Jump to content

perepeczek

Pasjonat
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About perepeczek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Kupię używane kompletne sprzęgło w dobrym stanie (dwumasa, tarcza, docisk) od modeli AFN, AVB, AWX. Marcin.
  2. Witam. Kupię używane kompletne sprzęgło w dobrym stanie (dwumasa, tarcza, docisk) od modeli AFN, AVB, AWX. Marcin.
  3. Zobacz ofertę sprzęgło (dwumasa+tarcza+docisk) Witam. Kupię używane kompletne sprzęgło w dobrym stanie (dwumasa, tarcza, docisk) od modeli AFN, AVB, AWX. Marcin. Dodający perepeczek Wysłano 19.05.2019 Kategoria Audi A4 B5
  4. Witam. Starałem się przeszukać forum lecz nie znalazłem odpowiedzi. Jak w temacie. Centralny zamek zamyka i otwiera auto tylko przy włączonym zapłonie lub pracującym silniku. Wersja bez pilota. Otwieranie i zamykanie tylko za pomocą kluczyka. Marcin.
  5. Rozgrzany silnik chodzi idealnie, zawsze odpala na dotyk, podobnie jak w dodatnich temepraturach. Dawka rozruchowa była sprawdzana, nie pamiętam wartości ale ustawiona jest dobrze. Czujnik owszem mogę sprawdzić.
  6. Witam. Filmik jest słabej jakości, w tle słychać warczący wentylator (przez mróz hehe). Ale to detale:-) . Dźwięk ukazuje istotę problemu. Nagrywany tabletem przy -12 stopniach Celcjusza. Przy temperaturach powyżej 5 stopni na plusie problemu brak, generalnie im zimniej tym gorzej. Po odpaleniu silnik strasznie nierówno pracuje przez dobre kilka sekund, samochód cały się trzęsie, obroty falują, mnóstwo niebieskiego dymu. Po tym czasie wszystko wraca do normy. Świece sprawne wszystkie, kompresja na wszystkich cylindrach powyżej 30 (zimny silnik, na ciepłym nie chciało mi się już sprawdzać), filtr paliwa nowy, kąt wtrysku prawidłowy, błędów brak, diagnostyka robiona przez doświadczonego forumowicza. Proszę o sugestie. Może uda się coś poprawić. Link: https://www.youtube.com/watch?v=rU02MMOlURQ&feature=youtu.be Pozdrawiam. Marcin.
  7. Normalny objaw. Mo zecior też cyka przy włączonym zapłonie.
  8. perepeczek

    nie odpala

    Jeśli jest tylko cyknięcie podczas przekręcenia na starter, przy braku obrotów rozrusznika, najprawdopodobniej skończył się szczotkotrzymacz, kosztuje około 30-40 PLN, wymiana, posiadając dostęp do kanału, też nie jest trudna.
  9. W audi 80 1z oraz a4 1z tarcze sprzęgłowe są identyczne i mają wymiary o które pytałeś.
  10. Najprostsze rozwiązanie było wyjściem z sytuacji. Wymieniony filtr paliwa i autko nie do poznania.
  11. Witam. Wczoraj postanowiłem wymienić wkład lusterka zew. (mała stłuczka) i zaniepokoiła mnie pewna rzecz. W moim autku z 96' lustra są podgrzewane, włączane przyciskiem od grzania tylnej szyby. Właśnie w tym miejscu pojawia się problem, ponieważ ogrzewania lusterek nie da się wyłączyć tym samym przyciskiem od tylnej szyby (cały czas dochodzi napięcie). Dopiero wyłączenie zapłonu powoduje zanik napięcia na lusterkach. Dlaczego lustra grzeją nawet po wyłączeniu ogrzewania tylnej szyby?? Jak rozwiązać tą sytuację (wydaje mi się że ciągłe grzanie luster szybciej spowoduje przepalenie maty)?? Pozdrawiam. Marcin.
  12. Witam. Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi podpowiedzieć czy kompletne sprzęgło (docisk, tarcza, koło zamachowe) z audi 80 1,9 TDI 1z jest zamienne (czyli identyczne) ze sprzęgłem z a4 1,9 TDI 1z z 96 roku?? Ewentualnie czy docisk i tarczę można dobrać jeszcze od innego modelu audi czy vw?? Będę wdzięczny za wskazówki. Marcin.
  13. Filtr nie mam pojęcia kiedy był wymieniany, właśnie zamówiłem dzisiaj. Zacznę od najprostszej rzeczy, czyli filtra. Zastanawiam się tylko czy filtr paliwa może mieć tak drastyczny wpływ na regulację kąta wtrysku i fatalne przyspieszenie w całym zakresie obrotów?? Poza tym w vagu wg testu elementów wykonawczych przy n108 zmienia się praca silnika, teoretycznie działa. Zobaczę co się będzie działa po wymianie filtra.
  14. Witam. W autku pojawia się ciągle błąd 550, nie przyspiesza tak jak trzeba, powyżej 3 tys czuć przerywanie. Kąt wtrysku ustawiony prawidłowo (ok 51), wężyki posprawdzane, test zaworu 108 zrobiony (silnik zmienia pracę podczas testu wykonawczego, jestem raczkujący w tym temacie, możliwe, że jest jakaś inna procedura). Wydaje mi się, że spalanie też się znacznie zwiększyło (zmieniłem miejsce zaopatrzenia w paliwko, więc do końca nie mogę stwierdzić czy paliwo nie było jakieś dziwne). Wklejam linki z logami dynamicznymi. W miarę możliwości proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin. Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 013) Log (6 - 011) Log (7 - 000)
  15. Witam. Sprawa wygląda następująco. Cofając na parkingu przez pewien moment przyblokował się lewarek zmiany biegów. Po kilku sekundach "odblokował się". Niestety od tego momentu nie da się włożyć piątki, zarówno na zgaszonym silniku jak i zapalonym, przy wciśniętym i wyciśniętym sprzęgle. Wygląda to jakby coś się zablokowało, ruch lewarkiem na miejsce piątki i jest duży opór, którego nawet nie próbowałem przełamywać. Pozostałe biegi działają bez zarzutu, nawet wsteczny ,mimo że jest na tej samej linii co piątka. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem?? Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...