Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów. B7 BRD


...radek...

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o ocene logow.

Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_182882.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_182883.html

Edytowane przez ...radek...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo dopiero przy 2500 obr osiąga właściwą sprawność.

wygląda że układ regulujący turbinę coś szwankuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skrócie - wg tego loga to ci auto muli jak diabli do 2500 obr

na turbinie jest układ N75 - możesz pogoglać, youtube itp

steruje on pracą turbiny - a u ciebie wygląda hjakby wogóle nie działał, albo bardzo słabo

tyle że w starszych tdi jest zawór podciśnienia + grsuzka zamieniająca podciśnienie na ruch sztangi - która rusza kierownicą w turbinie.

a u ciebie prawdopodobnie już jest silniczek elektryczny zamiast zaworu i gruszki.

Najprościej by było podpiąć vcds'a engine -> basic settings -> grupa 11 i odpalić test tego zaworu. Nie wiem jak to w BRD ale ja u mnie jak dobrze się przyjrzę to widzę ruszająca się sztangę. wtedy ma się ruszać w pełnym zakresie 0 -100%

a może się nie ruszać, albo ruszać w bardzo małym zakresie z 2 powodów:

- kierownica urbiny jest zabita sadzą - czyli trzeba wyczyścić turbinę

- silnik elektryczny nie działa jak należy - hmm wymienić pewnie albo naprawić- pojęcia nie mam jak to z tymi nowszymi

np w oplach to się wycierają zęby wewnętrznej przekłądni w tego typu silniczkach, albo czujnik położenia źle działa - ale to wtedy byłby jakiś błąd w kompie

ale na 100% nie jestem pewny jak ten zawór n75 w brd jest zbudowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina byla wyciagana i czyszczona. Znajomy ktory mi to robil wlasnie twierdzil ze jesli to nie pomoze to prawdopodobnie w gruszcze jest jakis czujnik i on moze byc walniety, Tak wyglada moja turbinka

289pbupc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano właśnie to wygląda jak zawór + gruszka skonsolidowane w jeden element.

te z silniczkiem jak np w fordach mają inny kształt.

ciekawi mnie ten krociec na przewód - czy to jest zasilanie podciśienia czy odprowadzenie ?

bo może standardowo potrzeba tam podciśnienia, a ono gdzieś ucieka po drodze - wężyki lub inne uszkodzone odbiorniki zabierają większość podciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...