Jump to content
IGNORED

[INNE] Prosze o sprawdzenie logów pod kątem przyszłęgo czipowania


MIIKEW

Recommended Posts

Witam

jak w temacie, świeżo zakupiony Passat z silnikiem 105km BKC, jak na 1616kg to nawet daje rady ale chciałbym więcej :)

proszę o sprawdzenie logów czy przypadkiem nie trzeba czegoś poprawić przed czipowaniem

zaznaczam że nie ma błędów w ECU, nic sie nie dzieje złego podczas jazdy, turbina koło 1800obr jest słyszalna (świst)

Logi robione przy -10oC, nie dało się dogrzać do 90oC choć na zegarach było 90oC, patrząc na logi innych 1.9 zauważyłem że wiele ma temp zbliżoną do 80oC nie wiem czy to już jest wina zwalonego termostatu ? czy może te 1.9 PD tak mają ?

aha logi robiłem sam, więc dynamiczne są robione tak że jechałem chwile logując i dopiero na trójce od mniej więcej 1400rpm but i do 4500rpm, jak bedzie to dla sprawdzających mega niewygodne to wykasuje te "przedlogi"

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70191.html

Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70192.html

Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70193.html

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70194.html

Grupy: 007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70195.html

Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70196.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70197.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70198.html

Link to comment
Share on other sites

Logi zamieszczone i wykonane bardzo chaotycznie. Łatwo wtedy o bład.

Oprócz ewidentnie uwalonego termostatu widac tylko minimalnie niespokojnie pracującą sprezarke.

Reszta OK.

Na przeszłosc postaraj się bardziej przy wykonywaniu i wstawianiu logów.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

a co z tym termostatem ? czy napewno jest uwalony jak na zewnątrz było -10 ? czy ta temperatura miała wpływ na logi ?

czy to przeładowanie turbiny do 2500mbar to coś złego ?

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz możesz logować 007 podczas jazdy i zobaczyć po ilu kilometrach do jakiej maksymalnie temperatury nagrzejesz silnik.

Przy obecnym mrozie (-10) na postoju może trochę spaść.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...