Jump to content

ew89cia

Pasjonat
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About ew89cia

Informacje

  • First name
    Paweł / Ewa
  • Location
    B-tów / Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Porównanie korbek do skrzyni manualnej - trafne... Nie masz możliwości przeciągnięcia tak biegu w automacie jak to możesz zrobić w manualu. Jeśli szukasz dziadkowozu to s-tronic jest dla ciebie. Jeśli jednak chcesz pogodzić auto rodzinne z czymś sportowym no to odpada. Ale widocznie dla ciebie dziadkowóz z narzuconym trybem conajwyżej sport-dynamic wystarczy:) zakładając ten temat wspomniałem o możliwości wyboru, z której teraz się rezygnuje, a to jest dla mnie osobiście zły kierunek.
  2. Czyżby wielkimi krokami zbliżał się koniec skrzyń manualnych w A4kach? W cenniku zarówno niemieckim , angielskim jak i szwajcarskim na rok 2019 próżno szukać Avanta w dieslu w skrzyni manualnej. Jedynie 2 wersje silnikowe benzynowe można jeszcze dobrać z 6 biegową skrzynią. O Quattro możemy zapomnieć. Czy ten trend się pogłębi czy może jednak pójdą po rozum do głowy i wrócą manuala? Szczerze mówiąc kusi mnie B9 bardzo, ale niestety brak Quattro w manualu zniechęca do kupna....
  3. ew89cia

    B9 Fellows

    No dzięki. Przykre że manuala Quattro sport Black się nie dobierze w dieslu. Bardzo przykro...
  4. ew89cia

    B9 Fellows

    Panowie, "Black edition" to jest to samo co w niemieckim konfiguratorze S-Line Black ? Czy każda sline Black / Black edition w avancie ma na tylnych drzwiach znaczek audi czy to jest dodatkowa opcja?
  5. Koło zamachowe jest rzeczywiście o innym oznaczeniu niż w AVJ. Tyle że kolega wyżej co ma AVJ potwierdził, że nie ma problemu, co jest niemożliwe bo już kilka osób na forum to przerabiało. Tak czy owak wystarczy dołożyć starą tarczę do DWUMASY i tą z AWX i wtedy się przekonać samemu. Żałuję, że nie zrobiłem fotek. A żeby nie odbiegać od tematu to powodzenia w podnoszeniu mocy. Ja wkrótce celuję w 300KM i raczej będę robił u kogoś całość ze strojeniem w LPG
  6. Nie pasują Panowie i Panie. Opisywałem to już jakiś czas temu w temacie łącznie z pomiarami. Jeśli wkładacie cały zestaw tarcza docisk łożysko i dwumasa to jest P&P. Jeśli zostawiacie seryjna dwumasę np. z AVJ to musicie się liczyć z tym, że około 4mm trzeba przetoczyć tarczę od AWX OD STRONY DWUMASY(na pewno minimum 2mm, dla pewności więcej ...) albo się to wykona ta czynność sama na aucie. Przecież wystarczy dołożyć tarczę z AWX do DWUMASY z AVJ i dołożyć starą tarczę z AVJ i zobaczyć że jest lipa. Temat powinien być podpięty, aby kolejni nie odkrywali Ameryki na nowo.
  7. Witam, Nie jestem nowym użytkownikiem, z autkiem leci 7 rok i ponad 360tys na liczniku. Aktualnie jest sprzęgło od AWX, nie ma SAI, jest downpipe i chip co dało 190KM (silnik AVJ 1.8T). Planuję za jakiś czas podnieść moc na około 250KM-300KM , co będzie się na pewno wiązało ze zmianą turbiny, dodaniem ic , pewnie wtryskami, pewnie hamulcami, pewnie zmianą instalacji LPG, a na pewno wydech z kwasowki miałby wpaść. I tu pytanie gdzie zrobię całość modyfikacji porządnie, tak abym bym zadowolony na kolejne długie lata. Na pewno należałoby sprawdzić mechanikę gruntownie, powiedzieć mi czy to ma sens przy takim przebiegu, ewentualnie wymienić to co potrzeba, może kute korbowody itp. Interesuje mnie tylko solidna firma na terenie Polski (rejon nie gra roli). Całość miałaby latać na LPG , wydech z kwasowki dla użytkownika codziennego (nic specjalnie głośnego), dobre hamulce i 250KM+ pod maską. Jakie koszta całości szacujecie i kogo polecacie (to powinien być tuner zaznajomiony dobrze z mechanika albo z takimi współpracujący).
  8. Witam, Audi navigation plus rns 4.1 Co potrzebuje kupić aby mieć AUX in? Jakiś kabelek który podepnie się zamiast zmieniarki? Potrzeba coś kodować?
  9. Dla informacji tarcza (po przeróbkach - stoczenie tulei z wielowypustem od strony wklęsłej tarczy o 4mm) i docisk z awx LUKa założone. Dwumasa avj LUKa stara. Wszystko śmiga. Pozdrawiam
  10. Tak więc przyszedł komplet tarcza docisk łożysko LUKa od AWX. Porównałem tarcze i niestety jest ona różna od tarczy avj. Tuleja z wielowypustem po stronie wklęsłej tarczy wystaje poza płaszczyznę okładziny o ok. 4mm więcej niż w tarczy avj. Powoduje to problem , gdyż tuleja z wielowypustem tarczy AWX o 4mm głębiej wchodzi w dwumasę niż przy tarczy AVJ. Jednak po pomiarach dwumasy AVJ , a konkretnie głębokości dopuszczalnej otworu, nie ma tam po prostu na tą tuleje miejsca (brakuje gdzieś 2mm na styk). Więc jak ktoś to w taki sposób złoży, tarcze docisk z AWX a dwumasę z AVJ, to nie ma mocnych musi się te 2mm dotrzeć wymiar, toczenie odbywa się na aucie ;-). Dodatkowo sprzęgło ma prawo się ślizgać póki się nie dotrze, bo tarcza zamiast okładzinami to trze tuleją. Ja tarcze dałem do przetoczenia o wysokość właśnie 4mm. Powinno grać. Także jak ktoś zamierza zostawić dwumasę AVJ a chce wsadzić komplet AWX musi się liczyć z koniecznością podtoczenia tarczy. Możecie temat zamknąć
  11. Panowie, Kilka krótkich i pewnie dla was prostych pytań. Wymieniam sprzęgło aktualnie, skrzynia na stole , podczas wyciągania skrzyni została ona przechylona i wyleciało skądś trochę oleju (podejrzewam że z rurki odpowietrzania?). I krótkie pytania: 1. Czy aby wszystko jest ok że olej wyleciał rurka odpowietrzania skrzyni jeśli ja przechyliliśmy? 2. Wymieniać przy okazji olej w skrzyni czy tylko dolac to co wyleciało? 3. Zakładam że wymieniać, zatem czy do skrzyni FPT olej FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 będzie ok? Może polecacie jakiś inny lepszy? (Norma wg erki do FPT to G052911A2) 4. Ilość jaka wchodzi do skrzyni to 2.75l potwierdzi ktoś? 5. Do wymiany potrzebuje jakieś specjalne klucze? Bo korek wlewowy wygląda mi na torx.
  12. I tego potrzebowałem , dzisiaj zabieram się za operację. dzięki wielkie
  13. Panowie i Panie, Temat krótki, potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Auto : 1,8t quattro AVJ 5 biegów, po chipie na 190km. Obijam seryjna tarczę (AVJ) kevlarem, dwumas zostaje AVJ, kupuję docisk z AWX (sachsa). Czy docisk z awx będzie pasował do tarczy + dwumas z avj?
×
×
  • Create New...