[INNE] Prosze o sprawdzenie logów pod kątem przyszłęgo czipowania
0

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    jak w temacie, świeżo zakupiony Passat z silnikiem 105km BKC, jak na 1616kg to nawet daje rady ale chciałbym więcej :)

    proszę o sprawdzenie logów czy przypadkiem nie trzeba czegoś poprawić przed czipowaniem

    zaznaczam że nie ma błędów w ECU, nic sie nie dzieje złego podczas jazdy, turbina koło 1800obr jest słyszalna (świst)

    Logi robione przy -10oC, nie dało się dogrzać do 90oC choć na zegarach było 90oC, patrząc na logi innych 1.9 zauważyłem że wiele ma temp zbliżoną do 80oC nie wiem czy to już jest wina zwalonego termostatu ? czy może te 1.9 PD tak mają ?

    aha logi robiłem sam, więc dynamiczne są robione tak że jechałem chwile logując i dopiero na trójce od mniej więcej 1400rpm but i do 4500rpm, jak bedzie to dla sprawdzających mega niewygodne to wykasuje te "przedlogi"

    Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70191.html

    Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70192.html

    Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70193.html

    Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70194.html

    Grupy: 007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70195.html

    Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70196.html

    Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70197.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70198.html

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Logi zamieszczone i wykonane bardzo chaotycznie. Łatwo wtedy o bład.

    Oprócz ewidentnie uwalonego termostatu widac tylko minimalnie niespokojnie pracującą sprezarke.

    Reszta OK.

    Na przeszłosc postaraj się bardziej przy wykonywaniu i wstawianiu logów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a co z tym termostatem ? czy napewno jest uwalony jak na zewnątrz było -10 ? czy ta temperatura miała wpływ na logi ?

    czy to przeładowanie turbiny do 2500mbar to coś złego ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak chcesz możesz logować 007 podczas jazdy i zobaczyć po ilu kilometrach do jakiej maksymalnie temperatury nagrzejesz silnik.

    Przy obecnym mrozie (-10) na postoju może trochę spaść.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy