Skocz do zawartości

Herdas

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Herdas

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Lublin/Londyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Herdas

1

Reputacja

  1. czyli jest jeszcze szansa ze silnik bedzie zyl. sprawdzic nastawienie walkow na lancuszku, ewentualnie wymiana lancuszka i napinacza moze rozwiazac sprawe, niz od razu wyciagac caly silnik. no i sprawdzic sama pompe oleju tez trzeba bedzie sprawdzic
  2. Witam Panowie. pacjent Audi a4 b7 2.0tfsi 200hp 2005 rok anglik przebieg okolo 150tys mil chyba (nie pamietam) auto od 4 miesiecy w moich rekach Pojawila sie kontrolka Oil pressure, auto stracilo swoja kulture pracy, zjechalem na bok zgasilem. odczekalem jakies 20 min, i auto odpalilo ale nadal kultura pracy bardzo slaba ale chodzi. wpinam 1 bieg aby troszke podjechac, ruszam i zgasl. kreci ale nie odpala. bledy VCDS to 000010 i 000022. nie kasowalem, auto na lawete do mechanika auto zrzucone na plac bo to wieczor nikogo nie bylo. mechanik dzwoni po 2 dniach ze patrzyl i silnik do wymiany- ale jak pytalem o bledy i jakies mnejsze rzeczy to zaczynal krecic ( jak by od razu zalozyl ze silnik) pytanie co mozna sprawdzic aby nie wymieniac silnika moze to sensory zablokowaly silnik aby nie odpalic i go rozwailc? czy pompa olejowa siadla i jest do wymiany. a jesli jest silnik do wymieny to: obecnie siedzi BGB(wedle tego co mowi mechanik) czy wsadzic mozna BWE a audi tt, golfa czy innego VAG z silnikem BWE/BWA aby nie bylo wiekszych niespodzianek.
  3. Witam Panowie Nie wiem czy w dobrej grupie wstawiam post ale myślę że najbardziej tutaj pasuje jesli nie prosze o przeniesienie. Od jakiegoś czasu borykam się z problem z radiem które nie włącza się po stacyjce oraz wyłącza się po godzinie. brak wyświetlania się komunikatów radia na FIS , kable CAN z licznika do radia sam dokładałem kilka lat temu gdy zmieniałem radio które było (Becker Indianapolis Pro) oraz dokładnie multi kierownicy. wszystko chodziło okej komunikaty i sterowanie radia miałem z kierownicy) z ostatnich rzeczy które robiłem to chciałem dołożyć ORI BT modul, po montażu na krótko przewodów i odpalenia radia wywalił mi bezpiecznik Radia. (schematy z tematu instalacja BT) OD RAZU ZDEMONTOWAŁEM WSZYSTKIE KABLE KTÓRE PODPINAŁEM. wymieniłem bezpiecznik radia ale miałem choinkę (airbag esp i migający break) powodem był luźny bezpiecznik musiałem go ruszyć gdy wymieniałem od radia teraz już jest ok. Do tej pory co sprawdziłem kontynuacja przewodów CAN LICZNIK>> RADIO Oba maja kontynuacje nie mam i nie miałem wcześniej dostępu przez VCDS (12.12) do grupy radio, Co jeszcze mogę zrobić aby radio włączało sie po zapłonie i mieć komunikaty na fis ponieważ nadal chce wsadzic BT które mam a bez CAN raczej nie pojdzie. ktoś ma schemat jak ida kable CAN INFOTRAITMENT? lub inne informacje poniżej bledy jakie mam Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Control Module Part Number: 8E0 920 900 P HW: 8E0 920 900 P Component and/or Version: KOMBI+WFS 3 H12 0030 Software Coding: 0006111 Work Shop Code: WSC 73249 020 01196 VCID: 3169F34FABDC81962BD-5072 2 Faults Found: 00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 012 - Electrical Fault in Circuit 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Control Module Part Number: 8E0 959 433 BP Component and/or Version: Komfortgerát T85 3332 Software Coding: 07024 Work Shop Code: WSC 06325 Additional Info: 8E1959801H Tőrsteuer.FS BRM 0406 Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 0205 VCID: 800FE68B80F6581E143-49D8 3 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 80-00 - Single-Wire Operation
  4. witam ponizej lista bledów z auto scan, czy ktos moze podsunać pomysl rozwiazania? Na desce swieca mi sie AIRBAG, ESP, ABS, zaciegniety reczny plus fis BREAK. sprawdzilem za radiem magistrale CAN jaki ma opór i mam 60 ohm, w aucie mam Multifunkcje 4 ramiona(dokladalem kilka lat tamu i bylo ok), zmienialem radio Becker na BNS w tym samym czasie i wszystko bylo ok. byla kotnrola glosnosci radio wlaczalo sie po przekreceniu stacyjki (teraz radnio nie budzi sie po stacyje, musze wlaczyc recznie i wylacza sie po godzinie, teraz chcialem dolozyc BT graty kupilem juz dawno ale nie bylo kedy tego zrobic. podlaczylem wszystko na krótko wedle rozpiski DIY instalacji modulu BT od Malik. gdy chowalem modul za schowek pasazera bezpecznik RADIA mi strzelil (mozliwe zwarcie do czegos?) Obecnie wszystkie kable z BT sa odpiety przy radiu czy ktos ma schemat jak jest linia CAN prowadzona aby zobaczy gdzie moze byc przerwa? używam VCDS 12.12 przestal mi sie komunikowac z modulem AIRBAG wczesniej moglem, inna sprawa nie moglem sie dostac do modulu RADIO mimo ze Can doprowdzadzony byl z licznika. Pozdrawiam a4 b7 29.12.txt
  5. Herdas

