Jump to content

dawid922

Pasjonat
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About dawid922

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dawid922

    uszkodzona maska

    Cześc, Mam podniesiona maskę z lewej strony auta .. Pradopodobnie mechanik zostawił klucze i trzasnął maską. Efekt delikatnie podniesiona przy lampie... Boję się ,ze moze sie otworzyć podczas jazdy.. Czy macie jakiś sprawdzony sposób na to ? z góry dzeiki za odpowiedz Pozdrawiam
  2. Cześć , Mam problem przy skęcie kierownicą .. Przy skrecie do połowy i dalej ... Czym dalej to mocniej słychać wydobywa się dzwiek taki zacierania metalicznego... Trudno opisac ten dzwiek... Najbardziej go słychac bardzo głośno przy skręcie w lewo strone . Przy objechaniu ronda dookoła jest tragednia ... czeste krótkie ruchy w połowie i 75 % skrętu dają okropny efekt hałasowania ... Co to może być ? Pozdrawiam
  3. Cześć, Gdy wlaczam klimatyzacje słychać głośny dzwiek syczenia . Czasem ciezko to ztłumić muzyką ... Dzwiek podobny do ulatniajacego sie gazu z roszczelnionej butli.. Co to może byc ? Z góry dzeiki za odp i pozdrawiam
  4. Cześć, Chce kupic auto od znajomego tylko ma jedna wadę .. jak silnik sie rozgrzeje i auto stoi na wolnych obrotach zaczyna szarpac Bude.. Delikatnie ale czuc , i nie jest to komfortowe ;/ Mówił ,ze sprawdzał na komputerze , był u mechnika i nic nie znalezli ... Co to może myć ? Pozdrawiam z góry dzieki za odp
  5. Cześć, mam parę problemów z silnikiem.. 1. Podczas odpalenia auta gdy jest zimno ok. ponizej 10 lub 5 stopni na + Silnik pracuje nie równomiernie... jak by biał wyskoczyć.. nagle z 700 obrotów wskakuje na 800 za chwile 600... 650.. i skacze z 2-3 sek. przy tym wydając troche białego dymu .. Wymieniłem swięce.. objawy są delikatniejsze (mniej szarpie silnikiem) ale jest to nadal dość mocno zaauważalne.. Wiem ,ze przyczyn może byc duzo .. ale potrzebuje opinie osoby która juz miałą podobny problem lub doświadczonego mechanika który by wiedział od czego sie zabrac lub od jakiej najtanszej cześci zacząc ? 2 . Zaczeło to być nie dawno ok 1 miesiąc temu przez ten czas zdrzayło mi się około 3x. A przecuwam gorsze problemy i wiem ,ze bez przyczyny nic sie nie dzieje.. A mianowicie Odpaliłem silnik i nagle bzzz...... szybki spadek mocy i auto zgasło .. kolejny raz odpalił bzz.. od razu zgasł za trzecim razem odpalił i zaczął normalnie chodzic... Raz musiałęm 3 próbować odpalić .. Czym to może byc spowodowane ? 3. Przy starcie słyszę przelewającą się wode .. Wiem może to być uszczelka ale taki przelew słyszałem juz 2 lata temu i nic .. auto dalej jezdzi Raz miałem objawy gdzie traciłem płyn chłodniczy kazdy mechanik chciał mi wymieniać uszczelkę pod głowicą okazało się ,ze wystarczyło węzyk za 50 zł.. Był przecięty ale podczas jazdy cisnienie rozczelniało węzyk i tracił wodę jak tu zyć ? Bardzo prosze o pomoć w diagnozie. .. Nie chce jechać do mechaników aby mi zaraz całęgo silnika nie chcieli wymianiac hhaa Z góry dzieki za pomoc : )
  6. Cześć , Dzisija jestem po wymianie świec... Poodbno jedna była wypalona ... Coś tam troche lepiej .. ale dalej szarpie przy odpalaniu na zimnym ... Czy ma ktoś moze pomysły od czego dalej zacząć i gdzie szukać ? Z góry dzieki za odp Pozdrawiam
  7. Cześć , To sie dzieje juz drugi początek zimy gdy temperatury schodza ponizej 5 stopni na plusie. Po zapaleniu auta leci duzo białego dymu .. silnik pracuje nierównomiernie bucha , z 700 nagle na 1000 , przeskok na 750 - 900- nagle 1100 obrotów .. podsakuje jak lokomotywa brum brach bruch jak by miał wybuchnać około 4 sekund sie uspokaja obroty zaczynaja tylko falować delikatnie coraz mniej i działa :) Coś mi sie wydaje ,ze juz świece do wymiany ? Prawda ? Nie miałem nigdy takiej sytuacji , jestem laikiem z tym, Wole dopytać się fachowac niz wymieniac na slepo . Proszę o pomoc.
  8. dawid922

