Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Za duze spalanie może ktoś znajdzie nieprawidłowości w logach


MIIKEW

Rekomendowane odpowiedzi

problem polega na tym że na benzynie za dużo pali przynajmniej tak mi sie wydaje jak na 1.8 (automat) nie mogę zejść z spalaniem poniżej 12L a jeżdżę dość oszczędnie raczej zmieniam biegi do 3500rpm, nie jeżdżę po mieście, na 100km 10 robie w mieście resztę robie poza ze średnią 80km/h

Może mam coś zwalone jednak w samochodzie, po pierwsze termostat chyba jest padnięty bo trzyma 80oC, niekiedy wyjdzie na 88 a niekiedy na 72 stoi (odczyty z klimatronika ) ale czy termostat miałby taki wpływ na spalanie duże ? kolega w podobnym aucie tylko manualu ma spalanie ok. 10 na miescie (mieszany cykl z ciężkim butem) ja jakbym zaczął jeździć tak jak on to pewnie by mi spaliła z 16L/100

Sunday 24 August 2008 16:06:08

8D0 906 018 E 1.8L R4/5V MOTR G01 0001

Group A: '001

RPM Temperature Lambda Bin. Bits

TIME

MARKER STAMP /min °C %

0.42 800 60.0 4.7 1111110

0.82 800 60.0 5.5 1111110

1.33 800 60.0 7.0 1111110

1.73 880 60.0 7.8 1101010

2.23 1360 60.0 10.2 1100010

2.63 1720 60.0 7.8 1100010

3.03 1800 60.0 3.1 1101010

3.52 2400 60.0 10.2 1100000

3.92 2760 60.0 3.9 1100000

4.32 3000 60.0 -0.8 1101000

4.72 2400 60.0 0.8 1101000

5.12 2360 60.0 6.3 1101000

5.52 2720 60.0 3.1 1100000

5.92 2840 60.0 -1.6 1101000

6.32 2880 60.0 -1.6 1101000

6.72 2760 60.0 1.6 1101000

7.12 2600 60.0 7.0 1101000

7.52 2600 60.0 3.1 1101000

7.92 2600 60.0 3.1 1101000

8.31 2160 60.0 7.8 1100000

8.72 2320 60.0 13.3 1101000

9.12 1960 60.0 10.9 1100010

9.62 2080 60.0 8.6 1100000

10.02 1800 61.0 7.0 1101010

10.42 1640 61.0 3.1 1101010

10.82 1600 61.0 0.0 1101010

11.31 1600 61.0 -3.9 1101010

11.71 1560 61.0 -7.0 1101010

12.22 1400 61.0 -2.3 1101010

12.62 1400 61.0 0.8 1101010

13.02 1360 62.0 0.0 1100110

13.41 1360 62.0 0.8 1101110

13.81 1360 62.0 0.0 1101110

14.21 1720 62.0 -1.6 1101110

14.61 1880 62.0 -3.9 1101110

15.01 1840 62.0 -5.5 1101110

15.41 1800 62.0 -7.8 1111110

15.81 2280 62.0 -7.8 1101000

16.21 2640 63.0 -5.5 1101000

16.61 2560 63.0 -2.3 1101000

17.01 2520 63.0 0.8 1101000

17.41 2480 63.0 -3.1 1101000

17.81 2440 63.0 -2.3 1101000

18.21 2480 63.0 0.8 1101000

18.61 2360 63.0 0.0 1111000

19.01 2240 63.0 -2.3 1111000

19.41 2120 63.0 0.0 1110000