    Schemat can

    ktos podrzuci schematy CAN na maila. rozsypalo moi magistrale. mam 60Ohm przy radiu, cala deska mi mi swieci AIRBAG, ESP,ABS, BREAK, gdzies mam przerwe na kablu lub cos innego [email protected] dziekuje
  6. Bezpieczniki wygladaja ok modul odlaczylem od razu. Przy radiu wszystkie kable. Lampki sufitowe normalnie pracuja. Co to za modul jest za schowkiem nad wiatrakiem mozliwe ze to tam zrobilo zwarcie cos?
  7. Mowisz o lampce w drzwiach kierowcy?
  8. Witam Panowie. mam problem z modulem bt koncówka "E" kable wpięte wedle manuala w pierwszym poscie. mam radio BNS klawiatura multifinkcja z rolkami, MODE, i SDS? ktorą tez dokladalem kilka lat temu nie bylo problemow mialem tylko sterowanie radiem teraz nadszeszl czas na dolozenie BT graty lezaly juz dlugi czas odlogiem. wpialem wszystko wedle postu Malika i BT nie odpala, wywalilo mi jeden bezpiecznik 30A chyba od radia wymienilem go od razu i nie strzelil ponownie. co gorsze zaswiecilo mi sie na fis komunikat hamulców i miga kontrolka recznego, AIR BAG i ESP tez sie zaswiecily, brak sterowania radia z kierownicy. SCAN z dzisiaj w zalaczniku VAG 12.12 lokalizacja modulu bt tak jak u Malika za schowkiem, proszę o pomoc a4 b7 29.12.txt
  9. Wymienie tarcze niedlogo zobaczymy czy pomoze. Klocek jaka gradacja zetrzec? 300 bedzie okej? czym ponownie podkleic go do zacisku bo tasma juz nie zlapie.
  10. Brembo komplet, wczesniejszy montaz trw komplet. na klocku jest tasma i slabo trzyma klocek do jazma co moge zastosowac aby klocek trzymal sie na jazmie
  11. Czy jak wymienie tarcze moge wsadzic klocki ktore teraz mam 400km przejechalem na nich. czy bede misial kupic i tak nowe
  12. Witam koledzy moze gdzies temat sie pojawil jesli tak to przepraszam. mianowicie pojawil mi sie problem wibracji na kierownicy podczas hamowanie Gdy hamuje ze 120 naciskajac lekko pedal hamulca auto wpada wibracje gdy na zegarach pokazuje 70-80km wibracje tylko w tym przedziale. Przy mocniejszym hamowaniu nie czuc tak wibracji Wyczyscilem prowadnice na jazmie i dalem nowe klocki widzialem ze jeden klocek byl starty nierowbimiernie to wynienlem komplet. Odczuwalne mniejsze bicie po wymianie. Tarcza bez widocznych rantow grubosc tez okej . Wymieniony komplet wahaczy przod siedzi sztywno. dodatkowo wibracje pojawiaja sie wibracje po przekroczeniu 140km/h tutaj pojawiaja sie nieregularnie. Moze to byc powiazane z wczesniejszym problem? Czy ktos portafi pomoc w rozwiazaniu tej zagadki?
  13. Felgi nie oryginalne nie bylo problemow po wywazeniu. Moze odwaznik odpadl? Lub pierscien w felce ulegl zniszczeniu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...