matres85
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O matres85
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
568 wyświetleń profilu
Osiągnięcia matres85
0
Reputacja
-
Dość ciekawe zastosowanie tempomatu. Można wiedzieć do czego Ci to potrzebne?
-
Temat wiele razy poruszany na forum. Na LPG forum masz mapę z polecanymi gazownikami. Zasady są proste dobre graty i ogarnięty gazownik gwarantuje spokój na długi czas.
-
Parownik do 150KM do auta z 163KM serio? Naprawdę nie szkoda Wam tego silnika?
-
Cena lekko ponad 3k i ogarnięty gazownik polecany na forum. Tutaj nie ma co oszczędzać ani na montażu ani na komponentach. Bo jak jakiś druciarz spartaczy to nie dojdziesz do ładu.
-
A z mocą nie ma problemu jak już odpali? Może przydało by się zrobić logi i wrzucić żeby ktoś zerknął.
-
Może na jakimś szrocie uda się coś wydłubać. Czasem można wejść i wyciągnąć co komu pasuje za grosze.
-
Zakładałeś ori czujnik czy jakiś zamiennik?
-
Skłaniał bym się ku wałowi, zważywszy że jak napisałeś słychać stuki przy obracaniu.
-
Audi a4 1.8T bfb zimny start po wymianie nowego rozrządu.
matres85 odpowiedział(a) na Konradowski temat w 1.8T
Ja u siebie zakładałem zestaw Conti/SNR i cisza jak przed wymianą. Nie warto tutaj oszczędzać. -
Kluczem ampulowym na przedłużce i grzechotce.
-
Czyli jeśli długo się nie utrzymuje to dobrze czy źle i kiedy poznać jak pierścienie są zapieczone?
-
Panowie jak długo powinna się utrzymywać nafta w cylindrach? Po zalaniu po 150ml nafty w 3 zleciała po 2h a w jednym po 4h jeszcze była?
-
Ja czekałem kilka dni, wszystko dopracowane idealnie i żadnych poprawek, samochód śmiga aż miło. Ustawiony od razu idealnie, brak różnicy w mocy, brak błędów itp, instalacji prawie nie widać.
-
Montował soul87 jestem mega zadowolony
-
Dzisiaj u siebie wyczyściłem miskę, poszło w miarę gładko dzięki temu opisowi - dzięki wielkie. Nie opuszczałem sanek, a silnik podnosiłem od dołu za skrzynię - trochę trudniej ale dało rade. U mnie smok był zabity połamanymi plastikami, kawałkami zielonego drobnego silikonu i nagarem. Co ciekawe nie było żadnego problemu z odkręceniem śrub, w moim aucie nie występuje „Bitch Bolt”.