    Dziwna usterka

    Cześc, Z góry przepraszam jesli dodałem post nie w tym dziala nie wiem w jakiej kategori mógłbym go zatwierdzić. Mam problem podczas rozpoczęcia jazdy. Jest dziwne piszczenie , nie zaleznie od skretu czy dodawania gazu . Po prostu piszczy coś pod maską przez ok 10 sek po starcie, może jakiś stary pasek ? Ktoś wie może od czego mógłbym sie zabrać ? Pozdro
  9. Nie... wymieniłem termostat na razie działa dobrze i pecherze maja zniknać nie kopci na biało ani olej nie leci .. Gdzie kupić taki tester ?
  10. Cześć, Niestety ,właczyła mi się kontrolka z kluczem od braku płynu w ukłądzie. Dopełniłem cały zbiorniczek którego brakowało jaki 0.5 l oleju do silnika również zabrakło .. Dalej kontrolka się włącza.. Raz po dopiero po 30 km a czasem od razu jak odpale mimo tego ,ze płyn dalej jest. Płyn chłodzący zimny ... chyba ,ze zdąze przejechac pare km i nagrzac silnik przed właczeniem kontrolki braku płynu. Wymieniam jutro termostat podobno może się zacinać ... !! Odkryłem pęcherze powietrza na bagnecie oleju czy na 100 % musi to byc uszczelka do wymiany ? za 5 dni jadę do Angli !! Proszę o pomoc , Pozdrawiam z góry dzieki za odp .
  11. Chodzi mi tylko o sam dekielek schowka. W tym temacie nie ma opisu wymiany dekielka ;(
  12. Cześć , Czy ktoś wie jak wymienić dekielek schowka ? Niestety, nie wiem jak sie do tego dobrać .. a nie ma żadych filmów na yt. Z góry dzieki za odp : ) nie
  13. Dodam ,ze znajomy sprawdził olej w silniku i był na minimum ... silnik zjadł 0.5 l na 3 tys km oleju i są pęcherze powietrza w oleju .... Uszczelka pod głowica ?
  14. Cześć, Miałem sytuacje w której poprzeż węzyk uciekł mi płyn chłodniczy, dosłownie nic nie zostało płynu na układzie, termostat pokazał ok. 92 stopnie ledwo się podnosząc i zadziałał czujnik Auto przestało palić i prawie spuchł mi silnik ... po ostygnięciu musiałem wymienić węzyk, płyn . Po przejechaniu ok. 3 tys km od razzu po odpaleniu auta zadziałał czujnik braku płynu chłodniczego. W zbiorniczku nie było płynu dolałem ok 1.5 l. Mimo tego ,ze jest pełen zbiorniczek czujnik nadal pokazuje braki .. Pojechałem w trase 20 km z odpalonym na maxa gorącym nawiewem i temperatura silnika była max 65stopni gdy wyłaczyłem szybko podniosła się do 90. i opadła do 65 stopni z piszczącym czujnikiem braku płynu chłodzącego . Co moze być przyczyna ? co robić ? Z góry dzieki za odp
×
×
  • Create New...