Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie jedzie z dołu - nie zawsze.


DeeJay_Kill

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z autem Klienta. A6 z 3.0tdi ASB. Przekroczy 1900rpm i gniecie w fotel. Ruszamy z miejsca, but w podłogę - nic. Drugi, trzeci raz to samo - zonk. Po kilku razach wszystko wraca do normy - startuje i idzie jak wściekły. Pomyślałem, że nie ma doładowania - faktycznie gdy miał ten problem, mocy z dołu nie było - potem budził się po tych 1900rpm. Błędów żadnych, w momencie, gdy nie jedzie z dołu, widać po ciśnieniu doładowania, że jest zbyt niskie. Nastawnik turbo chodzi niby ok, testy też przechodzi. Nie chcę go wymieniać w ciemno. Gdyby w ogóle nie miał mocy z dołu, mógłbym go wymieniać, ale w tym wypadku nie mam pewności. Kazałem Klientowi przepałować przez kilka dni auto z dołu - być może geometria się przycina. Macie jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to nie wina turbo, tylko tych zacinajacych sie klapek w dolocie? tu masz opisane co i jak...

Wyłącz klapy kierujace powietrza w swoim silniku 3.0TDI - ELEKTRONIKA MECHANIKA SAMOCHODOWA | CHIPTUNING

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie rozwiązane- zawór elektryczny egr"a - auto chodzi po wymianie. Błędów nie było żadnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...