Skocz do zawartości

lutnik

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lutnik

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Mława

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lutnik

1

Reputacja

  1. Witam CHIP z 163 na 200km/300nm Po Chipie NA ZIMNYM w zakresie gdy czuć że turbo wstaje +/-2500-3500obr/min (a może i w całym zakresie bo potem juz silnik zagłusza i nie slychać)- słychać przerywany świst na ciepłym cisza, spokój. podejrzewałem turbo i za kilka dni napisalem do tunera -Tuner określił ze turbo już zdycha i ze po chipie turbo głośniej chodzi ze to moze byc to . Jezdze z tym już 3 miesiące i w końcu postawnowiłem rozwiązac problem. w internecie ciężko znalezc informacje wychodzi an to ze to turbo, łancuch/napinacz lub kolektor wydechowy jednak korekta dlugoterminowa na poziomie ~-4% więc lewego znacząco nie łapie. (raz była sytuacja ze szarpało silnikiem ale sie unormowało koretkta 032 po tym była -11%). Cały przerywany świst jest tylko na zimnym. podsyłam filmik(nagrany pod maska podczas jazdy) auto kręcone do max 3 tys. W 00:09, 00:37 sec i 1:12 to najbardziej słychać - na zywo ma to charakter przerywanego świstu jakby przerywany świst łopatek turbo - takbym to dzwiekowo opisał. Może ktos spotkał się z czymś takim ? i potrafi wstępnie coś powiedzieć. Auto planuje postawić do mechanika na przegląd pod tym katem ale warto by było mu cos podpowiedziec bo za szukanie przyczyn on srogo bierze najlepiej by wymieniał wszystko pokolei niż szukał przyczyn ( czas to pieniądz) - typowy serwis/wymieniacz. Na chwilę obecna nie mam możliwości zrobienia logów. kolektor.mp4
  2. Cześć, Chce pomalować zaciski na czerwono, chce aby to była "zwykła' czerwień nie wchodząca w bordo czy pomarańcz. Mam spray Ral 3002 - wydaje się zbyt bordowy oraz Ral 3020 - wydaje się zbyt wchodzący w pomarańcz. chciałbym coś pośredniego miedzy tymi kolorami jaśniejszy niż RAL 3002 ciemniejszy niż RAL 3020. Myślę nad RAL 3028 ale boję się, że on będzie jaśniejszy niż 3020. Dacie rade coś polecic.
  3. Witam Kupiłem zestaw hamulców 320/288. O ile przód zregeneruje i założę o tyle tył słyszałem, że nie warto regenerować tylko dać nowe zaciski bo mają jakąś wadę i lepiej kupić alu nowe. regenerował ktoś tylne ? Prawda to że regeneracja nie sprawdza się ?
  4. masz ochote i czas wyjasnic na priv ogolnikowo jak to działa itp ?
  5. w 1.9Tdi w Leonie spotkałem się z czymś takim jak 2 mapy ( zielona i czerwona) które przełączało się przyciskiem. Wiesz może na jakiej zasadzie to mogło działać?
  6. Witam obecnie mam 200km/300nm - turbo seria, dmic , wtryski BEX planuje wystroić na 230/xxnm pojezdzic poobserwowac auto - turbo hybryda k03, dsmic, wtryski BAM Czy gdy zgram sobie obecna mape 200km i wystroję nowa mape na 230KM wkladajac nowe graty( hybryda,wtryski BAM) to bede mogl wrocic w przyszlosci do poprzedniej mapy wgrywając ją i wstawiajac poprzednie graty(k03 seria, wtryski BEX) ?
  7. a ona pasuje p&p ? z hybrydami ostatnio różnie wychodzi i tak nie jestem przekonany.
  8. Witam Powoli kończy mi się powoli seryjne turbo w BFB. Stąd mam kilka pytań: 1. ile mocy ogarnia turbo BEXowe i czy pasuje p&p ? 2. Dać turbo BEX, swoją robić na hybrydę czy brać jeszcze inną? 3. kogo polecacie do regeneracji i budowania hybrydy? Gdzie robiliście ? Geremi ostatnio zbiera trochę słabe opinie. Perun turbo? Top Mar? 4. jakie są dopuszczalne luzy wirnika przy tipie ? osiowe - brak luzu ? poprzeczne 1-2mm ?
  9. Witam Jestem po chipie u dość znanego tunera ( narazie bez nazw, imion,nazwisk) Jestem w temacie chipów dość ciemny i chciałbym zapytać czy wszystko zostało zrobioone jak trzeba. Zależało mi dobrym i i indywidualnym strojeniu. Otóż cała wizyta składała się z: a)na serii: 1)logi( z tego co widziałem sprawdzany zapłon ( cofki chyba były), doladowanie) + hamownia 2)potem zjazd do niego , gdzie zniknął na 15 min i wrócił z programem( zawierał usunięty SAI i korekcje czujnika stukowego by usunac te cofki czy cos), w tym czasie jego kolega montowal wtryski BEX, wgrał program w około 10-15min MPSem b) po programie 3) przejażdżka znów logi/hamownia, i zjadz na baze 4)zwiekszenie doładowania i znów przejażdżka i tyle, wszystko chodzi , jeżdzi. Doładowanie 1.1B dał - efekt fajny. Wszystko trwało jakieś 2 godziny. Czy tak to powinno wyglądać. Głównie mam na myśli to że po logach wstępnych przygotowanie programu z usunięciiem SAI zajeło mu 15 min. Tak wygląda indywidualne strojenie czy to jakiś gotowiec ?
  10. pamietasz jakie bloki ? i sprawdzac to na zimnym ?
  11. Witam mam problem z klimatyzacją w b7. Problem polega na tym, że ciężko wypośrodkować jej działanie. Gdy ustawie np 20 st czasem dmucha gorące a i innym razem lodowate. Np gdy ustawie te 20 st i wali gorące i zmniejsze o 1st to wali lodowate zamiast lekko obniżyć temp. Wie ktos moze o co chodzi ?
  12. Czy ktos poradzil sobie z podlaczeniem dv wg tego opisu? nie trzeba przedluzac kwasowka/?
  13. Witajcie Posiada ktoś poradnik, schemat (cokolwiek co pomoże) lub opisze jak zamontować prawy IC z 2.0tfsi b7 do 1.8T b7 ?
  14. Witam Posiadam audi B7 1.8T BFB Zdiagnozowane przez tunera chciałbym podnieść moc do około 195-200 KM Na początek zmiana wtrysków (bex) i MAPA, BEZ DP by zobaczyć jak lata. Jednak już chciałbym mieć wiedzę o IC. 1.Jaki IC wybrać na tą moc? Czy te z FMIC.eu robi robotę ? Jeśli tak to jaki dla mojego auta wybrać pod tą moc ? 2. NIe chce pozbywać się kata czy to dyskwalifikuje chip i jego sens, jakoś szczególnie szkodzi ? Tuner twierdzi, że nie m to dużego wpływu jedynie może nieco mniej wypluć mocy. 3.Czy po zrobieniu wtrysków i mapy i np za 2 msc zdecyduje sie na IC bedzie wymagana koretka softu ? Czy tylko montaż
×
×
  • Dodaj nową pozycję...