Kaliber 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam mam problem z audi a4 b5 1.8t Po długim postoju (12h) ciężko pali pierwsze próby odpalenia to stukanie prawdopodobnie rozrusznika, kiedy załapie i z bólem ospali obroty są poniżej 1k około 800-900. Po niedługiej jeździe zapala się kontrolka płynu chłodniczego, więc dolewam wody. Dodam jeszcze,że z wydechu po niedługim postoju wychodzi multum białego dymu oraz czuć spalany płyn chłodniczy a na korku do wlewu oleju jest taka kawowa maź... Czy to wszystko wskazuje na planowanie głowicy oraz wymianę uszczelki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio8001 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 na pewno pali ci plyn kolego przy okazji jak już wyciągniesz głowicę to zobacz zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaliber 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dzisiaj juł głowica idzie do planowania, a zawory do czyszczenia, Polecacie jakieś konkretne uszczelki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Bierz Elringa -to pewna marka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaliber 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Okazało się, że głowica ma dwie dziury ;/ łatać się raczej nie opłaca, także rozpoczynam poszukiwania nowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się