Skocz do zawartości

matres85

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matres85

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

568 wyświetleń profilu

Osiągnięcia matres85

0

Reputacja

  1. matres85

    Tempomat

    Dość ciekawe zastosowanie tempomatu. Można wiedzieć do czego Ci to potrzebne?
  2. Temat wiele razy poruszany na forum. Na LPG forum masz mapę z polecanymi gazownikami. Zasady są proste dobre graty i ogarnięty gazownik gwarantuje spokój na długi czas.
  3. matres85

    LPG a turbo

    Parownik do 150KM do auta z 163KM serio? Naprawdę nie szkoda Wam tego silnika?
  4. Cena lekko ponad 3k i ogarnięty gazownik polecany na forum. Tutaj nie ma co oszczędzać ani na montażu ani na komponentach. Bo jak jakiś druciarz spartaczy to nie dojdziesz do ładu.
  5. A z mocą nie ma problemu jak już odpali? Może przydało by się zrobić logi i wrzucić żeby ktoś zerknął.
  6. Może na jakimś szrocie uda się coś wydłubać. Czasem można wejść i wyciągnąć co komu pasuje za grosze.
  7. matres85

    Nie chce odpalić

    Zakładałeś ori czujnik czy jakiś zamiennik?
  8. Skłaniał bym się ku wałowi, zważywszy że jak napisałeś słychać stuki przy obracaniu.
  9. Ja u siebie zakładałem zestaw Conti/SNR i cisza jak przed wymianą. Nie warto tutaj oszczędzać.
  10. Kluczem ampulowym na przedłużce i grzechotce.
  11. Czyli jeśli długo się nie utrzymuje to dobrze czy źle i kiedy poznać jak pierścienie są zapieczone?
  12. Panowie jak długo powinna się utrzymywać nafta w cylindrach? Po zalaniu po 150ml nafty w 3 zleciała po 2h a w jednym po 4h jeszcze była?
  13. Ja czekałem kilka dni, wszystko dopracowane idealnie i żadnych poprawek, samochód śmiga aż miło. Ustawiony od razu idealnie, brak różnicy w mocy, brak błędów itp, instalacji prawie nie widać.
  14. Montował soul87 jestem mega zadowolony
  15. Dzisiaj u siebie wyczyściłem miskę, poszło w miarę gładko dzięki temu opisowi - dzięki wielkie. Nie opuszczałem sanek, a silnik podnosiłem od dołu za skrzynię - trochę trudniej ale dało rade. U mnie smok był zabity połamanymi plastikami, kawałkami zielonego drobnego silikonu i nagarem. Co ciekawe nie było żadnego problemu z odkręceniem śrub, w moim aucie nie występuje „Bitch Bolt”.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...