Skocz do zawartości

Kuśmier

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kuśmier

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kuśmier

0

Reputacja

  1. Kuśmier

    Oznaczenie tylnego mostu.

    WItam, mam podobne pytanie, do skrzyni CTF jakie oznaczenie tylnego mozstu w A4 B5 1.8T? W ogole gdzie znajde oznaczenie na tylnym moscie bo szukałem ale nie moge znalezc?
  2. Jak zajechałem swoją pompe kiedyś tam dwno dawno temu to miałem taki sam objaw, ale wyło niemiłosiernie. Cena pompy do B5 nie zabija, za 80zł dostaniesz używany oryginał.
  3. Sporubuj zalac czerwonym płynem, ja mam zalane atf bo tak mi poradził gosc ktory regenerowal mi przekladnie. Czerwony plyn jest gestszy i ma ponoć lepsze właściwości smarujące, zielony jest rzadziutki i mogą wystpowa problemy ze wspomaganiem na wolnych obrotach - tak mi powiedział. U mnie na czerwonym płynie kierownica chodzi jak masełko.
  4. Już jest ok, kupiłem zamiennik FEBI za 265zł Przewód był troche dłuższy niz ten zdemontowany ale wszystko działa, praktycznie wspomagania nie słychac.
  5. Witam. W moim samochodzie (A4 B5 1.8T 96r) mam problem ze wspomaganiem. Od zawsze borykałem się z wyjącą pompą wspomagania. Próbowałem już wymiany pompy na ori używkę, wymian płynu - bez zmian. Wczoraj zamontowałem przekładnię po regeneracji (musiałem zregenerować bo zaczęła lać i zacinać się, ponadto uszkodzona była głowiczka czy coś takiego prawdopodobnie przez zbyt niskie ciśnienie - tak powiedział Pan który regenerował). Założyłem tez pompę wspomagania do której ów Pan zaglądał i powiedział że jest w bdb stanie, prawie jak nowa. Cały układ dokładnie wypłukany, zalany świeżym płynem. Efekty: Wspomaganie chodzi ok, lekko i płynnie ale słychać wycie pompy, szczególnie dodając gazu, na wolnych obrotach niesłyszalne. W zbiorniku spokój, brak bąbelków, płyn praktycznie nie drgnie. Sitko w zbiorniku drożne, dokładnie wypłukane. Wycie jest identyczne jak przed regeneracją tego wszystkiego i niezależnie od tego którą pompę zamontuje. Zawór zwrotny wkręcany do maglownicy wymieniony jakieś 2 miesiące temu. Olej dość mocno się grzeje (po przejechaniu 7-8km ma jakieś 80st) Przed regeneracją było tak, że po wymianie oleju i wypłukaniu układu (zawsze lałem zielony) robił się po jakimś czasie czarny (półroczny olej spuszczony z układu jest czarny jak silnikowy po 15tys km) Kiedyś dawno dawno temu wymieniałem jeszcze przewód ciśnieniowy na ori używany (nie zakuwany tylko cały oryginalny) bo tamten stary lał, wymieniłem razem z płynem i od tego czasu wycie jest głośniejsze. Wyśle że po tym opisie ( o ile komuś chciało się dokładnie go przeczytać ;p ) odpowiedź wydaje się prosta - że walnięty jest przewód ciśnieniowy, ale chciałbym żeby ktoś mnie w tym utwierdził zanim kupie następny przewód. Gdzieś czytałem że można dostać zamiennik febi bilstein - gdzie i czy to jest coś warte? W ASO w Krakowie chcą 1300zł za ori... W ogóle co tam się w tym wężu psuje??
  6. Czyli wiąże się to z wylutowaniem układu tak? Kolego szogun0 widze że zajmujesz się wyświetlaczami FIS, jaki koszt był by wymiany w moim liczniku? 96rok pełny fis.
