ganjaq 6 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Witajcie, powiedzcie czy (i dlaczego jeżeli nie) silnik z audi/vw AEB w tym przypadku pochodzący z audi a4 b5 automat podejdzie do auta w którym wcześniej była skrzynia manualna (silnik padł przy manualu a potocznie uważa się że silniki z automatu są mniej podjechane dlatego to dobry kandydat na dawcę) z tym że spotkałem się z teorią że silniki te różnią się czymś od siebie i skrzynia manualna nie pasuje do silnika z automata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo v6 0 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Kolego silniki są te same co automat i manual dajesz swoje kolo zamachowe i szrzeglo i to tyle ruznicy a silniki są te same nima innych ruznic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Wiem że silniki są te same i co do tego nie mam wątpliwości ale jak znajomy zawiózł auto do mechanika to ten mu powiedział że nie pasuje skrzynia i coś o jakiejś tulei gadał, pewnie nie wpadł na to że jest inne koło zamachowe i sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 czasami w VAG, silniki z automatyczna skrzynia biegow maja wbita tuleje w koncowke walu, silniki z manualna skrzynia biegow maja w tym miejscu lozysko igielkowe w ktore wchodzi walek skrzyni... tuleje wystarczy poprostu wybic i wstawic lozysko igielkowe lipny mechanior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Od razu powiem że wyczytałem że wały te mogą różnić się od siebie (możliwe że ten kto to napisał nie wiedział o nabitej tulejce) mierzył suwmiarką i różnica wynosiła 0,2 cm, większa była tuleja nabita na wał od automatu niż łożysko igiełkowe co by się z prawdą mijało bo jeżeli chodzi tu o to łożysko =bfb2e35&cat[cmf]=2ea&cat[cmo]=3e2&cat[cve]=2f39&cat[art]=49e61&cat[atg]=6e00ac&offset=0&sort=1"]klik to średnica w [mm] wynosi 21 czyli tyle samo co tulejka na wale automatu, dalej ktoś inny pisał że w etce to są dwa różne wały, nie wiem może będzie miał ktoś czas to niech to ktoś sprawdzi, pisał o zakończeniu wałów i o długości że od automatu nie jest zakończony płasko i że jest 1,5 cm dłuższy. Niech ktoś skonfrontuje tą teze z prawdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 https://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php masz etke i sobie sprawdz. safe zone > free services > carprog2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Dobra, nie ma tematu, miałeś racje, jawor sie mylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiq203 0 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Witam. Że tak poruszę ten temat ponownie przekłądam silnik 1.8t AWt z audi a4 automat do passata b5 1.8t awt manual i mechanik ma problem z wałem podbno po wybiciu tulejki średnica jest 24mm a łozysko igiełkowe ma 21mm czy to możliwe>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się