Skocz do zawartości

error1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O error1

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

207 wyświetleń profilu

Osiągnięcia error1

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, pompa po regeneracji auto odpaliło i śmiga koszt 1460 złociszy rok gwarancji ,części wywalone z pompy dostałem z powrotem. Wszystkiemu winien był tłok który tak mocno już się przycierał że pompa momentalnie sie grzała i wszyskie uszczelki, membaramy zrobiły się twarde jak kamień że nie trzymały szczelności i ciśnienia w pompie.
  2. Witam Dzięki że ktoś się odezwał, miedzy czasie posprawdzałem wszystko na spokojnie i wychodzi na to że jednak coś z pompą bo po odkręceniu przewodów na wtryskach coś tam leci ale ciśnienia brak Poszperałem troszkę w necie i znalazłem taki filmik https://www.youtube.com/watch?v=l758WQOKPNQ dotyczy on właśnie nieszczęsnego sterownika pompy, ja po prostu mam pecha bo pompa i sterownik jest z roku 2004 i tego sterownika nie da się naprawić tylko wymiana . Oczywiście zadzwoniłem do gościa z tego filmiku i potwierdził że jak uwalony sterownik z 2004 to tylko wymiana , warto obejrzeć inne jego filmiki dotyczące tych pomp i tak zwanej wymianie tranzystorka wszystko bardzo ładnie i łopatologicznie wytłumaczone i pokazane. Moja pompa poszła już do sprawdzenia może w poniedziałek będę już coś wiedział to napiszę czy to na 100% pompa. Pozdrawiam
  3. Witam Panowie czy może ktoś to dokładnie opisać (jakie kabelki do jakich kolorów i ten nieszczęsny pin 13) ja to miejsce mam puste. Co w to miejsce puste mam podpiąć podciągnąć, naprawdę nie rozumiem tego. Po niżej zamieszczam opis z wypowiedzi jakie znalazłem Przód ostrzegawcze - lewa i prawa tak samo: Masa wspólna - pin 1 lampek podłącza się do pinu 21 w szarej kostce (32-pinowej) sterownika drzwi przy silniczku szyby. Pin będzie już, więc trzeba zmostkować (kolor brązowy). Plus to pin 2 w lampce. Zasilanie lampek – pin 13 w 32-pinowej szarej kostce sterownika drzwi (nie jest obsadzony i trzeba użyć nowego pinu).???????????????????? Pod jakie kolory kabli podłączyć te lampki, mam 4xelek. szyby brak oświetlenia w drzwiach. Z góry dziękuje za podpowiedź, bo auto mam rozgrzebane (zakładam pakiet chrom i przy okazji chcę to ogarnąć.
  4. Witam klubowiczów Mam problem jak już wspomniałem w temacie,mianowicie autem jeździłem generalnie cały dzień i nic się nie działo. Pod wieczór zmuszony byłem pojechać do szpitala, zaparkowałem na ulicy (było pod górkę) po 2 godzinach wsiadam do samochodu odpalam i jadę jakieś 200 metrów nadal pod górkę i auto mi zaczyna zwalniać aż stanęło. Próbowałem odpalić ale bez powodzenia pomyślałem sobie że może paliwo się cofało zadzwoniłem do kumpla podjechał z plakiem i na plaku silnik pracuje, troszkę go pomęczyliśmy i nic żadnej reakcji tak jakby paliwa nie miał. Dzisiaj sprawdzaliśmy czy pompa w zbiorniku podaje paliwo i wszystko jest Ok. Aha nie napisałem najważniejszego wczoraj po podłączeniu kompa wyskoczył błąd niestety nie pamiętam numeru ale nazwa była taka (regulator dawki paliwa) Jak macie jakiś pomysł to piszcie będę wdzięczny za każdą sugestie.
  5. a jak powinny wyglądać prawidłowe logi 004 kąta wtrysku??? tak jak u mnie ATDC 2.4 BTDC 0.0 czy może ma to być z minusem bo już nie wiem Wiem na pewno że jak zmienia się kąt wtrysku to na pewno zmieniają się wartości w korekcjach wtryskiwaczy.
  6. Świece są nowe ale mogą być przewody walnięte, wiesz jak je sprawdzić domowym sposobem?
  7. Krzysiek , termostat jest nowy a budą trzęsie bo jak odpali to chodzi tak jakby chodził na 3 gary po około 20/30 sekundach zaczyna się stabilizować i chodzi normalnie tylko kopci na szaro i śmierdzi nie przepaloną ropa.A może to wina tego czujnika koło pompy co mierzy 2 temperatury?
  8. Witam, i wrzucam loga 001 http://vaglog.pl/log_195071.html 004 http://vaglog.pl/log_199269.html co do nagrzania auta przy logowaniu, to na wskaźniku w zegarach strzałeczka jest idealnie w pionie na 90* a w logach faktycznie pokazuje mniej dodam że termostat jest nowy ma nie cały miesiąc ) a jak chodzi o kolor dymu to trudno powiedzieć czy to szary czy niebieski ale na pewno śmierdzi nie przepaloną ropą i mocno gryzie.
  9. Sorry, ale troszkę mnie nie było Krzysiek, auto dymi tylko przy odpaleniu po nocy lub gdy dłużej postoi. W trakcie jazdy po wciśnięciu pedału gazu ma taką jakby dziurę i zamula ale wystarczy że puszczę i ponownie wcisnę pedał gazu to idzie jak szalone i nie max 80 km na godz. tylko spokojnie 180-200 bez żadnego problemu, dodam jeszcze że żadnego dymienia podczas jazdy nie ma. Odnośnie tych korekcji wtryskiwaczy to chodzi tobie o 3,4,6 TAK? możne napisz co byś polecił zrobić no i czy to na pewno jest wina wtryskiwaczy a może to POMPA ??
  10. Witam wszystkich i jak w temacie proszę o sprawdzenie logów i jakieś nakierowanie mnie co z tym robić bo sąsiedzi mnie znienawidzą za ten smród i dym 000 - http://vaglog.pl/log_199267.html 003 - http://vaglog.pl/log_199268.html 004 - http://vaglog.pl/log_199269.html 005 - http://vaglog.pl/log_199270.html 013 - http://vaglog.pl/log_199271.html 014 - http://vaglog.pl/log_199272.html
  11. Witam Pacjent to a4 b6 2.5 tdi kod silnika BDG, na dzień dzisiejszy po wymianie kompletnego rozrządu i chydro http://vaglog.pl/log_199267.html http://vaglog.pl/log_199268.html http://vaglog.pl/log_199269.html http://vaglog.pl/log_199270.html http://vaglog.pl/log_199271.html http://vaglog.pl/log_199272.html
  12. Dzięki Pany za odpowiedź Po niedzieli wymieniam rozrząd, to po tym zabiegu jeszcze raz go zloguję i zobaczymy czy coś się zmieni i jak te wtryski będą się zachowywać. A i jeszcze pytanko, na których cylindrach jest najgorzej z tymi wtryskami bo nie kumam tego ( 1 vs 2 ) ? Tu fota jak wyglada pasek http://www.iv.pl/images/45185633670856403634.jpg
  13. swiece są nowe wklejam nowe logi, mam nadzieje że teraz temat się ruszy 001 http://vaglog.pl/log_195071.html 003 http://vaglog.pl/log_195072.html 004 http://vaglog.pl/log_195073.html 007 http://vaglog.pl/log_195074.html 011 http://vaglog.pl/log_195075.html 013 http://vaglog.pl/log_195076.html 014 http://vaglog.pl/log_195077.html 018 http://vaglog.pl/log_195078.html
  14. Witam I dzięki Krzysiek za zainteresowanie się moim tematem Więc tak logi zrobiłem i wklejam , a co do twojego pytania obledy to mam tylko 1 od poduszki pod silnikiem (strona pasażera) Logi 001 http://vaglog.pl/log_195071.html 003 http://vaglog.pl/log_195072.html 004 http://vaglog.pl/log_195073.html 007 http://vaglog.pl/log_195074.html 011 http://vaglog.pl/log_195075.html 013 http://vaglog.pl/log_195076.html 014 http://vaglog.pl/log_195077.html 018 http://vaglog.pl/log_195078.html mam nadzieje że nie jest tak źle aha świece żarowe są nowe.
  15. Witam Auto ciężko mi odpala po nocy i strasznie dymi, ale tylko jak nie jest rozgrzany potem już jest OK. http://www.iv.pl/images/46775905376126963382.jpg http://www.iv.pl/images/79210016615784215802.jpg http://www.iv.pl/images/02806279656107036081.jpg http://www.iv.pl/images/00873101414661581144.jpg http://www.iv.pl/images/69533021865203473848.jpg http://www.iv.pl/images/04522054244066174994.jpg http://www.iv.pl/images/01519518314335773120.jpg http://www.iv.pl/images/63331918324478259549.jpg http://www.iv.pl/images/94696499840144312384.jpg Kurcze nikt nie chce pomóc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...