arospr 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Witam, pilnie potrzebuję diagnozy. Tak jak w temacie, wczoraj wieczorem jechałem normalnie samochodem, stanąłem na światłach i gdy ruszyłem nie było w ogóle doładowania, zaczęła mrygać kontrolka świec żarowych. Zjechałem na bok żeby odpoczął, zgasiłem i gdy chciałem odpalić to mu było ciężko. Przy czwartym albo piątym nawet zakręceniu odpalił dopiero. O co chodzii??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Bez vaga to co my możemy powiedzieć? sprawdź błędy na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arospr 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Tak tak wiadomo, myślałem że może miał ktoś taki przypadek bo dziś wszystko zamknięte. Jutro dam znać co wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zjechałem na bok żeby odpoczął ty chciałes odpocząć ? auto nie ma odpoczywać tylko dzida gaz do dechy pare razy z tygodniu i nie bedzie łapał notlaufa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arospr 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 własnie tak go traktuje przy aktualnej mocy ale przed zgaszeniem chciałem żeby sobie dychnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 przy aktualnej mocy czyli ile zrebaków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arospr 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 przy aktualnej mocy czyli ile zrebaków ? Z wykresu wynika 157.9 Na komputerze wyszedł błąd zaworu elektromagnetycznego miedzy innymi i cos z podcisnienia bylo ale diagnostyk byl malo rozmowny i wiele nie wiem, tyle co zobaczylem :/ Twierdzi, że gdzieś jest zwarcie w układzie i wybija bezpiecznik odpowiedzialny za regulacje doładowania, egr i coś tam jeszcze. Możliwe? Miał ktoś może coś pododnego? Albo co to może być innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 wiem co to 5minut dłbania ,sprawdz bezpieczniki i styki w obudowie ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arospr 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 wlasnie bezpiecznik wybija i twierdzi ze trzeba przepatrzyc caly uklad, styki wlasnie, wiazki itp. ok jutro sie przyjrze, dzieki poki co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się