Skocz do zawartości

krzysius

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysius

Informacje

  • Imię
    krzysiek
  • Miasto
    dolnośląskie legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzysius

1

Reputacja

  1. -zalać płynem ,odpalić silnik i niech pracuje na jałowych obrotach( ogrzewanie wewnątrz na maksa,wentylator bieg 1). - włączy się wentylator ,zgasić silnik i odczekać parę minut. -uzupełnić płyn i odpalić, niech pracuje aż oba węże będą gorące.(przytrzymać obroty ok 3 tys ok 3 min) -zgasić silnik odczekać kilka minut ,dolać płyn -koniec
  2. i co kupił ktoś downpipa o kolegi Tomasz?
  3. jakim sprzętem odpytywałeś sterownik silnika? Bo coś mi nie gra. Skasuj błędy ,pojezdzij trochę i odpytaj elektronikę VAS lub VCDS i w tedy pokaz jakie są błędy.
  4. odpuszczam szukanie cofających się zapłonów ,nie będę pakował kasy w szukanie tego( 3 stopnie). Szczelność dolotu zrobiona i jest ok Mam założone LPG a na tym paliwie cofania nie mam .No i jeszcze turbo póżno wstaje ale muszę kata odsunąć i w tedy wszystko będzie ok(o tym jeszcze napiszę) Zrobiłem program i powiem tak,jedzie jak WŚCIEKŁY.
  5. Dobra , w sobotę jeszcze raz sprawdzę szczelność dolotu DV i wywalę kata .No i zrobię logi .....
  6. pompa paliwa na krótko, wtryski wyjmujesz z kolektora .Pojemnik na paliwo ,wtyczka na wtrysk. podajesz 12v na każdy wtryskiwacz przez 30 sek i patrzysz ile nalał i wyciągasz wnioski
  7. Przesyłam logi BEX: poprawione przepływka nowa ,szczelność dolotu sprawdzona ,wtryski zamienione,ciśnienie paliwa dynamiczne 4 (Bar), turbina "nowa". Czekam na sugestie. http://vaglogi.pl/log-002_033_3TW1y2o.html http://vaglogi.pl/log-115_118_A6Ze2.html http://vaglogi.pl/log-003_020_xYDV3M6.html
  8. sprawdż podciśnienia i samo serwo a nie wymieniaj nic na na pałe!!!
  9. A silnik miałeś mocno rozgrzany ? U mnie na zimnym nie ma cofania zapłonu na pb, cofa dopiero przy 90st. Dziś logi wstawię. Zamień wtryski miejscami i zobacz.
  10. A ile powinno być mam stukowe spalanie i chcę mieć same 0 .
  11. zobacz czy nie masz "wulkanu w zbiorniczku" na pracującym silniku
  12. Mam ten sam problem w swoim BEX .Cofa zapłony na pb 98 ok 3 -5 stopni ale dopiero jak jest rozgrzany. Na LPG problemu nie ma .Silnik i głowica zrobione . Ciśnienie paliwa mierzone dynamicznie i jest ok wtryski podmienione. Swiece właściwe ale jeszcze jutro podmienię cewki zapłonowe. Myślę,że rozwiążemy temat .Logi wstawię na weekend. No i jeszcze mam w 33 bloku na Pb wartość po 20 km jazdy ok 0,87%. Ile ma wynosić zapłon w 93 grupie ,ja mam -3 stopnie i to jest stała wartość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...