  7. Witam. Mam A4 B5 1996r. Licznik z pełnym fisem, który ostatnio wymieniałem z powodu awarii. Jak nie trudno się domyślić mam rozbieżności w przebiegach, co strasznie mnie denerwuje. Próbowałem skorygować przebieg kablem Vag Commander 3.6 ale nie da rady (chyba ze robie coś żle). Odczytuje programem dane icznika, wpisuje odpowiednia wartosc przebiegu i daje change. Licznik po chwili gaśnie i wlacza sie od nowa ale przebieg się nie zmienia tylko pozostaje taki jak był, nawet po kliknięciu opcji WRITE. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy jakiś kabel da rade temu licznikowi (moze VAG TACHO?)? Mowa o tym najstarszym liczniku sprzed 1 liftu. Proszę o nie pisanie uwag typu ,,cofanie liczników to przestępstwo" bo temat jest o 17letnim samochodzie którego nie mam w planach sprzedawać przez najbliższe kilka lat...
  8. OK w takim razie jutro będę sprawdzal zarowki i mase. Nie mam ledow nigdzie, za to mam xenony nie oryginalne, ALE: Po zamontowaniu xenonow nie wyskakiwał błąd. Problem zaczal się gdy szukałem kabla na którym jest 12V po wlaczeniu swiatel do podlaczenia pzrekaznika spryskow lamp, wtedy wlaczalem i gasiłem swiatla kilka razy pod rząd wpinając się multimetrem pod kostke przy pająku. Nagle zaczelo wyrzucać mi ten błąd wiec wsadziłem zwykle zarowki halogenowe bo myslalem ze przetwornica padła. Okazalo sie ze to moduł, bo wymiana zarowek nie przyniosła skutku. Po wymianie modułu ostrzegania o przepalonej zarowce jest tak jak napisałem w 1 poscie. Może faktycznie ktoras mase przypalilo przez to wlaczanie i wylaczanie. do kolegi wiatrol: u mnie tez jest tak ze po wlaczeniu zapłonu swieci się brems licht i dopiero po nacisnieniu hamulca gasnie wiec to chyba normalne w tym modelu ;p
  9. Witam, mam taki problem: Po włączeniu mijania na FIS wywala mi błąd przepalonej żarówki który po chwili odrazu znika. Wymieniłem już moduł który za to odpowiada i dalej mam to samo. Zarówki są ok. Błąd wyskakuje nie zawsze, ale jest to jakies 7/10 razy jesli wlacze swiatła po postoju. Jeśli wlacze śwaitła ponownie to błąd nie wyskakuje. Miał ktos taki problem? Gdzie szukac przyczyny?
  10. Tak mam ta czerwoną kostke oczywiście. Czyli wpinam 1 wyprowadzenie czujnika do pinu 9 a 2gi koniec do masy tak? Wielkie dzieki za pomoc Tak przy okazji jeszcze jest opcja uruchomienia funkcji wyswietlania otwartch drzwi czy te zegary tego nie mają?
  11. Witam, przy okazji że zmieniam zbiornik sprysków na taki na 2 pompki z polifta oraz jako że jest tam czujnik poziomu płynu to chciałbym go podłaczyć. I teraz mam pytanie: Czy da się go podłączyć do zegarów z pełnym fisem a4 1996 rok? Zegary mam te stare z wtyczkami niebieską i żóltą. Przeglądałem rozpiske pinów ale nie znalazłem tego wyprowadzenia. Kiedyś bawiłem sie kodowaniem tego licznika i da się tą funkcje uruchomić, tylko gdzie się podpiąć.. Nie chce upalić zegarów.
  12. Sprzedawca zapewnia ze ,,sa to zamienniki niemieckiej firmy bugiad'' wiadomo pewnosci nie mozna miec ze to nie chiny Kolego mozesz podesłać jakis link do napinacza godnego polecenia za rozsadne pieniadze? Bo za 300zl to bym sie faktycznie nie paprał w same ślizgi. Oczywiście bez czujnika bo u mnie nie ma. Jakiś łańcuch do tego by sie przydał Z góry dzieki.
  13. Witam, co myślicie o wymianie samych ślizgów napinacza łańcuszka rozrządu? Znalazłem na allegro za psie pieniądze w porównaniu z całym napinaczem. Czy lepiej odżałować i dołożyć na nowy napinacz? Mam silnik turbo więc bez zmiennych faz.
  14. Witam. Czy ktoś może podać mi informacje ile oleju wchodzi do skrzyni a ile do tylnego dyfra? Samochod to A4 B5 Quattro silnik 1.8T AEB 1996rok. Do skrzyni idzie taki sam olej jak do dyfra? (75W90) Torsen ma olej wspolny ze skrzynia czy osobny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...