19.81 1960 63.0 0.0 1110110

20.21 1880 63.0 0.0 1100110

20.72 2000 63.0 0.0 1100100

21.12 1960 63.0 0.0 1110110

21.60 1760 63.0 0.0 1110110

22.01 1600 63.0 0.0 1110110

22.40 1480 63.0 0.0 1110110

22.81 1400 64.0 0.0 1100110

23.31 2320 64.0 0.0 1100000

23.71 2800 64.0 0.0 1100000

24.11 2920 64.0 0.0 1100000

24.51 2520 64.0 0.0 1110000

24.91 2200 64.0 0.0 1110100

25.31 2080 64.0 0.8 1110100

25.71 1840 64.0 0.0 1110110

26.11 1680 64.0 0.0 1110110

26.51 1480 64.0 0.0 1110110

26.91 1360 64.0 0.0 1110110

27.41 1480 65.0 0.0 1100010

27.81 2520 65.0 0.0 1100000

28.21 2840 65.0 0.0 1100000

28.61 2920 65.0 0.0 1100000

29.01 3040 65.0 0.0 1100000

29.41 3160 65.0 0.0 1100000

29.81 3320 65.0 0.0 1100000

30.21 3480 65.0 0.0 1100000

30.61 3680 65.0 0.0 1100000

31.01 3880 65.0 0.0 1100000

31.50 4080 65.0 0.0 1100000

31.90 4280 65.0 0.0 1100000

32.30 4520 65.0 0.0 1100000

32.81 4800 66.0 0.0 1100000

33.21 5000 66.0 0.0 1100000

33.61 5200 66.0 0.0 1100000

34.01 5440 66.0 0.0 1100000

34.41 5640 66.0 0.0 1100000

34.81 5800 66.0 0.0 1100000

35.20 6000 66.0 0.0 1100000

35.60 6160 66.0 0.0 1100000

36.00 6320 66.0 0.0 1100000

36.41 6000 66.0 0.0 1110000

36.80 5800 66.0 0.0 1110000

37.20 5360 67.0 0.0 1110000

37.60 4840 67.0 0.0 1110000

38.00 4320 67.0 0.0 1110000

38.40 3920 67.0 0.0 1110000

38.80 3480 67.0 0.0 1110000

39.20 3080 67.0 0.0 1110000

39.60 2760 68.0 0.0 1110000

40.00 2400 68.0 0.0 1110000

40.49 2000 68.0 0.0 1110100

40.91 1680 68.0 0.0 1110110

41.40 1280 68.0 0.0 1110110

41.79 1280 69.0 0.0 1110110

42.19 1200 69.0 0.0 1110110

42.59 1080 69.0 0.0 1110110

42.99 1000 69.0 -0.8 1111110

43.40 960 69.0 -1.6 1111110

Sunday 24 August 2008 16:07:19

8D0 906 018 E 1.8L R4/5V MOTR G01 0001

Group A: '003

RPM Mass Flow Load Ign. Timing

TIME

MARKER STAMP /min g/s % °BTDC

0.00 760 3.67 3.1 7.5

0.35 760 3.61 3.1 10.5

0.75 760 3.61 3.1 8.3

1.15 800 3.64 3.1 6.8

1.55 760 3.58 3.1 7.5

1.95 800 3.56 3.1 5.3

2.35 800 3.53 3.1 6.0

2.75 800 3.61 3.1 6.0

3.15 920 23.67 16.9 17.3

3.55 1840 17.61 14.5 20.3

3.93 1960 18.67 14.5 21.8

4.33 2040 17.83 13.3 24.0

4.75 2080 14.64 11.0 25.5

5.15 2080 13.36 9.8 27.0

5.55 1920 19.25 14.5 0.0

5.95 1920 16.06 12.5 22.5

6.35 1960 16.42 12.2 23.3

6.75 1840 11.64 9.0 26.3

7.25 1880 14.42 10.6 24.8

7.76 1960 14.75 11.0 24.8

