Skocz do zawartości

hascher85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hascher85

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hascher85

0

Reputacja

  1. Czemu masz mieszane odczucia. Co cie niepokoi. A to ładnie ci wyszło ja mam dużo porobione ale wynik słaby.
  2. Kolego już pewnie za późno napisze. Ale może przyda się innym , ja kupiłem od nich hybrydę k003 do mojego BFB jakoś w lipcu, założyłem jeszcze tip z kwasowki. Na hamowni dużo nie uzyskałem w porównaniu do stage 1 było 198 km a jest 220 km ale przyczyna jest pompa paliwa nie daje rady już. Co do turbo to fajnie się sprawuje przejechane 20 tys. I wszystko na plus wstaje podobnie ale nie ma turbo dziury i auto ciągnie jak samolot.
  3. hascher85

    TIP 1.8 T BFB

    Dzięki tez tak myślałem bo sai usuwałem sam i mówiłem mechanikowi ale mnie nie słuchał jak będę miał chwile to po przedkładam to jak uważam i jak moc nie wróci to odezwę się i pojadę. Dzięki za pomoc piwko się należy
  4. hascher85

    TIP 1.8 T BFB

    Właśnie mam ten obrazek i podpiąłem jak należy tylko mam jedno wyjście z TIP zaślepione śrobka. I nie podpięty taki metalowy przewód przy filtrze powietrza z takim jak by zaworkiem zwrotnym. Mechanik twierdzi ze to jest od spalin i ze jak wywaliłem sai to on jest nie podpięty i tak było. Ale ja kojarzę ze od sai to były grube rury a nie takie cienkie. Dla tego jak bym miał zdjęcie co i gdzie to bym był pewny tego.
  5. hascher85

    TIP 1.8 T BFB

    Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mój problem polega na tym ze kupiłem TIP z kwasowki i turbo hybrydę. Miał być stage 2 bo 200 kucy już się znudziły.Dałem auto do mechanika i mi tak pomieszał podciśnienia ze najpierw jak pojechałem na hamowanie to nie mialem sterowania grucha turbiny i przeładowała do 1.7 bar, nie podłączył prawidłowo N75. A następnym razem jak już myślałem ze jest ok. To nie doładowuje mam teraz doładowanie 0.3 bar i 150 koników. czy ktoś by mi podesłał zdjęcie lub schemat jak ma być podpięty TIP. Bo wydaje mi się ze to jest przyczyną. Niestety ja tego nie rozbierałem i nie mam pojęcia co może być złe.
  6. Spoko dzięki za zainteresowanie .
  7. czy możesz mi to bardziej wyjasnic . jak mozna te kody wyciagnac czy wygenerowac albo odczytac.
  8. To mogę prosić o kod i czy masz może do innych sterowników czy to ten jeden pasuje do wszystkich.
  9. no właśnie chciałem sobie delikatnie obroty podnieść na biegu jałowym bo mam wibracje a jak włacze klime i obroty skoczą o jakies 30 do góry to mam aksamitna prace bez wibracji.czyli rozumiem ze do tego sterownika sie nie dostane bo nie ma kodu do niego czy nawet jak bym zdobył kod to i tak nic nie zmienię.
  10. Witam wszystkich i proszę o pomoc.Potrzebuję kod dostępu do silnika bfb kodowanie w VCDS. Przeszukałem internety i jedyne co znalazłem to uniwersalny kod 12233, niestety nie pasuje.
  11. hascher85

    Vcds

    Czy mogę dostać informacje czy posiadasz dalej ten kabel jak tak to jaka cena
  12. Tak jak kolega pisze przedstawiam zdjęcie jak wyglada smog po oryginalnych 210 tys.
  13. możesz mi napisać jaka kwota cie interesuje i czy masz wersje Pro.
  14. czy dalej masz na sprzedaz OBDeleven ?
  15. hascher85

    LPG a turbo

    Stardowa przypadłość naszych 1.8T króciec plastikowy z tyłu silnika, tez wymienialem. Ja na gazie mam tak samo a może nawet lepiej zbierający się auto, ale wfotel mnie nie wbija :P. Co do jazdy na PB to zmień gazownika bo nie po to gaz zakładałeś żeby teraz na benzynie latać. Ja miałem tak ustawiony gaz zavpierwszym razem że na pierwszym serwisie po 1000km chłopaki prawie nic nie zmieniali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...