Skocz do zawartości

MIIKEW

Pasjonat
  • Postów

    253
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MIIKEW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MIIKEW

0

Reputacja

  1. Gładysek chce 300 za czyszczenie jak sie mu je przywiezie, troche dużo, dodatkowo może wymienić końcówke za za 500 czyli 800 i może będzie chodzić a może nie, chyba że tam więcej nie ma się co popsuć hmmm ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:37 ---------- a coś tańszego w pobliżu nie rzuciło się komuś na oczy ? B4 , C4. C5 ?
  2. cze poratowalibyście jakimś mechanikiem od PD, coś mi telepie budą i wszystko wskazuje na PD, zna ktoś jakiegoś regeneratora w pobliżu KRK ? viper miażdży Pablo
  3. MIIKEW

    Dobrzy chiptunerzy

    ja tez jadę do Daniela z TTC tylko czekam na marzec, a co do tych korekt o to co chodzi ? po co się je robi ? to nie jest tak że raz zrobiony program jest na zawsze ? ile kosztuje korekta ?
  4. MIIKEW

    Dobrzy chiptunerzy

    I to jest wartościowy wpis !!!!!!
  5. qrde a może to być dwumas ? bo jednak jeden z mechaników powiedział że to może być dwumas ogólnie sprzęgło pięknie zabiera, leciutko chodzi, jeździ sie przednio
  6. Witam jak w temacie, szarpie jak puszczam sprzęgło, ale tylko na gorącym, jak jest zimny/ciepły objawu w ogóle nie ma temat już poruszany na forum ale zazwyczaj z wieloma innymi dolegliwościami przez co ciężko wysnuć jakąś diagnozę ja mam prosty przypadek i mam nadzieje że ktoś wpadnie na to co to może być, poniżej lista która może pomóc w diagnozie : - szarpie tylko na gorącym ( w korkach), na zimnym chodzi elegancko więc chyba przeguby są ok - szarpie tylko na jedynce - przy przyśpieszaniu i puszczaniu nogi z gazu nie rusza się lewarek wiec zakładam poduszki skrzyni są ok - na wolnych obrotach nawet nie wiem czy silnik pracuje, zero drgań budy czy pedała sprzęgła więc chyba poduchy silnika ok czy ktoś mi może powiedzieć co może być przyczyną tego szarpania ? czy dwumas może to powodować ? tylko jak to możliwe że tylko na ciepłym jakby miało to pomóc w diagnozie to dopowiem że 10000km temu z książki serwisowej wynika było coś robione ze sprzęgłem, oto wpis wspornik pedału sprzęgła wymont+zam Pompa wysprzęglania wymon+zamont Mechanizm sprzęgła odpowietrzono Włącznik świateł STOP wymont+zamont 8P0698459B Rep.set 3C0721388F Cylinder 1K0721357A Support 1K0721741 Seal jeżeli ktoś ma wiedzę co może być przyczyną takiego zachowania auta proszę o wpis
  7. ogólnie nie chodzi mi że to jest na allegro bo tak naprawdę to jest sklep w Krakowie tylko podałem ich aukcje bo numery części są podane i potrzebuje potwierdzenie albo i nie że to są części wysokiej jakości albo nie (zakładając że to oryginały oczywiście) cena mnie raczej też nie obchodzi za części bo mam tam jeszcze u nich rabat ale podstawowe pytanie to czy lepiej wziąć pasek conti czy ten VW i to samo sie tyczy rolki i pompy, czy może lepiej cały komplet od SKF [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 10:23_________________________________________________jak wspomniałem cena jest mało ważna, natomiast liczy się dla mnie co wybrać i że mogę to kupić za dwie godziny
  8. no ale to są oryginały, to jakie moga być lepsze ? w tym zestawie za 599 wszystko jest ze znaczkiem VW wiec jakbyście mogli uzasadnić byłoby świetnie
  9. Witam mam pytanie do znawców, uprzedzając że pierwszy raz w życiu wymieniam rozrząd w swoim aucie (jeszcze w żadnym nie wymieniałem - kupowałem ze zrobionym i sprzedawałem jak miałem robić) Czy rozrząd z allegro taki http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-seat-leon-1-9-tdi-bkc-bjb-bls-i2063958975.html to dobry wybór ? tu jest to samo tylko z pompą DOLZ (podobno to Ruvile) http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-vw-touran-1-9-tdi-avq-bkc-bru-i2063957595.html co byście radzili kupić ? czy może lepiej kupić zestaw conti + skf ? ale tego nie mam pod ręką w krakowie i druga rzecz ile kosztować powinna wymiana takiego rozrządu w passacie b6 ? bo silnik poprzecznie, zderzaków i chłodnic nie trzeba zdejmować ?
  10. a co z tym termostatem ? czy napewno jest uwalony jak na zewnątrz było -10 ? czy ta temperatura miała wpływ na logi ? czy to przeładowanie turbiny do 2500mbar to coś złego ?
  11. a teraz ? STATYCZNE Grupy: 007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70202.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70204.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70206.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_702 DYNAMICZNE Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70200.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70205.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70203.html BASIC SETTINGS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70201.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70206.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70207.html
  12. Witam jak w temacie, świeżo zakupiony Passat z silnikiem 105km BKC, jak na 1616kg to nawet daje rady ale chciałbym więcej proszę o sprawdzenie logów czy przypadkiem nie trzeba czegoś poprawić przed czipowaniem zaznaczam że nie ma błędów w ECU, nic sie nie dzieje złego podczas jazdy, turbina koło 1800obr jest słyszalna (świst) Logi robione przy -10oC, nie dało się dogrzać do 90oC choć na zegarach było 90oC, patrząc na logi innych 1.9 zauważyłem że wiele ma temp zbliżoną do 80oC nie wiem czy to już jest wina zwalonego termostatu ? czy może te 1.9 PD tak mają ? aha logi robiłem sam, więc dynamiczne są robione tak że jechałem chwile logując i dopiero na trójce od mniej więcej 1400rpm but i do 4500rpm, jak bedzie to dla sprawdzających mega niewygodne to wykasuje te "przedlogi" Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70191.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70192.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70193.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70194.html Grupy: 007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70195.html Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70196.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70197.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70198.html
  13. MIIKEW

    Dobrzy chiptunerzy

    dzwoniłem, powiedział mi 1000pln, nie wiem czy nie lepiej już compsport w bielsku, czy to już wszyscy z moich okolic ? czy jest jeszcze ktoś ?
  14. MIIKEW

    Dobrzy chiptunerzy

    a to jest jest jakiś dobry kolo ? a jak z hamownią ? daje na potwierdzenie jakieś wykresy czy mam mu na gębę wierzyć ? jaka cena ?
  15. MIIKEW

    Dobrzy chiptunerzy

    witam chciałem poddać mojego nowego pas(zczaka)sata małej modyfikacji, mam BKC 105km w B6 kombi (1616kg), ledwo jedzie czy mógłby ktoś polecić blisko krakowa gościa co ogarnie ten najprostszy silnik odgrzewam temat bo nie wiadomo czy od ostatnich wpisów coś się nie pozmieniało nie ukrywam że najlepiej by mi pasowało w krakowie, myślałem o COMPSPORTCIe na katowickiej ale nie wiem czy nie lepiej do Bielska jechać ile w ogóle to kosztuje i ile dostane tak bezpiecznie ? mam nalatane pod 200kkm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...