8.25 2000 12.69 9.4 27.0

8.65 2000 9.44 7.8 27.8

9.05 1840 4.42 3.9 33.8

9.44 1800 5.67 5.1 33.8

9.85 1840 6.22 5.9 33.8

10.24 1800 6.33 5.9 33.8

10.65 1840 6.33 5.9 33.8

11.05 1800 6.00 5.5 33.8

11.45 1800 5.97 5.5 33.0

11.93 1840 8.00 7.1 33.8

12.35 1840 8.64 7.5 32.3

12.75 1880 10.67 8.2 29.3

13.24 2440 35.58 94.9 17.3

13.64 2840 45.17 100.0 15.8

14.04 3000 47.58 100.0 15.0

14.44 3080 47.61 100.0 16.5

14.84 3240 50.64 100.0 15.8

15.24 3400 53.64 100.0 15.0

15.64 3560 56.86 100.0 13.5

16.04 3720 60.33 100.0 13.5

16.44 3920 64.97 100.0 14.3

16.84 4120 67.64 100.0 15.0

17.24 4280 71.42 100.0 16.5

17.64 4520 74.42 100.0 15.8

18.04 4720 80.42 100.0 16.5

18.54 4960 89.00 100.0 17.3

18.94 5200 92.86 100.0 18.8

19.34 5360 93.94 100.0 18.8

19.85 5680 95.50 100.0 18.0

20.24 5840 95.92 100.0 19.5

20.64 6000 98.42 100.0 21.8

21.04 6160 99.03 100.0 23.3

21.45 6360 103.19 100.0 24.8

21.85 6520 100.22 100.0 27.0

22.24 6640 99.81 67.5 17.3

22.65 6600 70.92 31.8 17.3

23.15 6360 12.92 9.8 2.3

23.55 6120 11.06 9.0 13.5

24.04 5680 11.31 9.4 13.5

24.44 5160 10.78 8.6 13.5

24.84 4680 10.64 8.2 13.5

25.24 4200 9.25 8.2 13.5

25.64 3680 8.53 7.5 13.5

26.04 3200 8.78 7.5 13.5

26.44 2800 6.86 6.7 13.5

26.84 2440 6.31 5.9 13.5

27.24 2040 5.22 4.7 13.5

27.64 1680 4.33 3.9 13.5

28.12 1240 3.83 3.1 13.5

28.54 1200 3.61 3.1 0.0

28.92 1080 3.56 3.1 11.3

29.32 920 3.50 3.1 23.3

Sunday 24 August 2008 16:08:26

8D0 906 018 E 1.8L R4/5V MOTR G01 0001

Group A: '005

RPM Load Speed

TIME

MARKER STAMP /min % km/h

0.00 800 21.1 6.0 Idle

0.40 800 21.1 6.0 Idle

0.80 800 21.1 5.0 Idle

1.20 760 20.3 5.0 Idle

1.60 800 20.3 5.0 Part Throttle

1.98 960 27.1 5.0 Part Throttle

2.40 1320 39.8 5.0 Enrich.

2.80 1840 47.4 6.0 Part Throttle

3.20 1720 34.6 9.0 Part Throttle

3.60 1640 30.1 10.0 Part Throttle

4.09 1720 28.6 12.0 Part Throttle

4.49 1800 37.6 12.0 Enrich.

4.89 2200 50.4 14.0 Enrich.

5.39 2040 51.9 16.0 Part Throttle

5.81 2120 48.9 18.0 Part Throttle

6.21 1800 33.8 20.0 Part Throttle

6.69 1800 34.6 21.0 Part Throttle

7.10 1800 32.3 22.0 Part Throttle

7.50 1760 25.6 22.0 Part Throttle

8.00 1720 21.1 23.0 Part Throttle

8.40 1640 16.5 23.0 Part Throttle

8.80 1640 15.0 23.0 Part Throttle

9.20 1680 25.6 23.0 Enrich.

9.60 2440 71.4 24.0 Enrich.

10.00 2840 84.2 26.0 Enrich.

10.40 2920 84.2 29.0 Full Throt

10.80 3040 81.2 33.0 Full Throt

11.20 3160 81.2 36.0 Full Throt

11.60 3320 80.5 39.0 Full Throt

12.00 3480 80.5 42.0 Full Throt

12.40 3640 81.2 44.0 Full Throt

12.80 3800 82.7 47.0 Full Throt

13.20 4000 83.5 50.0 Full Throt

13.60 4200 83.5 53.0 Full Throt

14.00 4360 85.7 56.0 Full Throt

14.40 4560 87.2 59.0 Full Throt

14.80 4800 87.2 63.0 Full Throt

15.20 4960 88.7 66.0 Full Throt

15.60 5160 89.5 69.0 Full Throt

16.00 5360 89.5 72.0 Full Throt

16.40 5520 88.0 75.0 Full Throt

16.80 5720 87.2 77.0 Full Throt

17.29 5960 85.0 81.0 Full Throt

17.69 6160 84.2 83.0 Full Throt

18.09 6280 83.5 86.0 Full Throt

18.59 6520 82.7 89.0 Full Throt

19.00 6640 79.7 91.0 Full Throt

19.40 6600 57.1 93.0 Full Throt

19.80 6360 12.0 93.0 Idle

20.28 6000 10.5 90.0 Overrun

20.68 5520 10.5 85.0 Overrun

21.08 5120 10.5 78.0 Overrun

21.48 4640 10.5 72.0 Overrun

21.88 4240 11.3 65.0 Overrun

22.28 3760 12.0 59.0 Overrun

22.68 3240 12.0 52.0 Overrun

23.08 2840 12.8 45.0 Overrun

23.48 2280 13.5 38.0 Overrun

23.98 1680 13.5 29.0 Overrun

24.38 1240 13.5 22.0 Overrun

24.80 1160 16.5 17.0 Idle

25.27 960 16.5 13.0 Idle

25.67 840 18.8 10.0 Idle

26.07 840 21.1 7.0 Idle

26.48 840 21.8 5.0 Idle

Group A: '006

RPM Load Temperature Lambda

TIME

MARKER STAMP /min % °C %

0.00 800 22.6 33.0 -3.1

0.35 760 22.6 33.0 -3.1

0.75 800 22.6 33.0 -3.1

1.15 800 22.6 33.0 -3.1

1.55 840 23.3 33.0 -3.1

1.95 1040 31.6 33.0 -3.1

2.35 1480 42.1 33.0 -3.1

2.75 1720 41.4 33.0 -3.1

3.15 1760 42.1 33.0 -3.1

3.55 1840 36.1 33.0 -3.1

3.95 1880 33.8 32.0 -3.1

4.35 1960 33.1 32.0 -3.1

4.84 1960 30.1 32.0 -3.1

5.24 1520 18.8 32.0 -3.1

5.64 1280 20.3 32.0 -3.1

6.16 2400 71.4 33.0 -3.1

6.56 3120 78.2 33.0 -3.1

6.96 3520 78.2 33.0 -3.1

7.36 3960 82.0 32.0 -3.1

7.76 3320 12.0 30.0 -3.1

8.25 1920 12.0 30.0 -3.1

8.65 1480 12.8 31.0 -3.1

9.15 1040 14.3 32.0 -3.1

9.55 1160 15.0 32.0 -3.1

9.93 1160 15.0 32.0 -3.1

10.35 1320 27.8 33.0 -3.1

10.84 1600 36.1 33.0 -3.1

11.24 1680 37.6 33.0 -3.1

11.64 1720 36.8 33.0 -3.1

12.04 1760 36.1 33.0 -3.1

12.44 1800 36.8 33.0 -3.1

12.84 2040 53.4 33.0 -3.1

13.24 2360 60.9 33.0 -3.1

13.64 2400 54.9 33.0 -3.1

14.04 2320 43.6 32.0 -3.1

14.44 2080 20.3 32.0 -3.1

14.84 2000 15.0 31.0 -3.1

15.23 2000 14.3 32.0 -3.1

15.64 1960 13.5 32.0 -3.1

16.04 1960 13.5 32.0 -3.1

16.44 1920 12.0 32.0 -3.1

16.94 2000 23.3 33.0 -3.1

17.45 2040 21.1 33.0 -3.1

17.85 1840 12.8 32.0 -3.1

18.25 1720 12.0 32.0 -3.1

18.65 1800 12.8 33.0 -3.1

19.05 2000 36.1 33.0 -3.1

19.45 2640 73.7 34.0 -3.1

19.85 2920 82.7 33.0 -3.1

20.25 3040 82.0 33.0 -3.1

20.63 3160 80.5 33.0 -3.1

21.03 3320 80.5 32.0 -3.1

21.43 3480 80.5 32.0 -3.1

21.83 3680 82.0 32.0 -3.1

22.23 3840 82.7 32.0 -3.1

22.63 4000 82.0 32.0 -3.1

23.03 4240 83.5 32.0 -3.1

23.43 4440 85.0 32.0 -3.1

23.83 4640 86.5 32.0 -3.1

24.23 4840 86.5 32.0 -3.1

24.63 5040 88.0 32.0 -3.1

25.03 5240 88.0 32.0 -3.1

25.43 5440 88.7 32.0 -3.1

25.83 5640 87.2 32.0 -3.1

26.23 5840 85.7 32.0 -3.1

26.74 6040 84.2 32.0 -3.1

27.14 6200 83.5 32.0 -3.1

27.54 6400 82.7 32.0 -3.1

27.94 6560 82.0 33.0 -3.1

28.34 6600 76.7 33.0 -3.1

28.74 6280 11.3 32.0 -3.1

29.14 6000 9.8 32.0 -3.1

29.54 5560 10.5 33.0 -3.1

29.94 5080 10.5 33.0 -3.1

30.34 4720 10.5 33.0 -3.1

30.74 4280 10.5 33.0 -3.1

31.13 3720 12.0 34.0 -3.1

31.53 3320 12.0 34.0 -3.1

31.93 2880 13.5 34.0 -3.1

32.33 2400 13.5 34.0 -3.1

32.84 1800 13.5 34.0 -3.1

33.24 1320 13.5 34.0 -3.1

33.64 1200 15.8 34.0 -3.1

34.12 920 15.8 34.0 -3.1

34.63 840 20.3 34.0 -3.1

35.03 840 21.1 34.0 -3.1

35.43 840 21.1 34.0 -3.1

35.83 840 21.1 34.0 -3.1

36.23 840 22.6 34.0 -3.1

Sunday 24 August 2008 16:11:19

8D0 906 018 E 1.8L R4/5V MOTR G01 0001

Group A: '010

RPM Load Load Ign. Timing

TIME

MARKER STAMP /min % % °BTDC

0.00 760 21.8 2.7 9.0

0.40 760 21.8 2.7 7.5

0.80 760 21.8 2.7 9.8

1.21 760 21.8 2.7 8.3

1.69 800 23.3 6.7 18.8

2.09 1400 51.9 13.7 15.0

2.51 1920 52.6 15.7 20.3

2.91 2080 51.9 15.7 21.8

3.31 2200 53.4 17.3 23.3

3.71 2440 56.4 18.4 19.5

4.11 2400 58.6 19.6 3.0

4.51 2200 56.4 17.6 21.8

5.01 2040 35.3 8.2 26.3

5.41 1880 31.6 9.4 27.0

5.81 1960 32.3 9.4 27.0

6.30 2000 32.3 9.4 27.8

6.70 2000 25.6 5.9 30.8

7.10 1880 13.5 3.9 33.8

7.49 1800 12.0 3.9 32.3

7.89 1760 11.3 3.5 31.5

8.30 1720 11.3 3.5 31.5

8.70 1720 11.3 3.5 31.5

9.10 1840 50.4 19.2 7.5

9.50 2720 78.9 100.0 15.8

9.90 2920 83.5 100.0 15.0

10.40 3040 80.5 100.0 17.3

10.80 3160 79.7 100.0 16.5

11.31 3320 79.7 100.0 15.0

11.71 3520 79.7 100.0 14.3

12.11 3680 81.2 100.0 13.5

12.51 3840 81.2 100.0 13.5

12.89 4000 82.0 100.0 13.5

13.29 4200 83.5 100.0 15.8

13.69 4400 84.2 100.0 15.8

14.09 4600 85.7 100.0 17.3

14.49 4800 86.5 100.0 18.0

14.89 5000 87.2 100.0 19.5

15.29 5200 87.2 100.0 18.8

15.69 5400 88.0 100.0 18.8

16.09 5600 86.5 100.0 17.3

16.49 5800 85.7 100.0 19.5

16.89 6000 85.0 100.0 21.0

17.40 6200 83.5 100.0 23.3

17.90 6400 81.2 100.0 24.8

18.32 6600 80.5 80.8 25.5

18.70 6640 71.4 43.5 10.5

19.10 6400 12.8 10.2 19.5

19.50 6160 10.5 10.2 13.5

19.90 5640 10.5 9.4 13.5

20.30 5120 10.5 8.6 13.5

20.70 4600 10.5 8.6 13.5

21.20 3880 12.0 8.2 13.5

21.60 3320 12.0 7.8 13.5

22.00 2800 13.5 6.7 13.5

22.49 2160 13.5 5.9 13.5

22.99 1560 13.5 3.9 13.5

23.40 1160 15.8 3.9 7.5

23.79 1000 15.8 3.1 12.0

24.19 880 17.3 3.5 21.8

Sunday 24 August 2008 16:12:07

8D0 906 018 E 1.8L R4/5V MOTR G01 0001

Group A: '011

RPM Temperature Temperature Ign. Timing

TIME

MARKER STAMP /min °C °C °BTDC

0.00 760 82.0 37.0 9.8

0.38 760 81.0 37.0 8.3

0.78 800 82.0 37.0 5.3

1.18 840 82.0 37.0 18.8

1.60 1480 82.0 37.0 15.8

2.10 2040 82.0 37.0 21.0

2.50 2200 82.0 37.0 21.0

2.90 2320 82.0 37.0 20.3

3.30 2480 82.0 36.0 19.5

3.70 2120 82.0 36.0 23.3

4.10 1920 82.0 36.0 24.8

4.49 1880 82.0 36.0 26.3

4.89 1880 82.0 36.0 27.8

5.29 1800 82.0 36.0 31.5

5.69 1760 82.0 36.0 33.0

6.09 1760 82.0 36.0 33.0

6.59 1720 82.0 36.0 33.8

6.99 2440 82.0 37.0 17.3

7.39 2840 82.0 37.0 15.8

7.79 2960 82.0 37.0 15.0

8.30 3080 81.0 36.0 15.8

8.70 3280 82.0 36.0 15.8

9.10 3440 82.0 36.0 15.0

9.50 3560 81.0 36.0 13.5

10.00 3800 81.0 36.0 13.5

10.40 4000 82.0 36.0 14.3

10.80 4200 81.0 36.0 15.8

11.20 4400 81.0 36.0 17.3

11.60 4640 81.0 36.0 18.0

12.00 4800 81.0 36.0 18.0

12.40 5040 81.0 36.0 18.0

12.80 5240 81.0 36.0 18.8

13.20 5480 81.0 36.0 19.5

13.60 5680 81.0 36.0 17.3

14.09 5880 81.0 36.0 19.5

14.49 6040 81.0 36.0 21.0

14.89 6240 81.0 36.0 23.3

15.29 6440 81.0 36.0 24.8

15.69 6560 81.0 36.0 25.5

16.09 6640 81.0 36.0 11.3

16.49 6400 81.0 35.0 17.3

16.89 6080 82.0 36.0 13.5

17.29 5560 81.0 36.0 13.5

17.79 4920 81.0 37.0 13.5

18.19 4480 81.0 37.0 13.5

18.68 3880 81.0 37.0 13.5

19.08 3440 81.0 37.0 13.5

no robiłem sam te logi więc nie za pięknie to wygląda ale może coś ktoś powie o nich ?[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 17:36 _________________________________________________no jak widzicie po czasie logi były robione jeden po drugim i na końcu jest w grupie 011 temp 82oC i spada do 81oC

czyli termostat do wywalenia ? na 100% ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronika traktuje silnik jako rozgrzany powyżej 80oC, więc (j.w.) zacznij od wymiany termostatu (ewentualnie zweryfikuj czujnik temp. porównując ze wskazaniem w zegarach). Potem logi statyczne dla oceny sondy 032, 033 (po '99 mamy grupy ujednolicone). Zaznaczaj też wyraźnie w swoich wypowiedziach o spalaniu którego paliwa piszesz i na czym robisz logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robie logi na benzynie tylko i wyłącznie bo gaz mam od 2 tygodni i jeszcze nie działa jak trzeba

jutro zrobie reszte logów

jeszcze pytanie odnośnie klimatronika z jednym wyświetlaczem, na kanale 49 mam temperature z liczników chyba bo pokazuje mniej więcej tyle co na zegarach natomiast na kanale 51 wydaje mi sie ze jest temperatura cieczy chłodzącej bo jak zapale silnik to jest tam około 30oC i rośnie do 90oC

musze jeszcze sprawdzić czy podczas jazdy nie spada z tych 90oC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze pytanie odnośnie klimatronika z jednym wyświetlaczem, na kanale 49 mam temperature z liczników chyba bo pokazuje mniej więcej tyle co na zegarach natomiast na kanale 51 wydaje mi sie ze jest temperatura cieczy chłodzącej bo jak zapale silnik to jest tam około 30oC i rośnie do 90oC

Nie wiem, nie korzystam z klimatronika, wolę vag'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze pytanie z innej beczki, po czym poznać organleptycznie czy rozrząd był zmieniany ? bo mam przebieg orginalny 141kkm a ostatnia wizyta w serwisie jest udokumentowana na 115kkm i nie wiem czy wymieniony był rozrząd czy nie, jak tro sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze pytanie z innej beczki, po czym poznać organleptycznie czy rozrząd był zmieniany ? bo mam przebieg orginalny 141kkm a ostatnia wizyta w serwisie jest udokumentowana na 115kkm i nie wiem czy wymieniony był rozrząd czy nie, jak tro sprawdzić ?

zobacz czy jest wpis w ksiazce ... albo w historii w ASO ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jade do skody dziś po termnostat, zapytam lekko czy by mi historii nie sprawdzili za free :)

w książce jest coś przy 115kkm ale to chyba nie rozrząd tylko jakaś naprawa > potem mam jakiś rachunek z bosh service ale jeszcze nie przetłumaczyłem sobie tego

a nie da sie jakoś popatrzeć na rolke czy na jakąś inną część która powinna wyglądać jakoś inaczej, przecież albo kolo zmienił przy 120kkm rozrząd albo do tej pory mam fabryczny czyli ma już 141kkm więc powinienem chyba zauważyć jakieś ubytki w pasku lub w jakiejś rolce ? no nie wiem nie mam tym temacie wiedzy .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...