Skocz do zawartości

kupczak90

Pasjonat
  • Postów

    182
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O kupczak90

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Kraków/Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kupczak90

1

Reputacja

  1. Siema, u kogo można zaopatrzyć się w kabelek do diagnostyki, można prosić nick na PW ?
  2. Przegrzewanie w 1.8t to chyba zasadniczy problem, strojenie jest wykonane poprawnie, sprawdzane wiele razy, nie ma ubogiej mieszanki. Nagaru nie było dużo, na zdjęciu nic nie było czyszczone. Masz rację warto sprawdzić EGT, szkoda, że nie ma czujnika w samochodzie gdzie można było by sprawdzić po kablu.
  3. Tak wymieniona pompa ze sterownikiem, Przepięte piny i kodowanie sterownika. Chodzi bez żadnych błędów.
  4. Z zewnątrz wpadły listwy boczne w czarnym połysku. Wszystkie chromy zostały oklejone w czarny piano.
  5. Na wiosnę po długich namysłach zdecydowałem się na montaż Quattro Kupiłem kompletny zestaw od A4 B7 2.0 tfsi. W całkiem niezłym stanie. Tylne sanki całkowicie zdemontowałem, uszkodzone tuleje zostały wymienione, łączniki stabilizatora także wymagały wymiany. Całość została wypiaskowana i zabezpieczona antykorozyjnie. Po zdemontowaniu całego zawieszenia i zbiornika paliwa zakonserwowałem całą podłogę. O dziwo było tylko kilka powierzchownych ognisk korozji. Teraz będzie spokój na lata. Do kompletu wpadły nowe amortyzatory Sachs, nowy olej w skrzyni biegów i dyferencjale. Wrażenia z jazdy są bezcenne. Teraz dopiero można w całości wykorzystać potencjał mocy jaki silnik generuje. Wcześniej koła uślizgiwały, teraz jest to praktycznie niemożliwe. Na prawdę było warto banan z twarzy nie schodzi.
  6. Witam wszystkich po długiej przerwie. Wydarzyło się kilka spraw o którymi chciałbym się z wami podzielić. W końcu samochód doczekał się strojenia. Obecny setup: - turbo hybryda od GVG - CatOut -> DP - wtryski od Audi TT BAM - wydech od A4 B7 2.0 tsi - dużo lepsze brzmienie - sprzęgło od AWX ( w trakcie strojenia stare uślizgiwało, przy okazji wymieniony olej w skrzyni biegów) - strojenie by Łukasz Samochód nie był hamowany, dla mnie jest ważne, że dużo lepiej przyspiesza, poprawiła się elastyczność, wrażenia z jazdy bezcenne Od tamtej pory przez 50 tys. km tankowałem, zmieniałem olej i jeździłem. Nic się w samochodzie złego nie działo. Aż do października 2019 kiedy to fragment zaworu wydechowego wpadł do komory spalania i narobił bałaganu Podjąłem decyzję, o ratowaniu silnika. Wpadł nowy tłok, głowicę miałem z poprzedniego silnika. Głowica mimo wcześniejszego remontu przeszła dokładne sprawdzenie. Okazało się, że poprzedni zakład niewiele przy niej zrobił, dlatego chłopaki pod Krakowem przeprowadzili dokładny remont. W silniku wymienione zostały panewki korbowodowe oraz nowe pierścienie tłokowe. Generalnie silnik po kapitalnym remoncie. Wymiana oleju po 1tys. km i do tej pory bez jeździ bez problemów.
  7. Skąd masz dekielki z logo Audi ? w sprzedaży mają bez logo
  8. Hej, Co to za felga ?? Wygląda świetnie.
  9. U Michała robiłem remont silnika. Profesjonalne podejście do tematu. Cena też akceptowalna jak na zakres roboty. Kolejki długie, ale jeśli można poczekać to warto
  10. Możecie Panowie polecić porządnego lakiernika w Krakowie ? Potrzebuję ogarnąć kilka elementów.
  11. Osobiście dałem się namówić na zestaw RTS, który kosztował połowę ceny za Lemfordera. Od tego czasu zrobiłem jakieś 60tys. km i nic złego się nie dzieje, na przeglądzie żadnych luzów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...