Jump to content

...radek...

Pasjonat
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

1 Follower

About ...radek...

Informacje

  • First name
    r
  • Location
    krk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

957 profile views
  1. Też mnie czeka wymiana uszczelek na pompowtryskach. Pacjent 2.0 BRD. Mam rozumieć że pompowtrysk dokreca się z momentem 3Nm 90stopni i 180stopni? Wałek dokrecamy 20Nm i 90stopni. Oczywiście śruby nowe. Wstepne naprężenia na pompowtryskiwaczy do oporu i 180stopni wrócić i kontrujemy. O czymś muszę jeszcze pamiętać? Zwrócić na coś szczególnie uwagę?
  2. Jaki zestaw uszczelek polecacie? Czy na tym filmiku jest wszystko w miarę ok? Chodzi głównie o mement dokręcania wtryskiwaczy.
  3. Na wolnych nie kopci wcale. Jak dodam gazu to na czarno. Dzwoniłem do innego mechanika-najpierw trzeba wymienić pompę vacum i obserwować 1000zl+plus robota. Jeśli to nie zda egzaminu to uszczelki na PD i też wymiana-drugi 1000zl. Pytam czy da się to jakoś zdiagnozować bez chybił trafił-twierdzi że się nie da. W dzisiejszych czasach trudno o dobrego mechanika. Spróbuję podmienić pompę vacum na jakąś uzywke i zobaczę co się będzie działo.
  4. Weź mnie nie strasz. Odme idzie jakoś sprawdzić?
  5. Podjechałem tak na szybko do mechanika, ale dopiero po 12 czerwca ma czas. Tak na szybko podpial kompa i nic nie wyskoczyło. Muszę mu zostawić auto i będzie szukał. Twierdzi że może być jeszcze przytkana odma.
  6. Odgrzeje kotleta. Czy jeśli z odmy zdejme węża to powinno chlapać olejem z odmy? Jak konkretnie sprawdzić czy nie jest zatkana?
  7. Myślisz? Myślałem że może uda mi się samemu znaleźć usterkę ale oddaje do mechanika i niech szuka. Za dużo sugestii (turbo, vacum, nieszczelnośc w układzie dolotowym, uszczelniacze na PD) Jak coś będę wiedział to dam znać. Dzięki za odpowiedzi.
  8. Właśnie czarne opadlo na dno. DPF nie mam (wycięty). Czyli nieszczelnośc w układzie dolotowym? Jak konkretnie wybadac tą nieszczelnośc?
  9. Zaznaczę jeszcze ze trochę oleju ubywa. Ostatnio zaswiecila się kontrolka od niskiego poziomu oleju i dolalem około 500ml.
  10. Witam. Od 2 tygodni auto kopci na czarno i nie ciągnie od dołu. Nie ma mocy. Dopiero jak turbo się załączy przy około 2500obr przestaje kopcic dostaje mocy i idzie tak jak powinno. Wymieniłem filtr powietrza, paliwa(przy wymianie paliwo czarne jak cola) i jakiś czas temu wymieniłem zestaw uszczelek w pompie vacum bo działo się to samo. Myślicie że znowu padły uszczelki? Czy szukać przyczyny gdzie indziej?
  11. Wielkie dzięki. Juz kupiłem. Tylko z tym ze nie oryginał. Mam nadzieje ze nie będzie ciekło. Nie oryginały są az tak podlej jakosci?
  12. Witam. Pytanie na szybko bo auto przed chwilą rozgrzebalem, a pilnie potrzebuje autka bo wlasnie dzis urodzila mi sie córa!!! Ubywa plynu. Cieknie gdzies z tylu pod pompa vacum. Pompa wyciagnieta. Mozliwe ze spod tego króćca??? Bo dokladnie nie widze. Czy moze tam jeszcze z czegos cieknac? VID_20190117_221849.mp4
  13. ...radek...

    Ubytek oleju

    U mnie jest to samo. Podobno BRD tak mają. 5 rok juz tak jezdze i ani mniej ani wiecej. Od wymiany do wymiany 1 litr musze dolać.
  14. U siebie w BRD przy wymianie filtra też zauważyłem czarne paliwo. Wiec stwierdzilem ze to wina pompy vacum poniewaz troszke ubywało oleju. Wymieniłem wiec uszczelki w pompie i byłem przekonany że bedzie spokój. Oleju jak ubywało tak ubywa i pewnie przy ponownym wymianie filtra paliwo i tak będzie czarne. Z tego co czytałem to 170ki tak mają.
  15. Mam ten moduł od kolegi blade13 i polecam w 100%. Działa bez zarzutu.
×
×
  • Create New...