Jump to content

kubajvc

Pasjonat
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About kubajvc

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Widzisz Tylko problem w tym że ja porównuje dokładnie takie same Audi A4 2010 z takim samym silnikiem 2 l o oznaczeniu caga tylko że jedna jest w skrzyni manualnej A moja jest skrzyni automatycznej i różnica w spalaniu jest 2 litry jadąc na tempomacie autostradą obok siebie z tą samą prędkością na odcinku na przykład 2 km Ewidentnie moja pali więcej i nie sądzę by to było przez automatyczna skrzynie. Wydaje mi się że kiedyś paliła znacznie mniej. Nie wiem od czego zacząć diagnostykę.
  2. Dziekuje za info nie dotykam . Gdzie szukac przyczyn wysokiego spalania prócz temperatury ?
  3. To wszystko jest ok. Obroty są ok odpalanie jest ok chociaż jak odpalam rano to najpierw są wyższe obroty tak na ułamek sekundy gdzieś z 1200 może 1300 i dopiero potem spada na 900 i jest później idealnie cały czas.
  4. Dzięki wielkie za zainteresowanie się problemem . Termostat mam nowy i sprawny ale faktycznie zerknę jeszcze czy któryś czujnik nie przekłamuje . Test wykonywałem na wyłączonym wszystkim . Jak włączyłem klimę i radio to miałem 1,3 mg/ stroke Ciesze sie ze tragedii nie ma ale mimo to chciałbym jakoś zareagować na podwyższona wartość może jakiś magiczny środek ?
  5. Silnik CAGA + multitronic Witam . Zauważyłem ze moje auto więcej pali niz inne Porównanie mam tylko do takiego samego ale ze skrzynia manualna różnica spora bo 2 litry na trasie około litra w mieście . Filtry nowe olej nowy wszystko sprawne Sprawdziłem wtryski i o to co otrzymałem Dodatkowo powiem ze DPF jest i Ma około 12 g sadzy Silnik pracuje równo nic nie telepie nie kopci ma moc Po prostu wyższe spalanie mnie niepokoi . Jeżeli coś jest nie tak to czym próbować zwalczyć problem ? Jakieś środki do czyszczenia wtrysków jeżeli tak to jakie ? czy kąt synchronizacji jest ok ?
  6. Panowie jak sprawdzić wtryski ? moja A4 z multitronikiem pali w mieście 10 lekko na trasie ciężko zejść poniżej 7 . jak czytam wasze wypowiedzi to stwierdzam ze u mnie jest cs nie tak .
  7. Mowisz ? Nie kombinować nic innego ? jakies catrole czy Liqui Molly ?
  8. Przyszedł czas i na mnie. W zeszłym roku zalałem motul X clean 8100. w tym roku tez chce zalac motula ale moze macie info czym róznia sie oleje motul Specyfic od xclean i xcess kazdy 5w30 bedzie ok do CAGA ?
  9. Malo plynu albo uklad zapowietrzony
  10. Użyłem G00400M2. Taki po nr VIN dobra mi pracownik Audi. Pokrywa się to z info na forum. Zbiornik wyciągnąłem i czyscilem. Zalalem zbiornik na full i odpaliłem auto wciągnęło tak że z pełnego zbiornika po korek zrobił się max na bagnecie. To nie za mało wciągnęło?
  11. Panowie jestem po wymianie płynu . Wszystko poszło gładko ale dzis jakos dziwnie mi pompa zaczeła buczeć. zaczałem sie zastanawiac co mogłem zle zrobić i mam jedną obawe bo zrobiłem to tak :| 1. wyciągnąłem lampę odkręciłem zbiorniczek dałem go wyżej itd żeby było wygodnie 2. Ściągnąłem wężyk powrotu 3. złapałem płyn ktory z tego zbiorniczka wyleciał 4. zaślepiłem odpływ płynu zbiorniczka 5. dolałem płynu do max 6. pokręciłem kierownica uzupełniając płyn 7. organoleptycznie stwierdziłem ze już starczy wymiany bo płyn nowy zaczął wyciekać z węza powrotu 8. wyciągnąłem korek którym zaślepiłem odpływ ze zbiorniczka 9. założyłem powrotny przewód na zbiornik 10. odpaliłem uzupełniłem i w sumie to tyle ale co zauważyłem . ze jak wyciągnąłem korek którym zaślepiłem odpływ to nic nie poleciało płynu i się zastanawiam czy tak miało być czy zostało mi kawałek korka w króćcu może. kurde teraz nie wiem czy czasem nie powinienem rozebrać tego jeszcze raz bo po spięciu wszystkiego nie musiałem za duzo uzupełniać płynu w sumie po całej operacji dolałem może z 50 ml Wydaje mi się ze wyciągnąłem cały korek ze nie powinno nic zostać w środku ale mam dziwne myśli dlaczego to buczy i się zastanawiam co robiłem źle :/
  12. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
  13. Panowie czy wymiana płynu w przekładni servotronic odbywa się w ten sam sposób co w zwykłej czyli tak jak opisane na pierwszej stronie tego wątku?
  14. Tylko widzisz ten 004 000 wychodzi że jest syntetyczny a na korku mam napisane Mineral only
  15. Czyli swag 6162 również zielony powinien być dobry ?
×
×
  • Create New...