DeeJay_Kill 1 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Mam problem z autem Klienta. A6 z 3.0tdi ASB. Przekroczy 1900rpm i gniecie w fotel. Ruszamy z miejsca, but w podłogę - nic. Drugi, trzeci raz to samo - zonk. Po kilku razach wszystko wraca do normy - startuje i idzie jak wściekły. Pomyślałem, że nie ma doładowania - faktycznie gdy miał ten problem, mocy z dołu nie było - potem budził się po tych 1900rpm. Błędów żadnych, w momencie, gdy nie jedzie z dołu, widać po ciśnieniu doładowania, że jest zbyt niskie. Nastawnik turbo chodzi niby ok, testy też przechodzi. Nie chcę go wymieniać w ciemno. Gdyby w ogóle nie miał mocy z dołu, mógłbym go wymieniać, ale w tym wypadku nie mam pewności. Kazałem Klientowi przepałować przez kilka dni auto z dołu - być może geometria się przycina. Macie jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak84 1 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 moze to nie wina turbo, tylko tych zacinajacych sie klapek w dolocie? tu masz opisane co i jak... Wyłącz klapy kierujace powietrza w swoim silniku 3.0TDI - ELEKTRONIKA MECHANIKA SAMOCHODOWA | CHIPTUNING Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 W zasadzie rozwiązane- zawór elektryczny egr"a - auto chodzi po wymianie. Błędów nie było żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się