Skocz do zawartości

Karasik2

Pasjonat
  • Postów

    321
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Karasik2

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1909 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Karasik2

30

Reputacja

  1. Może jakieś firmy co naprawiają sterowniki?? Może ktoś zna? poleci?
  2. Hej Mam problem z paskiem Led w przednim reflektorze osram w audi a4 b7 Firma stwierdziła że winny Sterownik że zdjęcia czy moze ktoś się zna i podeślę zapis zamiennik? Ten że zdjęcia już nie jest dostępny
  3. Operacja udana Co zauważyłem: - po wymianie silnika z pompą oleju na łańcuchu wzrosło spalanie o ok 2l na 100km - w środku podczas jazdy jest znacznie głośniej ( wymienimy jeszcze poduszki pod silnikiem i zobaczymy efekty) - silnik pracuje super odpala od kopa i nie dymi :)
  4. Panowie dawno nie pisałem. U mnie zmiany i dotarłe koszty które mnie podłamały Zaczęło się od dymienia na biało po odpaleniu ...jakby papierza wybrali. Po diagnozie padło stwierdzenie ..głowica pęknięta (wyeliminowalem chodniczke spalin oleju i inne). Głowica miaka 12 pęknięć.. Kupiłem zregenerowana w Grupie Wilk a wymianę zleciłem auto Nalepa z Pod Krakowskich Węgrzce... Głowica przejechała uzbrojena i na gwarancji co nie dało się jej sprawdzić czy jest ok przed montażem gdyż straciłbym gwarancje. Gliwice założyli nowe uszczelki nowa uszelka pod głowicą nowe oringi pod pompki ..odbieram auto s tu jeszcze gorzej niż było... Jadę do innego mechanika bo do poprzedniego straciłem zaufanie. Diagnoza wymieniona głowica była uszkodzona. Co widać było bez jej rozbrajania...dramat 4900 wyrzucone w błoto. Miesiąc szukania głowicy 4 przyjechały ( używki) każda miała wady ... Więc wymieniany słupek Jestem przed pierwszym odpaleniem we wtorek trzymajcie kciuki Dodam że poprzedni mechanik wymienił dosatko sam pasek rozrządu a zamiast uszczelek dawał silikon i czeka mnie walka znimi ( mam zdjęcia jak partocza robote) oraz walka z Grupą Wilk czy oddadzą kasę za głowicę... Nowy motor ma przebieg 167k km Stary miał 305 k
  5. To tak różnie ogólnie problem rzeczywiście jest chyba na zimnym silniku na ciepłym to tak chybił trafił raz odpali od strzała raz nie Kopci teraz wydaje się na niebiesko Ja się nie przyglądałem decyzja było po zdjęciu głowicy która miała 11 pęknięć. Problem z odpaleniem dziś był straszny dopiero za 4 razem odpalił a uszczelniacza dawali bosha nowe po 60 sztuka Dzięki za rady jak znajdę grosza oddam go do ludzi co na audi się znają..
  6. dlatego myślałem by Wilkowi oddać głowicę i wymienić na regenerowany słupek wiem ze zmieniali nazwy często ale teaz opinie zarówno w necie jak i na allegrogo czytam ze sa dobre.. Myślałem by robić raz jeszcze głowicę ale ..nową brać? jak sie okaże to to nie ona jest wadliwa to kolejne nie małe koszta
  7. Żadnej pomocy? Wymiana kolejnej głowicy z uszczelką to 1800 gdzie na dwoje babka wróżyła Wymiana słupka 2500 Co byście wybral
  8. Panowie jestem po wymianie głowicy i uszczelki stara miała 11 małych pęknięć nowa regenerowana u grupa wilk Chronologicznie: Auto Audi A4 B7 BRD 2.0 diesel - zaczął uciekać płyn chłodniczy - dymilo na biało - chłodniczka spalin mechanik mówi że ok zrobiony bypass - odpala ciężko ale kat suchronizacji rozrządu ok - 4 lata temu program na 191 km Teraz jestem po wymianie głowicy i uszczelki i uszelnień pompowtrskow do tego płyny oleje kilkanaście innych uszczelek i paska rozrządu Po odebraniu auta po 50km zauważam co następuje: - 2 razy na 4 odpaleń auta ...odpala jak czołg i dymi na biało przez kilkadziesiąt sekund ... Po czym ustępuje w 100% - dolalem 0.5 l płynu chłodzącego - gdy odpali normalnie jak dawniej od kopa nic nie dymi jest ok czyli jest gorzej bo mechanik twierdzi że albo głowica regenerowana była zła lub leci płyn z bloku silnika... Ktoś coś? Bo zostaje mi znowu wymiana głowicy stara na gwarancji 12 mc ale nie zaglądne do niej bo stracę gwarancje lub kupno słupka.. Jakieś pomysły co dalej może coś gdzieś jeszcze lać? Zdjęcia statek głowicy nalot 303tys km
  9. hmm kąt synchronizacji -1,96 winien być blisko 0
  10. spróbuj zrobić test prosty szczelności uszczelki pod głowicą 20 zł na alledrogo potem sprawdz czy chłodniczkę spalin
  11. Karasik2

    2.0 TDI 170km BRD

    Miałem podobnie okazało się turbo Pojechało do regeneracji i już 20k bez szarpnięć i żółtej kontrolki
  12. u mnie czasami na niebiesko jest własnie jestem na etapie diagnozy bo płyn chłodniczy ucieka 1-uszczelka pod głowica lub głowica( zrob test na co2) 2-chłodniczka spalin 3-pompa wody 4-wtryski
  13. Nadkola zamienniki + lakierownie + cieniowanie drzwi ..robione na Bieżanowie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...