Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak Siły I Pomysłu Na Ogarnięcie Tv, Dvd Itp. Potrzebuje Pomocy.


Bingo_o

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, siedzę już na forum od dłuższego czasu i przeglądam non stop tematy odnoście mojej sprawy. Nie znam się na tym i muszę w końcu napisać i poprosić o pomoc.


Na początku chciałem zaznaczyć jeśli ktoś ogarnia temat i jest z moich okolic... chętnie przyjmę pomoc i zapłacę za to.


Chodzi o to że kupiłem A4 bez podłączonych modułów jak Bluetooth, TV, NAVI itp.

Powoli dochodziłem do tego, rozbierałem i podłączałem bo wszystkie wtyczki "chyba" są.


Udało mi się ogarnać Navigation plus, zmieniarkę, bluetooth...

Problem mam ogolnie z TV, tylnymi ekranami w zagłówkach i niektórymi kablami i "czujnikami"


Jeśli chodzi o Navigation plus, wszystko wygląda już okej. Mapka pokazuję gdzie jestem jak jadę itp.

Bluetooth, też spoko. Łączy się z telefonem.


Mam problem bo auto jest obecnie bez głośników i chyba nie mam wiązki żeby wpiąć się w Navigation Plus, tym samym nie wiem czy wszystko działa do końca.

Czy mam dźwięk jak włączone mam radio, jak rozmawiam przez telefon i czy słychać mnie.


Do Tv to już mi ręce opadły. Wszystko niby podłączone... tutaj w 100% jak i przy każdym module nie mogę stanowczo powiedzieć że jest wszystko dobrze podpięte ale dalej... gdy wybiorę TV pokazuje się czarny ekran i nic więcej. Antety zamontowane, posiadają tak jak by diodę lecz żadna z dioda w antenie nie świeci.


Tylne ekraniki wyświetlają tylko niebieski ekran.


Mam mnóstwo tych czinczy i taką skrzynkę do przełączania 1 2 3 4 i kompletnie nie wiem jak się w nią wpiąć... Probowalem tak i tak i tak, raz na raz sie pokazala jakas linia na ekranie i nic wiecej.

Rownież DVD nie potrafie ogarnać, zasialnie jest ale co i jak dalej nie mam pojecią.


Od początku nic nie kodowałem, bo nie wiedziałem co i jak jest obecnie zakodowane. Szczerze proszę o pomoc, bo już mi nerwy wysiadły.