Skocz do zawartości

Kubiszer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubiszer

Informacje

  • Imię
    Jakub Czerwinski
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kubiszer

23

Reputacja

  1. @artroskk czesem to i się pojeździ na sportowo, bo po to między innymi ta zabawka jest. Dzięki też takim hamulcom można sobie pozwolić na więcej. Jak chcesz robić heble to lepiej docelowo, chyba, że lubisz się bawić i eksperymentować jak ja. W każdym razie powodzenia w modach i by się elegancko sprawowały ??
  2. Dziękuję? Cel dużych hebli był taki aby auto nabrało sportowego wyglądu. Nie tuninguje karoserii ani środka, bo tam już wszystko jest. We wcześniejszych moich autach też bawiłem się z dużymi heblami. Lubię ten widok w dużym kole. Druga sprawa hamowanie to teraz bajka. Jeśli auto waży ponad 1600 kilo plus rodzina w środku i jedziesz np. 180km/h to nie ważne ile masz koni pod maską jeśli trzeba gwałtownie hamować. Cenię sobie ten komfort
  3. Jarzmo również z tego samego Phaetona. Cały zacisk z jarzmem jest od tarczy 280 mm
  4. Dziękuję ? Na tyle jest czterotloczek Brembo z Porsche Panamera i ręczny dodatkowy z VW Phaeton również aluminiowy
  5. Raczej tak, przynajmniej do póki będą części osiągalne ?
  6. Witam po dłuższej przerwie. Tego lata postanowiłem wyjąć silnik i porobić wszystko co należy. Nowy rozrząd, regeneracja osprzętu, uszczelnianie, czyszczenie, wymiana płynów i olejów także w skrzyni biegów. Można powiedzieć pelen serwis ??
  7. Witam ? Ostatnio miałem przyjemność udostępnić Eskę do kanału YouTube. Prowadzony przez miłego człowieka z pasją, daje nam wgląd na krótkie recenzje o samochodach, Jako, że kanał się jeszcze rozwija, dajmy szansę młodym talentom na realizację swoich marzeń i celów. Zachęcam do subskrybcji. Zapraszam i oceńcie sami
  8. Witam. Prezentuje nowo nagrany film z udziałem mojego auta. Miłego oglądania ?
  9. Zapraszam na film z udziałem mojej Eski
  10. Tak, o 10mm dłuższe, najlepiej ocynk
  11. Witam Przekładki termiczne kupione w Sidmotorsport. Podkładki pod sruby docięte na wymiar z walka rezoteksu. Śruby osobno i mata termiczna osobna z Allegro?
  12. Witam ? W ubiegłym miesiącu zabraliśmy się za eske Nogaro, mianowicie za poprawienie i regenerację kolektora dolotowego oraz wszystkich przybocznych rzeczy, których żal by było nie ruszyć przy okazji. ✔️ Demontaż kolektora dolotowego, pełny przegląd oraz regeneracja wraz z podzespołami ✔️ Wymiana uszczelek odmy, podstawy filtra oleju, sprawdzenie zaworków olejowych i przedewszystkim usunięcie wycieków ✔️ Montaż przekładek termicznych 5mm grubości oraz podkładek termicznych śrub także z rezoteksu. Oklejenie od spodu kolektora matą termiczna 5mm grubą. Wszystko w celu odizolowania powietrza dolotowego od gorącego silnika ✔️ Wyczyszczenie kanałów dolotowych w kolektorze oraz głowicy z nagaru ✔️ Wyszlifowanie i spolerowanie kolanka dolotowego za przepustnica oraz wejścia kolektora 30 godzin pracy za nami, podłączenie komputera, diagnoza i jazda testowa zakończona sukcesem. Różnica w elastyczności silnika odczuwalna gołym okiem, jest spora poprawa. Auto porusza się dynamiczniej, szybciej osiąga pożądana prędkość oraz nie czuć spadków mocy przy wysokich temperaturach pracy. Pozdrawiam ??
  13. Piękne zestawienie koloru auta i wnętrza. Niecodzienne i zarazem ekskluzywne ???
  14. Po mału zaczynam się rozkręcać z fotami ?
  15. Witam. Długo to trwało ale od dziś jeździmy. Jestem bardzo zadowolony z efektu i na tym projekcie hamulców już koniec Pozdrawiam grupę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...