fireman tom

Pasjonat
  • Zawartość

    447
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O fireman tom

  • Urodziny 25.01.1983

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Lokalizacja
    Gorzów Wielkopolski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zobacz ofertę Pompka pedału sprzęgła SACHS do Audi A4 B5 1.9TDI 90KM silnik AHU Sprzedam pompkę pedału sprzęgła, oryginalna SACHS z demontażu z mojego auta. Nr części: 8D1 721 401 Możliwa wysyłka. Cena 20,00 zł Dodający fireman tom Wysłano 27.04.2018 Kategoria Audi A4 B5
  2. Zobacz ofertę Wysprzęglik Audi A4 B5 1.9 TDI 90KM silnik AHU Sprzedam wysprzęglik skrzyni biegów Audi A4 1.9 TDI 90KM silnik o oznaczeniu AHU. Wysprzęglik sprawny, zdemontowany z mojego auta. W skrzyni rozleciał się synchronizator i wymieniałem ją na używaną. Nr części: 8E0 721 257 AMożliwa wysyłka. Cena 20,00 zł Dodający fireman tom Wysłano 27.04.2018 Kategoria Audi A4 B5
  3. Sprzedam wysprzęglik skrzyni biegów Audi A4 1.9 TDI 90KM silnik o oznaczeniu AHU. Wysprzęglik sprawny, zdemontowany z mojego auta. W skrzyni rozleciał się synchronizator i wymieniałem ją na używaną. Nr części: 8E0 721 257 AMożliwa wysyłka.
  4. Sprzedam pompkę pedału sprzęgła, oryginalna SACHS z demontażu z mojego auta. Nr części: 8D1 721 401 Możliwa wysyłka.
  5. Zobacz ofertę Tarcza sprzęgła oryginalna SACHS do Audi A4 B5 1.9 TDI 90KM Witam! Sprzedam tarczę sprzęgła, która pozostała mi po mojej byłej już A4 B5 1.9 TDI silnik AHU. Tarcza oryginalna SACHS, kupiona w hurtowni motoryzacyjnej u jednego z kolegów na forum w komplecie, "przejechała" na aucie tylko 24 tys. km. Zdemontowana ze względu na uszkodzony docisk sprzęgła. Możliwa wysyłka. Nr części: 1862 482 031. Cena: 30zł Cena 30,00 zł Dodający fireman tom Wysłano 27.04.2018 Kategoria Audi A4 B5
  6. Witam! Sprzedam tarczę sprzęgła, która pozostała mi po mojej byłej już A4 B5 1.9 TDI silnik AHU. Tarcza oryginalna SACHS, kupiona w hurtowni motoryzacyjnej u jednego z kolegów na forum w komplecie, "przejechała" na aucie tylko 24 tys. km. Zdemontowana ze względu na uszkodzony docisk sprzęgła. Możliwa wysyłka. Nr części: 1862 482 031. Cena: 30zł
  7. fireman tom

    A jak mam pytanko takie: mam felgi od A4 B5 o oznaczeniu 7J x 16 H2 ET45. Czy będą one pasowały do Golfa 7 Variant, w którym mam felgi o oznaczeniu 6,5J x 16 H2 ET46?? Przyłożyłem tą felgę do Golfa i generalnie wydaje mi się, że pasuje, rozstaw śrub jest ok. Pytam, bo chcę bezpiecznie jeździć. Będę wdzięczny za pomoc:)
  8. fireman tom

    No właśnie jest sporo opinii o 1.4 TSI że po 2012 roku to jest naprawdę dobry silnik. Mam na oku taki z przebiegiem 55 tys. z salonu PL. Ceny faktycznie po nowym roku w dół poszły.
  9. fireman tom

    Myślałem kiedyś nad A3 ale jest za mała. Wolę jednak kombi a golf VII leży mi idealnie bo nie jest ani za duży ani za mały. Podobno 1.4 TSI po 2012 roku są ok i nie sprawiają już kłopotów jak te z pierwszych lat produkcji. Rozrząd jest na pasku i takie tam.
  10. fireman tom

    Wiele w tym racji ale najbardziej boję się chyba tych krótkich dystansów. Nie mam zbyt często okazji przegonić auta w trasie. Myslę, że taką jazdę zniesie chyba lepiej jednak benzyna biorąc pod uwage obecność DPF w dieslu. Pewnie że wolałbym diesla bo jeżdże do tej pory 1.9 TDI silnik AHU. Wiem że spalanie i osiągi to bajka. W zasadzie to jakoś najbardziej przeraża mnie chyba właśnie ten DPF. Jak ktoś jeździ w trasy to spoko, a tak to trochę lipa.
  11. Cześć. Szukam dla siebie Golfa 7. Niestety mam już mętlik w głowie. Na początku chciałem 2.0TDI bo wiadomo, że małe spalanie, super osiągi i wogóle. No właśnie ale są też minusy: problemy z DPF, nieregenerowalne wtryskiwacze. Dlatego zacząłęm brać pod uwagę silnik 1.4TSI 122KM. Spalanie nie jest tragiczne podobno, nie jeżdżę jakiś ogromnych dystansów - w razy w roku ferie lub wakacje. A tak to kilka km S3 do pracy i miasto. Dlatego obawiam się DPF przy takiej jeździe. Do S3 mam 3 km więc zawsze można auto przegonić ale wiadomo że DPF wypala się kiedy chce. Czy faktycznie są z nim aż takie problemy?? Może ktoś z Was coś poradzi i pomoże w rozjaśnieniu w głowie.
  12. fireman tom

    U mnie też powoli ubywało, a później magiel puścił całkowicie:(. Szykuj się na wymianę maglownicy i oby Ci się nie przytrafiło gdzieś w trasie...
  13. fireman tom

    Witam! Nosze się z zamiarem zmiany auta na Audi A4 B7 lub Audi A3 8P. Aktualnie mam B5 1.9 TDI silnik AHU. Na pewno celuję w diesla ale sporo czytałem opinii o silniku 2.0TDI i wszyscy piszą że jest beee, że awaryjny… Jak to jest faktycznie, czy należy się go bać, czy po prostu dla świętego spokoju szukać 1.9TDI?
  14. fireman tom

    Dolałem olej, po przejechaniu ok 2 km w zbiorniczku pusto, wszystko uciekło. Widać olej za osłoną drążka z jednej strony. Czy maglownica z Passata będzie pasować?
  15. fireman tom

    No i pupa blada... Dolałem Total LHM Plus wczoraj żeby nie jeździć poniżej minium. Dolałem pomiędzy min a max. Wróciłem z parkingu gdzie po intensywnym kręceniu kierownicą (ciasno było) zaczęło hałasować wspomaganie - takie jakby tarcie. Zaglądam do zbiorniczka a olej jest spieniony i widać sitko gołe . Dodam tylko że przed dolaniem nic takiego sie nie działo. Czy może to być spowodowane dolewką??