bartek723 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Po wykasowaniu błędów pojawił się błąd 0575-czujnik rurze rozgałęźnej. Tu moje pytanie bo założyłem czujnik od VW z 2001 roku zupełnie inny i nie pomogło błąd ten sam czy ten czujnik musi być koniecznie taki sam czy to niema wpływu na jakiej zasadzie on działa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 pewnie bład 0575 nie jest wina czujnika tylko z turbiny zrób logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Po wykasowaniu błędów pojawił się błąd 0575-czujnik rurze rozgałęźnej. Tu moje pytanie bo założyłem czujnik od VW z 2001 roku zupełnie inny i nie pomogło błąd ten sam czy ten czujnik musi być koniecznie taki sam czy to niema wpływu na jakiej zasadzie on działa?? czujnik wloz spowrotem oryginalny, jak chcesz wymienic to tez na taki dedykowany do tego auta ... a sa jeszcze jakies inne problemy z autem [przyspieszenie,dymienie itp/itd] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek723 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 no właśnie niema innych objawów dokładnie wszycho sprawdzone N75 działa i VAG ciśnienie pokazuje 2600bar więc jest za duże turbo wali cały czas na maksa w środę rozbieram turbo żeby sprawdzić co sie da zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 no właśnie niema innych objawów dokładnie wszycho sprawdzone N75 działa i VAG ciśnienie pokazuje 2600bar więc jest za duże turbo wali cały czas na maksa w środę rozbieram turbo żeby sprawdzić co sie da zrobić zanim cos zrobisz to pokaz logi .... bo blad czujnika wywala dletego ze zostala przekroczona granica jego tolerancji [2.5 bar] ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 na pewno turbina za dużo ładuje pewnie chwyta ci kierowniczkę musisz dokładnie ją wyczyścić powinno wszystko wrócić do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek723 0 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 już po czyszczeniu i dokładnie tak były zapieczone kierownice N75 było widać żę chodzi ale do pewnego momentu tylko. Po czyszczeniu auto odzyskało moc :> i wchodzi na 4 biegu do 4500obr.Ciśnienie waha się ale nie przekracza 2000bar tam 1900 i coś.Zamykam temat i wszystkim zainteresowanym polecam zrobić to samo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi