Herdas 1 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Grupy: 004,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,003,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,010,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM + wykres z hamowni http://imageshack.com/a/img834/6637/n2h3.jpg koledzy proszę o analzie A4 1,9 TDI BKE 2005r. turbinka przeładowuje? co jest nie tak? co poprawić i w jaki sposób proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Zacznij od wgrania seryjnego programu bo jak w tym aucie jest seryjna sprezarka to kogos poniosla fantazja Zmien teromostat i sprawdz podcisnienia/N75 bo sprezarka strasznie pozno sie budzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas 1 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 skąd wezme seryjny program? ewentualnie jaki koszt? N75- sprawdzić czyli podmienić z innego? termostat- czemu mam go zmienić? jaki ma wpływ? aktualnie 90stopni to max co mi auto zlapie i puszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Ja program wgrywałem tu: Techmax Tomasz Misztal - V-tech Tuning W drugą stronę na pewno też da radę, za ile? ...negocjuj. Może wystarczy korekta bo ja mam parę KM i prawie 30Nm więcej a mimo to nie ma problemów, szkoda że tyle dłubania żeby podmienić N-75 bo to miałbyś za sobą już . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się