Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów


error1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,po pierwsze :vaglogi: zrób dobre logi a nie screeny(sekundowe obrazki :kwasny: ) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/221779-prosze-o-analize-logow/ :wink:

Na ten czas to mogę powiedzieć że wtryski do sprawdzenia dwa leją okropnie,3 do 2 jest to sterujący,6 do 2 i 4 do 2, są ponad skalą 1.5 max.

Tak jak pisałem wyżej,zrób konkretne logi linka jakie wszystkie logi powinieneś zrobić masz wyżej(akurat na moim przykładzie) :wink: Pozdrawiam Krzysiek

Aha i jakie błędy Ci wyskakują na silniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

I dzięki Krzysiek za zainteresowanie się moim tematem :)

Więc tak logi zrobiłem i wklejam , a co do twojego pytania obledy to mam tylko 1 od poduszki pod silnikiem (strona pasażera)

Logi

001 http://vaglog.pl/log_195071.html

003 http://vaglog.pl/log_195072.html

004 http://vaglog.pl/log_195073.html

007 http://vaglog.pl/log_195074.html

011 http://vaglog.pl/log_195075.html

013 http://vaglog.pl/log_195076.html

014 http://vaglog.pl/log_195077.html

018 http://vaglog.pl/log_195078.html

mam nadzieje że nie jest tak źle :naughty: aha świece żarowe są nowe.

Edytowane przez error1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku mógłbyś przyspieszyć w okolice 0 lub 1ATDC. powinien lepiej odpalać. Natomiast coś się dzieje z wtryskiwaczami lub z wałkami . trzeba by zdjać pokrywy i sprawdzić czy dzwigienki nie pospadały bo masz masakrycznie wysokie korekcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku powinien załatwić sprawę odpalania(pomijając aku i rozrusznik) :wink: ja na blokadach przy wymianie rozrządu i wałków miałem 1.6ATDC ale slawinio rozmawiał na ten temat z piotrusiem z AKP i że niby lepiej odpala na 0-1ATDC ja sprawdzilem i nie odczulem jakiejs tam wielkiej roznicy jak dla mnie to 0-2ATDC maxx i powinno być :thumbup1: .a jak się to ustawia to juz znajdziesz w necie nie ma wielkiej filozofii :wink:

Następna sprawa wtryski no niestety trzeba tam kiedyś zajrzeć bo nie wygląda to najlepiej(najlepiej po świętach jak sobie kase uzbierasz :wink: )

Co do pestek i dźwigienek,masz słyszalne w którejś z głowic chrobotanie bądź w obydwóch??Tak czy siak i tak się dowiesz przy wyjmowaniu wtrysków bo dekiel musi być zdjęty i będziesz miał wszystko na talerzu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Pany za odpowiedź :)

Po niedzieli wymieniam rozrząd, to po tym zabiegu jeszcze raz go zloguję i zobaczymy czy coś się zmieni i jak te wtryski będą się zachowywać.

A i jeszcze pytanko, na których cylindrach jest najgorzej z tymi wtryskami bo nie kumam tego ( 1 vs 2 ) ? :)

Tu fota jak wyglada pasek :(

http://www.iv.pl/images/45185633670856403634.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje powyżej 1.5 na logach masz opisane który :P ,po zdjęciu dekli wszystko wyjdzie na jaw czy hydro czy wtrysk :wink: praktycznie każdy mechanik ma maszynkę do sprawdzania wtrysków a czy hydro padnięte też będzie widać jak na dłoni.Po zdjęciu dekli tak czy siak będzie jasność bo inaczej nie sprawdzisz(wyjmiesz) wtrysków :) Porządne hydro 1.1k zł,wtryski około 300zł za szt.jeśli się nie mylę :wink:

Sterujący drożej :grin:


Ano i pasek ja jebi....... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sie tak tych dzwigieniek uczepiliscie, w profilu ma BDG przecież to nowszy motor,.

czujnik temp też jak dla mnie rano do sprawdzenia,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano wczoraj, 20:22

co sie tak tych dzwigieniek uczepiliscie, w profilu ma BDG przecież to nowszy motor,.

czujnik temp też jak dla mnie rano do sprawdzenia,.

Ja?? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...