam zdjęcie jak wyglada smog po oryginalnych 210 tys.
  2. Dodam jeszcze ze swoich doświadczeń ze ja osobiście zastałem przez autotesto oszukany. W ekspertyzie która dostałem nie ujęli wiele usterek występujących w aucie. A osoba robiąca oględziny była znajomym handlarza ?
  3. Nie będę sie z toba licytował kto miał więcej aut bo jest to bezsensowne. I nie potrzebnie zaśmiecamy forum. Ja napisałem ze obrażasz posiadaczy B7. I tak dalej uważam.
  4. Nie ładnie tak obrażać posiadaczy B7. Sam mógł bym tak napisać o twojej B8 bo będąc posiadaczem BMW E91 z 2011 r. to twoja wydaje mi sie stara. A jednak kupiłem B7 w pełnej opcji za cenę jaką kosztuje twoj nowszy model i prawie tyle co moje drugie auto i jest tego warta. Czy jeżeli ktoś ma B4 w pięknym stanie to też jest posiadaczem starego kloca ??. Dziwne myślenie ale nie którzy na tym forum są pasjonatami.
  5. Jeżeli system przeglądów jest podobny jak w UK to tak może być . Ja miałem na swoim angliku tak że dostałem negatywny przegląd i pozytywny tego samego dnia. Diagnosta przyczpił się do lamp że zle swiecą (miał rację bo miałem małe zderzenie ze zwierzyna leśna i lampa sie przestawila) , ustawił ją odpowiednio i dał pozytywny papierek zielony Pass.
  6. To jest ten sam przegląd tylko coś diagnoście nie pasowało i nie przeszedł go od strzała w innych latach jest podobnie ale musiały być większe usterki i właściciel usunął je i po kilku dniach przeszedł przegląd . Tak samo jest w UK masz tydzień na usunięcie usterek i dostajesz pozytywny wpis a negatywny jest zanotowany w historii . Co do autka to wydaje się na godna uwagi sztukę tylko te lampy bym zmienił chyba ze to folia ?
  7. Może i masz racje nie wnikam ale kolega chciał odkodowac vin i moim zdaniem jest to najszybsza i najłatwiejsza opcja. Jak znasz inny lepszy sposób to się podziel.
  8. Wejdź na stronkę autodna albo inny portal zapłać 30 zł i masz odkodowany i może będą jakieś informacje o przebytych szkodach i wiele więcej. Co do ceny to bardzo atrakcyjna tak wiec lepiej miej oczy szeroko otwarte jak będziesz go oglądał. I coś jest nie tak ze ma na progach s-line i dokładki na drzwiach a reszt jest seria. Jak rozkodujesz vin to wyskoczy ci czy miał s-line. Bo może być ze miał ale był bity i poskładali go na tańszych elementach od serii.
  9. hascher85

    Audi A4 B7

    Brakuje tylko obnizonego zawieszenia i jest komplet. Dla tego ja wolałem dopłacić i mieć z głowy szukanie części i modzenie s-line od podstaw.Pozdrawiam
  10. możesz mi napisać jaka kwota cie interesuje i czy masz wersje Pro.
  11. hascher85

    Ocena Audi A4 1,8T

    Ja bym nie kupował od tego gościa. Jak ja szukalem swojej rok temu to obserwowalem jego oferty i odwalil numer ze po kilku miesiacach stania audi na ogloszeniu usunał ja i przerobil na s-line zmienil przebieg i cos tam jeszcze nie grało.Tak więc jak chcesz ja ogladac to zrób to dokladnie, popros o vin i sprawdz historię i wersję wyposażenia.
  12. hascher85

    Audi A4 B7

    Prawdę prawi.
  13. hascher85

    Audi A4 B7

    Nie chodzilo mi o to żeby dopłacać za wydech tylko s-line, podwojny wydech ma kazda 1.8T. A co do pewnej wersji s-line z zawieszeniem i wszystkimi dodatkami , to trzeba poprosić sprzedawce o vin i go na necie odkodować, wtedy masz pewność ze takka wersja wyjechala z fabryki.
  14. czy dalej masz na sprzedaz OBDeleven ?
  15. hascher85

    Audi A4 B7

    No właśnie coś w tym jest ale warto dopłacić za s-line. Bo wygląd w wersji z dwoma rurami w s-line robi robotę. ?
×
×
  • Create New...