Q3Quattro
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Q3Quattro
Informacje
-
Imię
Sprocet
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CCTA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Q3Quattro
0
Reputacja
-
Q3Quattro obserwuje zawartość Kodowania Audi A4 B9 8W 2016-2020 , Uaktualnienie MIB3 w A4 B9 i Homelink USA na EU
-
Może ktoś podać jakiś sprawdzony link do SW 3620, 3853 ?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Q3Quattro odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Może ktoś rozkodować ? WA15AAFYXN2126295 Z góry dziękuję. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Q3Quattro odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o rozkodowanie WA1GFCFS8GR024554 Dziękuję -
Miałem B9 i odbiornik działał bez zarzutu, częstotliwość USA
-
Wracam do tematu zwiększenia zasięgu HomeLink w samochodzie. Robił ktoś ? Są dostępne adaptacje ale ja mam brak dostępu.
-
Jest dostępny na allegro - szukaj Proxima NW_HOME. Masz różne wersje - z pilotem i bez.
-
Korzystam z HomeLink ale wkurzający jest jego zasięg - u mnie to dosłownie 2m. Mam bramę uchylną i czasami strach że brama walnie w zderzak. Czy ktokolwiek próbował zwiększyć zasięg wbudowanej anteny ? Znalazłem takie opcje w adaptacjach, ale brak dostępu. W wątku widziałem, że koledzy walczyli z częstotliwością USA oraz brakiem kompatybilności z bramą. Ja problem rozwiązałem kupując dodatkowy moduł na allegro (100zł), który wpiąłem w sterowanie bramy i to on odczytuje częstotliwość USA i daje sygnał do sterowania bramy. Moduł ten może rozwiązać problemy kolegów, których brama jest niekompatybilna - u mnie tak właśnie było.
-
Próbuję zakodować obniżanie lewego lusterka na biegu wstecznym, ale na razie bezskutecznie. Czy problemem może być mój sterownik w drzwiach - 8W0959592 N ? W tym wątku akurat indeksu "N" nie podano czy się da czy nie. Przy okazji znalazłem opcję w module komfortu 46, poprzez magistralę BAP - czy to w ogóle może zadziałać w B9 ?
-
Rozwiązanie problemu: Instalacja Standard Ponowna instalacja FW już jako User define
-
Nie działa w moim przypadku. Przez instalację VIM, jeszcze na US train, namieszałem. Przeglądałem plik Log i jak uruchamiałem VIM (opcja w MIB), system nie znalazł EU train i coś tam sam zainstalował, prawdopodobnie dlatego teraz cały czas zgłasza mi niezgodność wersji, chociaż w MIB pokazuje mi zainstalowany train : MHI2Q_ER_AUG22_P5092 Dzięki za próbę pomocy. Jak rozwiąże problem to umieszczę tu rozwiązanie, może ktoś też wpadnie w takie bagno.
-
Jeszcze jedna podpowiedź : Jeżeli daję Update z SD1 gdzie mam MIB to mam dostępny User defined, a jeżeli daję Update z SD2 gdzie mam Soft EU to User defined jest szary i jest niedostępny. Wg mnie MMI chodzi o to że wersja zainstalowana oraz wgrywana są inne, tylko co tu zmienić aby to poszło ?
-
OK, z góry dzięki za pomoc. Ja przy konwersji korzystam tylko z MIB, a tam jest wyraźnie napisane że kolejne kroki jak eeprom robisz po wgraniu softu.
-
Tak, ale może jest kilka instrukcji, prześlij tą konkretną co masz na myśli, przestudiuję jeszcze raz. Nie mam innych pomysłów. Co do eeprom to na tym etapie za wrześnie. Robisz to dopiero po Update softu.
-
Dokładnie tak robię i za chiny nie chce pójść Update. Nietypowy przypadek, co ? Ja mam zawsze takie szczęście, że jestem pierwszy
-
Dokładnie tak robię i mam efekty jak opisałem wyżej. Tak jak pisałeś wcześniej robiłem też SWDL w rcc i również bez efektu. Cały czas nie mogę uruchomić Update z User define. Nie zawracałbym głowy gdyby to było proste, ale nie wiem jak z tego wyjść, wolę skonsultować to na forum żeby bardzie nie namieszać. Może jeszcze raz Train, albo zrobić jakieś przywrócenie systemu z backup (tylko co najlepiej?) , albo wgrać na nowo soft USA (tego jeszcze nie próbowałem). Nie jestem pewien czy wgranie softu USA od nowa gdy jest już Train EU to dobry pomysł.